وزیر گردشگری:

نمی‌خواهیم هتل‌ها را شیره کش خانه کنیم/ یکی از انتقادات جدی به من بی‌حجابی خانم‌ها در هتل هاست

وزیر گردشگری در واکنش به محدودیت عرضه قلیان در هتل ها گفت: نمی خواهیم هتل ها را شیره کش خانه کنیم.

نمی‌خواهیم هتل‌ها را شیره کش خانه کنیم/ یکی از انتقادات جدی به من بی‌حجابی خانم‌ها در هتل هاست

نشست تخصصی روسای جوامع هتلداران استان ها ظهر امروز با حضور عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی اصغر شالبافیات معاون گردشگری، جمشید حمزه زاده رییس جامعه هتلداران ایران و جمعی از هتلداران در هتل بزرگ فردوسی برگزار شد.

ضرغامی در این نشست پس از شنیده مشکلات هتلداران و محدودیت عرضه قلیان در هتل ها گفت: ما که نمی خواهیم هتل ها را شیره کش خانه کنیم کار ها باید منطقی و با درک انجام شود.

وی با بیان اینکه نگاه ما به مسئولیت ها پروژه ای است، گفت: نمی خواهیم رفتار سازمانی پشت میز نشینی داشته باشیم، برایمان مهم است که در مدت پیگیری یک پروژه از کجا به کجا رسیده ایم.

ضرغامی درباره افزایش هزینه هتل ها اظهار داشت: اقلام در حال گران شدن است و به خیلی حوزه ها تعمیم داده می شود و برای اداره هتل ها هم دست روی هرچه بگذارید قیمت ها بالارفته، از این بابت مطمئن باشید که پیگیری می شود، اجازه نمی دهیم صنعت هتلداری و گردشگری با چالش مواجه شود.

وی با اشاره به پرداخت سوخت یارانه‌های به کشتی های تفریحی گفت: یک شناور تفریحی کروز اگر بخواهد از سوخت آزاد استفاده کند باید لیتری یک دلار است، در حالی که سوخت یارانه ای هزینه ها را کاهش می دهد.

وی با بیان اینکه در مورد مراکز اقامتی و هتل ها باید متناسب با بالا رفتن قیت ها یک مدیریتی صورت گیرد، گفت: یکی دیگر از مشکلات بحث دستشویی های بین راهی است، بحرانی که ما برای حل آن یک مدیریت مستقل گذاشته ایم.

ضرغامی در ادامه به حفظ سلامت هتل ها اشاره کرد و افزود: در هتل ها خانواده تردد دارد، چند وقت پیش وارد هتلی شدم متاسفانه دیدم که در لابی هتل خانم ها بی حجاب تردد دارند.

وی ادامه داد: به متصدی هتل گفتم مگر اینجا قانون ندارد؟نمی شود افراد در هتل بی حجاب اقامت کنند ولی انگار متصدی توجیه نبود و فکر می کرد منعی ندارد. حتی در رستوران هتل هم یکی در میان خانم ها بی حجاب بودند.

وی با تاکید بر اینکه هتل قانون دارد، گفت: خواهشم این است اجازه ندهید این موضوعات به وزارتخانه کشیده شود، یکی از انتقادات جدی به من بحث حجاب در هتل هاست، لازم است مدیران هتل ها خودشان توجیه باشند اما ظاهراً خود را ملزم به برخورد نمی دانند.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    2

    ادبیات ایشون درحد نگهبان پاساژ ویا فوقش کاروانسراهاست قبای وزارت برای ایشون قدری گل وگشادست ! وزیر میراث فرهنگی وگردشگری اوووووه !!!!!!؟؟؟؟

  • خون جیگر
    1

    این بابا در حد و اندازه ی وزیر نیستند ، البته ...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      نکه بقیه شون هستند

  • امیر
    2

    آقا حجاب ملت به شما چه ؟ چطور ملت باید مالیات بدن ، ارزش افزوده بدن ، حساب بانکیشون کنترل میشه وای توی حجاب فقط یک عده خاص باید اعتقادی‌شون را تحمیل کنن ؟ بهتر نیست ملت را اصلا ول کنید همونطور که تو مشکل اقتصادی ملت را ول کردید ، ما مردم گوسفند نیستیم و نیازی به چوپان نداریم ، خداوند ما را اشرف مخلوقات کرده تا خودمون تصمیم بگیریم و در نهایت بهشت و جهنمی هست و هر کسی جواب اعمال خودش را میده .

  • ناشناس
    2

    بفرمایید در هر اتاقی از هتل یک تصور از شما نسب کنند همه از ترس هم که شده رعایت حجاب را میکنند--- دارن یکی یکی نخبه هامون ترور میکنند- تورم کمر مردم را شکسته- بحران اب داره به مرحله خطرناک و جنگ اب نزدیک میشه رانت بیداد میکنه و افرادی مثل ایشون هنوز گرفتار توهم و ریا هستند

  • غریبیه
    1

    خدایی تو کشوری که هشتاد میلیون نفر جمعیت داره این باید وزیر باشه ؟؟؟ شایسته سالاری یعنی کشک

  • حسین خادم پور
    2

    آقای زیبا مگه وقتی پای مشکلات اقتصادی به میان میاد شما و بالا سری های شما کاری برای مردم انجام میدید. خوب در این زمینه هم چشماتو درویش کن شتر دیدی ندیدی.

  • حسین خادم پور
    2

    اگه دقت کرده باشید تو سیستم ما هرچی دماغ بزرگتری داشته باشی پست های مدیریتی بالاتری میگیری.

  • ناشناس
    1

    ساقی بیا می بده یعنی چه ؟ اقا ساقی تو عوض کن

  • شهرام.ر
    2

    قلیون چه ربطی به شیره داره؟؟؟؟

  • ناشناس
    2

    باید کارمندان دولتی مخصوصامعلمان رعایت حجاب کنندتادانش آموزیادبگیره

  • ناشناس
    0

    اقای ضرغامی تو فقط یک عروسکی که خیمه شب باز تو رو اداره میکنه.

  • مهدی
    1

    تفکرات طالبانی در ایران داره اجرا می شود خاک بر سر تان

  • ناشناس
    1

    بابا خودت که اهل فنی
    تو دیگه چرا
    خاک برسر ما کنن که این وزیر گردشگری شده
    مردم نون واب ویه زندگی حداقلی می خوان دنبال اینا باشید ب ای مردم والسلام

  • .
    1

    با این طرز فکر ایشون باید وزیر گردشگری طالبان باشه نه ایران.قبلا میگفت اینستاگرام پر از پلنگه الان هم درباره شیره کش خانه و حجاب حرف میزنه. شهاب سنگ بیا دیگه...ما دیگه طاقت نداریم.

  • بابک
    0

    تمام مشلات حل شد تنها نگرانی این باصطلاح وزیر بی حجابی یک خانم در یک هتل است

  • ناشناس
    0

    اسلام=حجاب.پس انقلاب حجابی ایران,تمدن حجابی؛سبک ایرانی-حجابی و...!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها