مهدی قایدی همزمان موافق و مخالف اسکوچیچ!

در میان هیاهوی اختلاف تاسف برانگیز در تیم ملی فوتبال، رفتار مهدی قایدی باعث تعجب شد.

مهدی قایدی همزمان موافق و مخالف اسکوچیچ!

از صبح امروز (جمعه) اختلاف میان بازیکنان تیم ملی درباره حمایت یا برکناری دراگان اسکوچیچ علنی شد و مشخص شد که کدام بازیکنان موافق و کدام یک مخالف این سرمربی هستند.

آزمون، قلی زاده، رفیعی، امیری، سرلک، محرمی، نوراللهی، خلیل زاده، کنعانی زادگان،  نورافکن، محرمی، بیرانوند استوری حمایت از اسکوچیچ و عابدزاده، محمدی، پورعلی گنجی، حسینی، ابراهیمی، عزت اللهی، حاج صفی، قروس  جهانبخش،  طارمی، انصاری فرد استوری دوم را منتشر کردند.

بعد از استوری حمایتی سردار آزمون، مهدی قایدی بازیکن شباب الاهلی بیانیه او را بازنشر کرد تا اینگونه خود را یکی از موافقان ماندن دراگان معرفی کند. اما بعد از ساعاتی او این استوری را پاک کرد!

البته موضوع تعجب برانگیز این نیست؛ او دقایقی پیش استوری مهدی طارمی در مخالفت از بیانیه ابتدایی که به نوعی عدم حمایت از اسکوچیچ بود را بازنشر کرد تا نامش در هر دوجبهه قرار بگیرد.

به نظر می رسد قایدی حتی متن بیانیه های مجازی را نخوانده چرا که در بیانیه دوم اعلام می شود که هیچ هماهنگی صورت نگرفته بود در حالی که خود قایدی آن را منتشر کرده بود!

نکته مهم دیگر این است که در حال حاضر قایدی اصلا جزو ملی پوشان ایران محسوب نمی شود چرا که بعد از افت شدیدی که در تیم شباب الاهلی امارات داشت توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نمی شد!

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بعد از ويلموتس با با مربي هاي داخلي صحبت كرديم اونها هم بخاطر شرايط قبول نكردن چون مي خواستند هنوز تو فوتبال ايران فعاليت كنند و عدم صعود بنامشان نخورد با مربيان خارجي بخاطر بي پولي صحبت نكرديم پس اسكوچيچ انتخاب شد گروه كاملا آسان بود و اما تيم خوب و روان و هماهنگ بازي نمي كرد من به عنوان كارشناس ملاك را با بازي با كره گذاشتم كه بدترين نتيجه و بازي را گرفتيم اما تا بازي هاي تداركاتي صبر كرديم و در نهايت ديديم كه اسكوچيچ بار فني ندارد و الان ثبات شد كه مديريت و كاريزما هم ندارد و حمايت زمان معني مي دهد كه شما يك انتخاب درست كرده باشيد و سرمربي سوابق و شاخص ها درست و حسابي داشته باشد آن وقت بايد فرصت داد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها