شلیک پلیس اراذل و اوباش بولوار هاشمیه مشهد را زمینگیر کرد

عملیات مسلحانه پلیس منجر به دستگیری عاملان نزاع خیابانی دو گروه از اشراری شد که بولوار هاشمیه را به هم ریخته بودند.

شلیک پلیس اراذل و اوباش بولوار هاشمیه مشهد را زمینگیر کرد

فرمانده انتظامی  مشهد  در تشریح جزئیات این عملیات پلیسی گفت: در پی اعلام خبری از سوی ساکنان بولوار هاشمیه مبنی بر درگیری دسته جمعی عده ای با یکدیگر و ایجاد رعب و وحشت در منطقه و تداخل در عبور و مرور شهروندان، بلافاصله تیم های انتظامی از کلانتری هفت تیر به محل اعزام شدند.

سرهنگ حسین دهقانپور افزود: با حضور مأموران در محل مشاهده شد دو گروه از اشرار منطقه با یکدیگر  درگیر  شده و با عربده کشی و ایجاد وحشت فضای سکونت شهروندان را ناامن کرده بودند. در این لحظه اخطار پلیسی صادر و عملیات  دستگیری   متهمان  آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی مشهد افزود: در این میان متهمان با دیدن خودروهای پلیس از محل گریختند و مأموران نیز در پی تعقیب آن ها برآمدند. زمانی که دیگر اخطار ایست پلیس کارساز نشد، مجریان نظم و امنیت شهری دست به قبضه اسلحه خود بردند و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح چند تیر هوایی شلیک کردند.

سرهنگ دهقانپور ادامه داد: صدای رعب انگیز شلیک متهمان را سر عقل آورد و آن ها را زمین گیر کرد. در این عملیات چهار متهم دستگیر شدند و به کلانتری هفت تیر انتقال یافتند.

متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفتند و تحقیقات پلیسی از این افراد ادامه دارد. علت و انگیزه این درگیری نیز اختلافات شخصی دو گروه با یکدیگر بوده است.

سارقان خانه های خالی در دام

رئیس پلیس مشهد در ادامه به عملیات دیگری که منجر به شناسایی و دستگیری عامل سرقت های سریالی از خانه های منطقه توس مشهد شد، اشاره کرد و گفت: در این مأموریت مأموران کلانتری معراج در پی دریافت چند گزارش مبنی بر سرقت لوازم از چند خانه مسکونی تحقیقات خود را آغاز کردند. در این تحقیقات مشخص شد که سارقان با اطلاع از حضور نداشتن اهالی خانه به آن ها ورود کرده و دارو ندار شکات را جمع کرده اند.

سرهنگ دهقانپور بیان کرد: در ادامه تحقیقات مأموران با استفاده از سرنخ های به جامانده رد متهمان را گرفته و یکی از آن ها را در مخفیگاهش به دام انداختند.

در بازرسی از محل تعدادی لوازم سرقتی کشف و ضبط شد. سارق دستگیر شده نیز در بازجویی های پلیسی به سرقت از هفت خانه مسکونی با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد. تحقیقات برای شناسایی همدست متهم و مال خر اموال مسروقه ای که با این سارق همکاری داشته است، ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها