حمله چاقوکش ها به سه پرستار در مشهد

در پی حمله چند فرد به اعضای کادر درمان بیمارستان قائم(عج) سه پرستار مجروح شدند.

حمله چاقوکش ها به سه پرستار در مشهد

روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که از حمله افراد مسلح به سلاح سرد به چند پرستار در نیمه‌های شب پنجشنبه گذشته حکایت داشت.

براساس اطلاعات اولیه، این افراد از کارکنان بیمارستان قائم(عج) مشهد بودند و یکی از پرستاران باتوجه به شدت جراحات در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفته است.

از همین رو برای بررسی ماجرا با دکتر پهلوان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تماس گرفتیم که وی در واکنش به این پیگیری ضمن تأیید ماجرای حمله به کادر درمان بیمارستان مذکور، بیان کرد: در زمان وقوع این حادثه (ساعت ۴صبح) چند فرد که سلاح سرد به همراه داشتند در محدوده اورژانس بیمارستان به سه نفر از پرستاران که در حال انجام وظیفه بودند حمله‌ور شده و آن‌ها را مورد ضرب و جرح قرار داده‌اند. دکتر پهلوان ادامه داد: پس از آن به سرعت پرستاران تحت درمان قرار می‌گیرند که دو نفر به صورت سرپایی مداوا شدند، اما متأسفانه یک نفر که از ناحیه پشت مورد اصابت ضربه چاقو قرارگرفته بود باتوجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان بستری و مداوا روی این پرستار صورت گرفت. خوشبختانه حال عمومی پرستار مذکور خوب و پایدار توصیف شده است.

وی در مورد علت حمله افراد چاقو به‌دست به کادر درمان بیمارستان قائم(عج) بیان کرد: این موضوع توسط عوامل انتظامی در دست بررسی است.

منبع: قدس آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    مشهد شهر پادشاه علم الهدی هست

  • ناشناس
    0

    عجب روزگاری داره میشه

  • بازگیر از لرستان
    0

    امر به معروف ونهی از منکر باید با تمام قدرت انجام شود دولت هم آمران به معروف وناهیان از منکر را باید حمایت کند
    در محل بیمارستانها باید .از کسانی که وارد بیمارستان میشود بازرسی بدنی صورت گیرد و نگذارند کس یا کسانی با سلاح سرد یا گرم بدون محوز وارد بیمارستانها و مراکز درمانی یا حتی ادارات دولتی و نهاد های انقلابی شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها