حزب‌ الله لبنان:

عملیات تل آویو ضعف رژیم صهیونیستی را نشان داد

حزب الله لبنان تأکید کرد که عملیات شهادت طلبانه تل آویو ضعف رژیم صهیونیستی و شکست دستگاه‌های امنیتی این رژیم را نشان داد.

عملیات تل آویو ضعف رژیم صهیونیستی را نشان داد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: بار دیگر اعضای مقاومت فلسطین قدرت و توانایی خود را برای مقابله با اشغالگران اسرائیلی و پاسخ به جنایت‌های آن و انجام حملات در عمق اراضی اشغالی ثابت کردند. عملیات قهرمانانه رعد فتحی حازم، جوان فلسطینی در تل آویو ضعف رژیم صهیونیستی و سردرگمی دستگاه‌های نظامی و امنیتی و شکست شرم آور آن در مقابل تنها یک مبارز فلسطینی را نشان داد.

حزب‌الله لبنان قهرمانی‌های ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت را ستود و از تمام مبارزانی که باعث خواری رژیم اشغالگر در مقابل چشم جهان می‌شوند، قدردانی کرد.

حزب‌الله از آزادگان جهان و ملت‌های عربی و اسلامی خواست در کنار ملت فلسطین باشند و از آن حمایت کنند.

در بیانیه این حزب آمده است: این عملیات موفقیت آمیز نشان می‌دهد که تصمیم ملت فلسطین ادامه مبارزه است و عزم و اراده آن‌ها قوی‌تر از اراده اشغالگران است.

طی عملیات تیراندازی توسط یک فلسطینی در تل آویو دو صهیونیست کشته و ۱۵ تن زخمی شدند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • عال
    4

    کار تروریستی محکوم است چه در اسرایل چه در ایران مگه میشه تروریستی تو یه کشور افتخار باشه ولی تو یه کشو ر جنایت چرا حرفهای بی ربط بزنند ترور ترور است گروه مقاومت وغیره نداره

  • اله قلی خان
    3

    اصولا در یک عملیات ایذایی با توجه به اشراف مکانی و زمانی مهاجمین و در ثانیه های ابتدایی میشود حجم کشتار را بالا برد، ولی مهم مدیریت و حل بحران است که با توجه به فیلمهای منتشره در رسانه ها .یگانهای ضد تروریسم و واکنش سریع پلیس رژیم صهیونیستی با توانمندی و کوتاه ترین زمان عکس العمل داشتند و عامل تهاجم و مکان او را شناسایی و اقدام کردند .فارغ از دید انتقادی نگارنده نسبت به رژیم اشغالگر قدس.

    نظرات شما -
    • نامفهموم
      1

      چی میگی حالت خوبه ادبیات اموزش مییدی

    • هفت لنگ بختیاری
      1

      جان عزیزت خودت فهمیدی چی نوشتی وجدانن که نفهمیدی

  • محمدایمان
    1

    اقای عال
    ببین داداش من اصلا مذهبی نیستم اما ببین اسرایِیل کشور فلسطین و گرفته بعد توی کافه رستورانها با اونا مثل انسان رفتار نمیکنه به مسجد حمله میکنه زناشونو شکنجه میده بچه هاشونو میکشه فلسطین هم که جنگ زده هستش کلا سیستم دفاعی ندارن از این طرف هم زورشون میاد که تو کشور خودشون به خودشون زور بگن بنظرت چیکارکنن که از نظر تو تروریستی نباشه ها؟ برن به اونا بگن لطفا از کشور ما برید بیرون بنظرت نگفتن تا الان؟ هیتلر میدونی تو ی کتاب نبرد من چی میگه میگه یهودی ها یا همون اسراییلی ها اگر ریشه کن نشن در اینده قدرتی درست میکنن و خودشون میرن کنار تمام کشورهای مسلمان و میندازن به جون هم

    نظرات شما -
    • دکتر لکتر
      0

      وزیر جنگ شو برادر

  • ابراهیم
    0

    به نام حق تعالی
    اشغالگران قدس شریف در خون شهدا غرق خواهند شد انشاالله.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها