ادعای منابع صهیونیستی درباره سرنگونی پهپاد حزب الله لبنان

منابع اسرائیلی امروز ادعا کردند که رژیم موقت صهیونیستی یک پهپاد حزب الله را سرنگون کرده است.

ادعای منابع صهیونیستی درباره سرنگونی پهپاد حزب الله لبنان

منابع خبری عبری بعد از ظهر امروز دوشنبه مدعی شدند که یک پهپاد وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده است.

شبکه خبری «کان» ادعا کرد که این پهپاد متعلق به جنبش حزب الله لبنان بوده و ارتش رژیم موقت صهیونیستی، این پهپاد را سرنگون کرده است.

منابع عبری این تصویر را از پهپاد سرنگون شده منتشر کرده‌اند. هنوز منابع خبری لبنانی و وابسته به حزب الله، واکنشی به این ادعا نداشته‌اند.

در همین ارتباط، جنبش حزب الله یازدهم تیر ماه جاری خبر داد که سه پهپاد غیر مسلح و در اندازه‌های مختلف به سمت منطقه مورد مناقشه میدان «کاریش» به پرواز درآوردند.

حزب الله تأکید کرد، مأموریت این پهپادهای شناسایی بوده و «مأموریت مورد نظر انجام شد. پیام نیز [به صهیونیستها] رسید. پیروزی فقط نزد خداوند عزیز و جبار است».

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که سه پهپاد حزب‌الله را که به سوی سکوی گازی کاریش در شرق دریای مدیترانه در حرکت بوده‌اند، سرنگون کرده است.

یک منبع صهیونیستی گفت که نیروی هوایی و دریایی این رژیم، این پهپادها را رهگیری و سرنگون کرده‌اند. به گفته این منبع، پهپادهایی که حزب‌الله به این منطقه گسیل داشته، غیرمسلح بوده‌اند.

میدان گازی کاریش مورد مناقشه لبنان و رژیم صهیونیستی است. دو روز پیش دو کشتی حفاری متعلق به رژیم صهیونیستی به سوی خط مرزی مورد منازعه تجاوز کرده و یکی از آن‌ها نیز از این خط به اندازه چند مایل عبور کرد.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها