سردار سلامی: مشکلات امروز به تحریم‌ها ارتباطی ندارد و قابل حل است/ ملت ایران از تحریم عبور کرده است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مشکلات امروز به تحریم‌ها ارتباطی ندارد و قابل حل است، تصریح کرد: ملت ایران از تحریم عبور کرده است، البته همه جهان مشکل دارند اما ما خدا را داریم.

سردار سلامی: مشکلات امروز به تحریم‌ها ارتباطی ندارد و قابل حل است/ ملت ایران از تحریم عبور کرده است

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه عصر امروز در مراسم وداع با پیکر مطهر پنج شهید تازه تفحص شده جبهه مقاومت که در میدان امام حسین (ع) برگزار شد، با بیان اینکه هیچ دلیل و بهانه‌ای برای ترک میدان جهاد در برابر مشرکان و کافران وجود ندارد، گفت: حتی اگر در اوج نابرابری قدرت در برابر دشمن از نظر ظاهری باشیم. این حجت عاشورا در مکتب اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه فقط نام‌ها عوض شده‌اند، افزود: امروز هم صف‌بندی این واقعه پابرجاست. نایب امام زمان (عج الله) و وارث حسین (ع) ایستاده است و اصحابش، آنها که وفادارند، تا آخر در میدان می‌مانند. عاشورای امروز برای آن است که نسبتمان را با امامان روشن کنیم که کجای این معرکه هستیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه نبرد حق و باطل و نبرد عدالت و ظلم، برقرار است، اضافه کرد: ما هستیم که باید تعیین موقعیت کنیم. اگر در سپاهِ امام نباشیم، متعلق به جبهه سومی نیستیم، اما ملت ما در امتداد عاشورا ایستاده‌اند و آن را ترسیم کرده‌اند که امتداد عظمت‌ها است و نوری است که هرگز خاموش نمی‌شود.

سرلشکر سلامی با اشاره به وداع مردم با شهدای «خان طومان»، گفت: این شهدا نشان‌دهنده صدق وعده ما هستند که تا آخر می‌مانیم.

وی خاطرنشان کرد: ما با حاج عبدالله اسکندری در جبهه همراه بودیم. روزی در کارون و کرخه می‌جنگید و حالا از مدیترانه آمده است. نگاه کنید که چگونه این جوانان توانسته‌اند دشمنان را تا شرق مدیترانه فراری دهند. او بعد از جهاد به آغوش خانواده خویش که ملت ایران است بازگشته است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سال‌های سال است که می‌دانید دشمن آرایش گرفته است، تصریح کرد: راه غلبه بر ایران توسط دشمن وجود ندارد. اگر شما روزی در مناطق جنگی دفاع مقدس می‌جنگیدید، افرادی در کنار دریای سرخ راه غلبه را بر دشمن بسته‌اند.

سرلشکر سلامی افزود: در یمن که فکر می‌کردند می‌توانند آن را شکست دهند آتش‌بس کرده‌اند. بین دو قدرت نابرابر آتش‌بس برقرار شده یعنی کشوری که در ظاهر ضعیف‌تر است، پیروز است. در دریای عمان و خلیج فارس شاهد هستیم رزمندگان اسلام راه را بر دشمن بسته‌اند و دیگر حضور متراکم دهه‌های گذشته را ندارند و از منطقه خارج کرده‌اند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها می‌فهمند «خیبریون» چه کسانی هستند، تصریح کرد: کافی است رژیم صهیونسیتی اشتباه کند، یک عملیات بیت‌المقدس کافی است. در سوریه نیز دیدیم که ابوالفضل انقلاب اسلامی چگونه سفینه نجات امت اسلام را در دستان جانباز خود گرفته است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه نظام سوریه ایستاد، اظهار کرد: ما می‌خواستیم که این نظام بایستد، اما آمریکا جهان عرب و اروپا نمی‌خواست و حالا ببینید چه کسی در این کشور ایستاده است. در محدوده کوچکی که فاقد تأثیر هستند، حالا حضور دارند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در عراق و ایران که مهد مقاومت است، نیز همین‌گونه است، تاکید کرد: قدرت، اراده، ایمان در کشور برای عبور از چالش‌ها می‌جوشد.

وی با بیان اینکه آمریکا چمدان‌های خود را بسته است و در حال خروج از منطقه است، تصریح کرد: دیگر آنها نمی‌توانند فشار حداکثری اعمال کنند، به دلیل آنکه قدرتی برای اعمال این فشار ندارند.

فرمانده کل سپاه به تحریم دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: فکر می‌کردند این ملت با تحریم فلج می‌شود؛ ملت ایران از تحریم عبور کرده است، البته همه جهان مشکل دارند اما ما خدا را داریم.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: مشکلات امروز به تحریم‌ها ارتباطی ندارد و قابل حل است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند زنان و دختران ما را حجاب گریز و نماز گریز کند، گفت: آنها می‌خواهند سیمای معصوم دختران ما را مانند غربی‌ها کنند؛ نمی‌دانند زنان این سرزمین با وقار هستند و از گوهر حجاب خود مانند سنگر دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: ملت ما آگاه هستند و هرگز پیاده نظام دشمن نمی‌شوند. دختران و زنان ما بر واقعیتِ تلخ سیاست دشمن آگاه هستند، از این رو ایمان خود را به دنیای او نمی‌فروشند.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: ما قدرتمند و قوی و با هم هستیم، ما با حسین و ملت امام حسین (ع) هستیم.

حجم ویدیو: 2.28M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28 | دانلود ویدیو
منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 63
  • ناشناس
    2


    مشکلات امروز مردم ایران به تحریم‌ها داخلی ارتباطی دارد، نه تحریم ها خارجی

    نظرات شما -
    • 2

      یعنی خدایی این ۱۳ نفر که نظر مثبت زدند فهمیدند که تحریم داخلی دیگه چیه من که نفهمیدم به منم توضیح دهید

  • عدالت
    0

    پس لااقل اینقدرباپول بیت المال برای مذاکره ریسه نشن برند باخانواده هتل های ۵ستاره کیف کنند.

  • سلام
    0

    با اینهمه فقط خدای ما نیست خدای همه جهانیان است خدا به ما عقل وشعور داده تا با خدمت صادقانه درراه حل مشکلات با جدیت قدم براریم ونه با شعار وحرف

  • پیشگو
    0

    شمارو نمیدونم ولی ما از تحریم عبور نکرده ایم، بلکه تحریم مثل یه غلطک چند تنی از روی ما عبور کرده! البته از خیلی چیزهای اولیه زندگی هم تحریم و محرومیم. البته شما حقوقتون انقدر هست که نتونید ماها رو درک کنید

  • ناشناس
    0

    سردار جان اگه به تحریم ربط نداره پس مشکل کجاست؟ اگه مشکل داخلیه دیگه بدتر ریش و قیچی که دست شما و امثال شما بوده چرا تا حال حل نکرده اید

  • 0

    به نظر میرسه در آستانه مذاکرات هسته ای ایشان خواستند بگن که توافق هسته ای برای ما مهم نیست و تحریم‌ها اثری برای ما نداره به نوعی غربی‌ها را بترسانه در صورتیکه سردارجان این نوع اظهار نظر ها قدیمی شده است

  • ناشناس
    0

    حرفی بزن که در میان مردم خریدار داشته باشد،مردم با تمام گوشت و پوست واستخونشون نتیجه تحریم‌ها را لمس میکنند اونوقت تو وامثال تو از سر لجبازی یا فرافکنی ویاهر چیز دیگری مدام تکرار کن تحریمها اثر ندارند،تا کی؟؟؟؟!!!!!البته برای امثال شماها که قطعا اثری ندارد چون همه چیز فراهم است

  • ناشناس
    0

    ذرت با پرت

  • ناشناس
    0


    مردم ایران را دولت و مسئولان تحریم کرده است، نه آمریکا و غرب
    دولت و مسئولان 100 درصد عامل اصلی مشکلات مردم هستند، نه آمریکا و غرب

  • 0


    آمریکا با رب و روغن ما چه کار دارد؟ دولت و مسئولان مقصر اصلی هستند.
    غرب با رب و روغن ما چه کار دارد؟ دولت و مسئولان مقصر اصلی هستند.

  • 0


    دولت و مسئولان 100 درصد فقط از تحریم های آمریکا وغرب سوء استفاده کردند.
    گرانی در کشور هیچ ارتباطی و ربطی به آمریکا، غرب و ترامپ ندارد و تاکنون نداشته است.

    نظرات شما -
    • 0

      یک نمونه تحریم داخلی نبود رقابت در بازار خودرو و فروش خودروهای بی کیفیت به قیمتهای چند برابری و عدم واردات خودرو خوب خارجی و اگر هم واردات انجام شود وجود عوارض گمرکی خیلی زیاد! این اگر تحریم داخلی نیست اسمش چیه؟

  • ناشناس
    0


    مشکلات اقتصادی داخلی است/ آمریکا با رب و روغن ما چه کار دارد؟!
    مشکلات اقتصادی داخلی است/ اروپا با رب و روغن ما چه کار دارد؟!

  • ناشناس
    0

    حالت خوبه!!!

  • ناشناس
    0

    تو یه چیزی میزنی

  • ناشناس
    0

    جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۱۱:۳۹
    دلالان وابسته به دولت و مسئولان خرمای 7 هزارتومانی را 75 هزار تومان به مردم فروختند
    مشکلات اصلی 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در کشور بوده است.
    همه مشکلات از بی قانونی و بی عدالتی شروع و آغاز شده است.
    دشمنان درجه یک داخل کشور عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند، نه تحریم های آمریکا و غرب


  • 0


    همه مشکلات مردم و کشور 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی و بی عدالتی شروع و آغاز شده است، نه تحریم

  • 0

    قانون باید اجرا شود
    عدالت باید اجرا شود

  • 0

    قیمت مرغ به کیلویی ۶۰ هزار تومان نزدیک شد

  • ناشناس
    0


    مسئولان و نمایندگان مجلس هم بارها اعتراف کردند 15 الی 20 مشکلات کشور به خاطر تحریم بوده است.

  • 0

    مسئولین بانک ها بخشنامه بانک مرکزی را برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه سال 1400 تاکنون عمل، اجرا و رعایت نکردند چرا؟
    وکسی هم متاسفانه تاکنون پاسخگو نیست چرا؟

  • ناشناس
    0

    برخی دولتمردان علت گرانی‌ها را به تحریم‌های آمریکا ربط می‌دهند که باید از این آقایان پرسید، آمریکا با رب و روغن ما چه کار دارد؟!
    گرانی‌های بیدادکننده به خوبی عملکرد ضعیف دولت را نشان می‌دهد.
    با وجود این، برخی دولتمردان علت گرانی‌ها را به تحریم‌های آمریکا ربط می‌دهند که باید از این آقایان پرسید آمریکا با رب و روغن ما چه کار دارد!؟

  • 0

    بیش از 300 هزار نفر یمنی به خاطر اهانت، خیانت، دخالت و مداخله آمریکا، انگلیس، اروپا، امارات و اسرائیل به همراه عربستان سعودی در این مدت 8 سال کشته شدند.
    مقام اماراتی نگران فعالیت آمیز هسته ای ایرانه ولی نگران از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وانسانی امارات و متحدانش از سال 1394 تاکنون دریمن نیست شرم آور و تاسف بار است.

  • 2

    مقام اماراتی نگران فعالیت آمیز هسته ای ایرانه ولی نگران از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وانسانی امارات و متحدانش از سال 1394 تاکنون دریمن نیست شرم آور و تاسف بار است.

  • 0

    اگر می‌گذاشتند برجام و مذاکرات درسال 1394 لغو می شد تاکنون مشکلات مردم و کشور حل وفصل می شد.

  • 1

    اعتراف چوپان دروغگو روحانی: مسائل اصلی ایران با آمریکا در مذاکرات وین حل وفصل شده است.
    در مذاکرات وین مسائل اصلی ایران با آمریکایی ها حل وفصل شده

  • 1

    مذاکره ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی از ابتدا غلط و اشتباه بود
    آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که قابل اعتماد نیستند.

  • ناشناس
    0

    هیأت مذاکره‌کننده ایرانی در این مدت 9 سال در مذاکره پس چه غلطی می کردند و در باره بمب اتمی آلمان و متحدانش هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • 0

    مذاکره ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی از ابتدا غلط و اشتباه بود
    آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که قابل اعتماد نیستند.
    پس چگونه و چطور دولت حسن روحانی خیانتکار در تاریخ 1400/03/12 در رسانه ها رسما اعلام کرد که مشکل ایران با آمریکایی ها در مذاکرات وین حل وفصل شده است پس چه شد؟ و این در حالی است که متاسفانه مشکل ایران با آمریکایی ها در مذاکره از سال 1392 تاکنون نه تنها حل وفصل نشده است متاسفانه بیشتر هم شده است.

  • 0

    برجام هرگز به نتیجه نخواهد رسید. برجام بی فرجام است.

  • 0

    با گذشت چندین ماه در سراسر شرکت مخابرات مشکلات پیش آمده هنوز برطرف نشده است
    متاسفانه از دی ماه سال 1400 تاکنون بن خواربار وغیره بازنشستگان شرکت مخابرات را پرداخت نکردند چرا؟
    و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم پاسخگو نیستند چرا؟

  • 0

    مسئولین بانک ها به خوبی می دانند در کشورما قانون و عدالت وجود ندارد و به تخلف، عملکرد و رفتار بانک ها هیچ کس بررسی و رسیدگی نمی کند و به خاطر آن بخشنامه بانک مرکزی را در باره پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را عمل، اجرا و رعایت نکردند.

  • 0

    پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدن ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد؟
    افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه شد؟

  • 0

    دین بی حجاب ها بهتر از مسلمانان بوده است چون به خاطر که بی حجاب ها حق وحقوق مظلومان را پایمال و ضایع نمی کنند ولی متاسفانه مسلمانان 100 درصد حق وحقوق مظلومان را پایمال و ضایع می کنند.

  • بازنشستگان تامین اجتماعی
    0

    و این در حالی است که بنده هفت ماه است به تمام بانک ها نسیم شهر بهارستان، گلستان رباط کریم و اسلامشهر جاده تهران ساوه بابت دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامی مراجعه کرده ام ولی متاسفانه انجام نمی دهند.

  • 0

    قیمت گوسفند زنده به هر کیلو ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان رسید، در روز عید قربان، قیمت گوشت 280 هزار تومان بود چرا؟
    بازنشستگان تامین اجتماعی 1 میلیون 500 هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.

  • 2

    تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی عربستان سعودی و امارات همراه با چند کشور دیگر در یمن 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، خیانت و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی بوده است.

  • ناشناس
    1

    ادعای مقام اروپایی دخالت و مداخله آشکار در امور داخلی ایران است.
    بایدن می‌خواهد با کشاندن ایران پای میز برجام از ما امتیاز بگیرد.

  • ایران از مواضع هسته‌ای خود کوتاه نخواهد آمد/ مقام اماراتی هم حق ندارد در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند.
    1

    ایران از مواضع هسته‌ای خود کوتاه نخواهد آمد/ مقام اماراتی هم حق ندارد در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند.

  • 1

    عربستان سعودی و امارات جنایتکار از سال 1394 تاکنون در یمن جنایت می کنند، آدم می کشند، مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را قتل عام می کنند و هم به همراه القاعده و داعش دست به اقدامات تروریستی می زنند و کشورهای به اصطلاح هم دراین مدت 8 سال هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت کرده اند پس دیگر چه انتظار از آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل داریم.

  • ناشناس
    1


    وقتی که ایران متاسفانه جنایت های آمریکا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل در منطقه رها کردند و به دنبال مذاکره و همکاری با جنایتکاران در وین است.

  • ناشناس
    1

    بدهی خانوارهای آمریکایی به رکورد 16 هزار میلیارد دلار رسید

  • 0

    آمریکا اشتباهاتش را مذاکرات وین جبران کند

  • 1

    اقدامات خرابکارانه و تروریستی صهیونیست‌ها در نطفه خفه شده است

  • 1

    تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم

  • ناشناس
    0


    حقوق بازنشستگان فردا شنبه ۱۵ مرداد چقدر افزایش می یابد؟
    قرار است در جلسه شنبه ۱۵ مرداد ماه تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مشخص می شود.

  • 0

    ساخت هزار دستگاه IR۶ ارتباطی به برجام ندارد| تولید برق هسته‌ای حق ایران است

  • 3

    بد عهدی اروپایی‌ها و آمریکا بارها به ملت ایران ثابت شده است

  • 1


    آمریکا به توافق با ایران نیاز دارد پس با شرایط ما کنار بیاید

  • 1

    آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در تاریخ است

  • ناشناس
    1

    لعنت بر دولت حسن روحانی در مذاکره مردم ایران را گرفتار کرد
    لعنت بر دولت حسن روحانی در مذاکره اقتصاد کشور را نابود کرد
    لعنت بر دولت حسن روحانی در توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین مردم ایران را گرفتار کرد
    لعنت بر دولت حسن روحانی در توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین اقتصاد کشور را نابود کرد

  • 0


    شکایت از بانک‌هایی که برای پرداخت تسهیلات مسکن همکاری نکنند
    رستم قاسمی بانک‌هایی که وام نمی دهند را تهدید کرد
    بانک‌ هایی که تسهیلات مسکن پرداخت نکنند، جریمه می شوند
    زنگ خطر ساخت مسکن در کشور / بانک ها همکاری کنند

  • آمریکا فقط زبان زور را می‌فهمد
    1

    آمریکا فقط زبان زور را می‌فهمد

  • ناشناس
    1


    سوال اینجاست چرا دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون هیچ واکنشی به دخالت و مداخله آلمان و امارات نشان ندادند؟

  • ناشناس
    1

    اگر سازمان های بین المللی خیانتکار قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار، اسرائیل جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

  • 1


    عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

  • ناشناس
    0

    لشکر تک نفره دوباره بی خوابی زده به سرش .بمال وبخور

  • ناشناس
    1

    تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش تحت حمایت آمریکا و متحدانش چگونه و چطور از طریق مرزهای عراق وارد ایران می شوند؟

  • 0


    و در حالی است که مسئولان و نمایندگان مجلس هم بارها اعتراف کردند 15 الی 20 درصد مشکلات کشور به خاطر تحریم بوده است.

  • فواد
    0

    خود سلامی عامل و کاسب تحریم است

  • ناشناس
    0


    ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
    خبر نگران کننده برای بازنشستگان تامین اجتماعی / باز هم خبری از افزایش حقوق ها در پایان مرداد نیست
    یک نماینده مجلس نحوه اصلاح مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را اعلام کرد.

  • جواد
    0

    عامل حریم های امروز فقط امثال تو هستند که ۴۳ سال است فقط بدنبال منافع خود هستید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها