عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

رژیم صهیونیستی در کشور اراذل و اوباش استخدام می‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جای خوشحالی است که بسیاری از یارگیری‌های رژیم صهیونیستی در کشور ما هم‌اکنون رسیده به آنجا که اراذل و اوباش را استخدام کند.

رژیم صهیونیستی در کشور اراذل و اوباش استخدام می‌کند

محمدحسین صفار هرندی، در آیین رونمایی از کتاب «نیم قرن تا ناکامی» که در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: آقای سلیمی‌نمین از زمره تولیدکنندگان بی‌هیاهوی فرهنگ، سیاست و تاریخ است، من می‌دانم فرآورده‌هایی که محصول تکاپوی تاریخی و پژوهش‌های ارزشمند طی این سالیان بوده زیاد بوده و کمتر به عرصه کتاب تدوین شده درآمده است.

وی با بیان اینکه آقای سلیمی‌نمین خیلی کتاب ندارد اما خبر داریم که چقدر کار کرده و چقدر آثار پربرکت از ایشان بر جای مانده، افزود: عده‌ای اهل کتاب‌سازی هستند و ما همیشه از آن زاویه آنها را مذمت می‌کنیم.

ولی ایشان تولید آثار ارزشمند دارند و جاهایی را هم دست گذاشته‌اند که یک‌عده عافیت‌طلبانه به سراغش نمی‌روند. این‌طور ورودها هزینه‌هایی دارد و بعضی‌ها اهل دادن این هزینه‌ها نیستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایشان بحمدالله با خوشنامی که میان اهالی فرهنگ و سیاست دارند از کسانی است که حقیقت را به پای مصالح‌اندیشی‌های طایفگی و فرقه‌ای فدا نمی‌کند.

صفارهرندی درباره این کتاب نیز بیان کرد: دشمنان مدتی است که تزلزل در ایمان مردم نسبت به حقانیت نظامی که به آن پایبند هستند را شروع کرده و از ناحیه کسانی هم انجام می‌شود که بسیار پلید هستند.

در ذهن مردم ما شاید اگر زمره دشمنان را ردیف کنیم، سرسلسله کسانی که مردم ما نسبت به آنها ابراز نفرت می‌کنند، رژیم پلید صهیونیستی است. نسبت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی که اواخر دهه 50 جلوه حقانی خود را به رخ جهان کشید، داستان جدیدی را در مبارزات ضد صهیونیستی در تاریخ بنیان گذاشت.

وی ادامه داد: یعنی همه مطالعات ضدرژیم صهیونیستی یا نزاع‌هایی که با این نظام غاصب و مقوله غیرحقیقی از ابتدا آغاز شده بود، یک‌طرف و آنچه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد تأثیرگذاری مبنایی داشت نیز یک‌طرف. وقتی انقلاب به پیروزی رسید پادگان‌های دشمن یکی‌یکی در حال سقوط بود و مرحوم شیخ‌الاسلام گفت برای اینکه بدانید دشمنی مبنایی انقلاب اسلامی و جمهوری برآمده از آن با رژیم صهیونیستی تا چه حد و پایه‌ای است باید بدانید که روز 22 بهمن به موازات پادگان‌های دشمن که سقوط می‌کرد، سفارت رژیم صهیونیستی در تهران هم سقوط کرد. خیلی چیزهاست که مردم و جامعه فرهیخته و اهل نظر ما باید بدانند.

وزیر اسبق ارشاد گفت: درباره اسرائیل بیشتر از این‌ها باید فهم کرد تا بعضی شعبده‌بازان و یک‌عده افراد ساده‌لوح و یا عده‌ای که لابد منفعت مالی فقط در این قضیه برای آنها ملاک است، این رژیم کودک‌کش را طور دیگری جلوه بدهند. به‌هرحال جای خوشحالی است که بسیاری از یارگیری‌های رژیم صهیونیستی در کشور ما هم‌اکنون رسیده به آنجا که اراذل و اوباش را استخدام کند. آنها می‌خواستند سنت‌های ما در داخل این جغرافیای گربه نشان ما مدفون شود ولی اکنون می‌بینند که دریای سرخ، مدیترانه و خیلی از حوزه‌های جغرافیایی دیگر متأثر از انتقال فرهنگی ما و ملحقاتش هستند.

صفارهرندی ادامه داد: اگر فرودگاه دمشق را می‌زنند، می‌گویند می‌خواهیم جلوی انتقال را بگیریم و بعد اعتراف می‌کنند که دسترسی نیروهای مقاومت به آخرین دستاوردهای تکنولوژی به جایی رسیده که ما باید دیگر خیلی روی جدال با مقاومت در صحنه موشک‌پرانی و رزم متقابل حساب نکنیم. چون آنجا ناکام مانده‌اند متوسل به جریانی در درون ما شده‌اند.

وی افزود: طبق اعترافات کسانی که پادویی آنها را کرده‌اند و ضربه‌ای به یک نقطه‌ای زده‌اند، جمعیت اراذل شناسایی می‌شوند و رقم قابل توجهی می‌دهند تا او را از حقیقت خودش دور کرده و به منافع ملی کشورش ضربه بزند. این جای خوشحالی دارد و می‌توان گفت که الحمدلله توفیقات ما در این مصاف بزرگ و والا بوده و البته هم‌مان نیاز داریم تا بر روی خلأهای موجود نیز تمرکز و آن‌ها را رفع کنیم.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • نظرگو
    1

    بله شما هم خودتون برای سرکوب مردم از ارذل و اوباش استفاده میکردین

  • ناشناس
    0

    بیمه هم میکنه

  • ناشناس
    0

    پس امرا استعفا بدین و بهشون بپیوندید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها