۷۵ درصد از دموکرات‌ ها دیگر بایدن را نمی‌خواهند

نتایج نظرسنجی جدید شبکه «سی‌ان‌ان» نشان می‌دهد که دو سوم از دموکرات‌ها تمایل دارند سال ۲۰۲۴ فردی غیر از جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا شود.

 ۷۵ درصد از دموکرات‌ ها دیگر بایدن را نمی‌خواهند

بر اساس نتایج نظرسنجی جدید شبکه خبری سی‌ان‌ان، ۷۵ درصد از رای‌دهندگان به حزب دموکرات در ایالات‌ متحده تمایل دارند سال ۲۰۲۴ فردی غیر از جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا شود که این آمار نسبت به اوایل سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد میزان محبوبیت بایدن در آمریکا کاهش چشمگیری یافته است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، یافته‌های آماری نظرسنجی اخیر اثبات می‌کند که محبوبیت بایدن همچنان در حال کاهش است، تورم بالا است و بیشتر آمریکایی‌ها از وضعیت اقتصادی این کشور ناراضی‌اند. گزارشی‌ که روز سه‌شنبه از اوضاع اقتصادی ایالات‌ متحده منتشر شد، حاکی از آن است که اعتماد مصرف‌کننده‌ها برای سومین ماه متوالی کاهش یافته است.

بر اساس نظرسنجی سی‌ان‌ان، ۲۴ درصد رای‌دهندگان دموکرات و افرادی که به این حزب تمایل دارند، گفته‌اند ترجیح می‌دهند شخص دیگری غیر از بایدن نامزد شود، زیرا می‌دانند او بازنده خواهد بود.

۳۲ درصد نیز گفته‌اند که نمی‌خواهند شاهد پیروزی مجدد بایدن باشند و تنها ۲۵ درصد حامیان دموکرات‌ها همچنان تمایل دارند که جو بایدن رئیس‌جمهور شود؛ در حالی که این آمار در ماه‌های ژانویه و فوریه ۴۵ درصد بود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ن
    0

    ما میخواهیم

  • ناشناس
    0

    ما دوستش داریم بخصوص ترامپ عزیز. اسراییل که عمرمون است .اخوند نمیخواهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها