با ارسال نامه‌ای به فرمانداری مشهد

معاون دادستان مشهد: به بدحجاب‌ها خدمات ندهید

معاون دادستان مشهد با ارسال نامه‌ای به فرمانداری مشهد از فرماندار خواست که ارائه خدمات به افراد بدحجاب را در «اداره‌ها و بانک‌ها» ممنوع کنند.

معاون دادستان مشهد: به بدحجاب‌ها خدمات ندهید

اسماعیل رحمانی امروز در نشست هماهنگی ستاد برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی خانواده استان خراسان رضوی گفت: نامه‌ای به فرمانداری ارسال کرده‌ایم و از فرماندار مشهد خواسته‌ایم که خدمات به افراد بدحجاب را در اداره‌ها و بانک‌ها ممنوع کنند.

وی گفت: در این‌باره مدیران و رؤسای اداره‌ها و بانک‌ها موظف هستند به افرادی که بدون حجاب شرعی در اداره‌ها و ... حاضر می‌شوند خدمتی ارائه ندهند.

معاون دادستان مشهد با اشاره به برگزاری جلسه‌ای برای مدیران و خانواده‌هایشان در حاشیه نمایشگاه تخصصی خانواده افزود: در این نمایشگاه باید جلسه‌ای توجیهی برای مدیران استان نیز برگزار شود و خانواده آن‌ها هم حضور داشته باشند.

رحمانی تصریح کرد: همچنین باید به گروه‌های مشهدی که در برنامه عصرجدید حضور داشتند و آن‌هایی که بعضا از جوانان حاشیه شهر هستند توجه وحمایت شود. از این گروه‌ها برای اجرای برنامه و حضور در این نمایشگاه نیز دعوت شود.

در ادامه این جلسه سیدامیر مرتضوی، معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی نیز گفت: در دهه ولایت این نمایشگاه برگزار خواهد شد و مناسبتی ندارد که به استقبال محرم برویم و لازم است که واقعه غدیر را معرفی و تبیین کنیم. برگزاری این نمایشگاه باید از تنوع و جذابیت برخوردار باشد و از زمان سخنرانی‌ها کم شود.

وی ادامه داد: در برگزاری این نمایشگاه نباید از بعد نشاط و شادابی غافل شویم و درعین حال به صورت غیرمستقیم باید به مسئله عفاف و حجاب بپردازیم.

مرتضوی با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها در امر عفاف و حجاب تکلیف دارند، گفت: دستگاه‌ها باید تکلیف سازمانی‌شان را در این حوزه انجام دهند و از اعتبارات و بودجه خودشان درباره عفاف و حجاب در این نمایشگاه استفاده کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان خراسان رضوی با تأکید براینکه در این نمایشگاه باید به مسئله عفاف و حجاب پرداخته شود، گفت: همچنین این نمایشگاه باید به شکلی برگزار شود که به کل کشور تسری پیدا کند و در سال‌های آینده نیز برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این نمایشگاه عملکرد دستگاه‌ها ارزیابی می‌شود و سازمان‌هایی همچون آموزش و پرورش و اداره کل تبلیغات اسلامی پای کار باشند. باید برنامه‌ها به شکلی تدوین شود که همه اعضای خانواده مخاطب آن باشند.

مهدی رضایی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: در هیچ غرفه‌ای نباید غرفه‌دار بدحجاب حضور داشته باشد و بررسی و نظارت بر حجاب بازدیدکنندگان را هم خودمان انجام خواهیم داد.

به گفته رضایی، این نمایشگاه با حضور کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از کشور و جمعی از مدیران و مسئولان افتتاح خواهد شد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    0

    به دزدان وغارتگران مملکت چی ؟پاداش بدهند .

  • دادستان
    0

    نه اينكه به با حجابها خيلي خدمات ميدهيد ،،،خدمات چي است صيغه ميشويد براي عربها ،اين هم خدمات علم الهدا

  • ناشناس
    0

    اقدامات آقای رئیسی داره شروع میشه ... سال بعد عابرپیاده هم تفکیک میشه .. طالبان پلاس درایران اجرا میشه

  • ناشناس
    1


    به مسلمانان خدمات ندهید
    مسلمانان بدتر از بدحجاب‌ها هستند.

  • در هر جای در کشور جنایتی رخ می دهد دست مسلمان در کار است.
    2

    در هر جای در کشور جنایتی رخ می دهد دست مسلمان در کار است.

  • تمام مشکلات در سراسر کشور 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی و بی عدالتی بوده است و به خاطر بی قانونی شروع و آغاز شده است.
    1


    تمام مشکلات در سراسر کشور 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی و بی عدالتی بوده است و به خاطر بی قانونی شروع و آغاز شده است.

  • و این در حالی است که به بدحجاب‌ها در هر جای خدمات می دهند ولی به مظلومان حدمات نمی دهند
    2


    و این در حالی است که به بدحجاب‌ها در هر جای خدمات می دهند ولی به مظلومان حدمات نمی دهند

  • یاور
    0

    معاون دادستان مشهد : از این ببعد فقط به اختلاسگران و رانتخواران که شرکای ما هستند خدمات بدهید .

  • ناشناس
    1

    در موقع و زمان افزایش قیمت بنزین هم در رسانه ها اعلام کردند هیچ کالا، اجناس و... گران نمی شود ولی متاسفانه قیمت ها کالا، اجناس و... 100 الی 1000 برابر شده است چرا؟

  • مسعوداحمدی
    1

    چقدر از سیره نبوی روزبروز دورتر و دورتر میشویم !

  • ناشناس
    1

    110 خانه عفافتون چی؟ دایر هستند؟ لیست هایشان را تکمیل کردید؟ قیمتها را بروز کردید؟ تبلیغات خانه های عفاف فقط برای مشهدی ها انجام می شود؟

  • Mm
    1

    آقای محترم. اول بابد مفهوم بد حجابی را طبق قانون تعریف کنی و مجازات آن راهم طبق قانون مصوب اعلام کنی و بعدا این حرفهارا بزنی.

  • ناشناس
    0

    فقط پول دیگه هیچ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها