سخنگوی دولت و دستیار مخبر مطرح کردند

دولت، دخالت در تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال را تکذیب کرد

سخنگوی دولت در مورد شایعات تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

 دولت، دخالت در تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال را تکذیب کرد

بحث تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، طی چند روز اخیر دوباره به سوژه ای برای رسانه ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. اظهار نظرات ضد و نقیض بسیاری را در این مدت شاهد بودیم و در شرایطی صحبت از تغییر می شود که فدراسیون فوتبال هیچ واکنش رسمی به این موضوع نداشته است. برخی از نقش دولت در این تصمیم صحبت به میان آورده اند اما علی بهادری جهرمی امشب چنین موضوعی را تکذیب کرد.

سخنگوی دولت در گفت و گوی تلفنی با شبکه خبر اعلام کرد که در جلسه اخیر اعضای هیئت دولت هیچ صحبتی در مورد تغییر سرمربی تیم ملی نشده است.

او با رد شایعات اخیر در مورد دخالت دولت تاکید کرد: این مباحث فنی طبیعتا ارتباطی با دولت ندارد. فدراسیون هر گونه تصمیمی در خصوص تقویت تیم ملی در هر بعدی داشته باشد، خودش انجام می دهد. موضوع آن است که فدراسیون اگر در پیش بینی بازی و اردوی تدارکاتی یا هر زمینه دیگری با مانعی برای عملیاتی کردن کار مواجه شود، مثلا اگر مشکل مالی باشد، دولت در این زمینه پشتوانه لازم را تامین می کند.

urmlof3h

بهادری جهرمی در پاسخ به این سوال که اگر فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر سرمربی تیم ملی بگیرد، آیا دولت از این تصمیم حمایت خواهد کرد، گفت: دولت در این که فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در چه حوزه ای می خواهد بگیرد قطعا ورود نخواهد کرد. ولی هر تصمیمی که فدراسیون برای کمک به تیم ملی بگیرد، دولت حامی انجام آن تصمیم خواهد بود.

کاوه اشتهاردی، معاون مخبر نیز با انتشار ویدیوی صحبت های فوق در توئیتر خود نوشت: "دولت در انتخاب کادر و سرمربی تیم ملی فوتبال هیچ نظری ندارد و دخالتی نخواهد کرد. در جلسه اخیر با دکتر مخبر معاون اول محترم و اعضای دولت هم هیچ صحبتی در این خصوص نشده و صرفا پشتیبانی جدی و حداکثری از برنامه های مورد نظر تیم ملی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش مورد تاکید قرار گرفت."

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها