علم الهدی: در بحث حجاب منتظر نیروی انتظامی نمانید/ این نفوذ راهبردی دشمن است/ می‌خواهند ولایت فقیه را از ما بگیرند

امام جمعه مشهد گفت: بصیرت و مقاومت مردم مشهد و استان خراسان رضوی در برخورد با اصلاح طرح هدفمندی یارانه‌ها کامل و بی‌نقص بود و این امر قابل قدردانی است.

علم الهدی: در بحث حجاب منتظر نیروی انتظامی نمانید/ این نفوذ راهبردی دشمن است/ می‌خواهند ولایت فقیه را از ما بگیرند

حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: حرکت اقتصادی و اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی، جریان ساده ای نبود و برای مقابله با این حرکت دو گروه شامل دلالان و سودجویان و دشمنان نظام خود را آماده کرده بودند.سودجویان در این طرح با احتکار قصد در ایجاد اخلال داشتند، به طوری که در یکی از مناطق حاشیه شهر از میان 35 نانوایی، فقط 3 نانوایی اقدام به پخت نان کرده و مابقی آرد دریافتی را احتکار کرده بودند.

 وی افزود: دشمنان نظام در خارج از کشور نیز مانند موضوع گرانی بنزین در سال ٩٨، در این طرح قصد ایجاد آشوب داشتند، آنها پیاده نظام خود را در داخل آماده کرده بودند تا هیجانی ایجاد و نظام را دچار آشوب کنند، اما مردم با بصیرت این توطئه را نقش برآب کردند و بصیرت و مقاومت مردم مشهد و خراسان رضوی در برخورد با اصلاح طرح هدفمندی یارانه‌ها کامل و بی‌نقص بود و این امر قابل قدردانی است.

علم الهدی با بیان این مطلب که دولتمردان آمریکا اعلام کرده اند که در مقابل تحریم اقتصادی ایران شکست خورده اند گفت:دشمن همیشه در کمین ماست و در هر جریانی دشمن دنبال فرصتی برای اجرای دشمنی خود است تا ما را از راهمان برگرداند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این مطلب که ایجاد ناامیدی در مردم در مقابل حرکات عظیم نظام، نوعی نفوذ راهبردی است عنوان کرد: سرکوبگری، جاسوسی و نفوذ راهبردی از توطئه‌های دشمنان نظام است و آنان با نفوذ راهبردی می‌خواهند ولایت فقیه را از ما گرفته، ساختار نظام را وارونه و نظام را ناکارآمد نشان دهند اما خوشبختانه در سرزمین خراسان کوچکترین حرکتی که سبب اختلال در نظام شود از سوی مردم صورت نگرفته است و این مهم دلالت بر دین‌مداری مردم دارد.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون در هر عرصه ای مردم حضور داشته اند، نتیجه مطلوب حاصل شده است، لذا در موضوع امر به معروف و نهی از منکر همه باید ورود کنند؛ نهی از منکر بر همه واجب است و بی‌تفاوتی درباره بی‌حجابی جایز نیست، نباید منتظر ورود نیروی انتظامی در این راستا بمانید، همه باید در این موضوع احساس وظیفه کنند.

امام جمعه مشهدمقدس خاطرنشان کرد: مسأله حجاب مسأله سیاسی نیست بلکه نفوذ راهبردی دشمن است و اگر رواج یابد سفره دین از زیر پای جوانان کشیده می‌شود.

علم الهدی گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) جمعه آینده اجتماع عظیم صادقیون قبل از نماز جمعه از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که از خواهران و برادران دینی برای حضور در این اجتماع دعوت می‌کنم.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • غریبه
    1

    می خواهند ولایت فقیه را از شما بگیرند ؟؟ عجب

    نظرات شما -
    • تاجدار
      0

      مگه ولی فقیه حجاب نداره؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    این آقا فکر می کنند تنها مشکل این کشور حجاب است. آقاجون مردم از فقر و گرسنگی در تنگنا هستند شما از حجاب صحبت می کنید. واقعا جای تأسف داره. حتما شما هم شنیده اید که فقر، فساد می آورد. پس بیایید با فقر مبارزه کنید. بقیه امور درست میشه.

  • ناشناس
    1

    اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران از ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون دیندار واقعی و پیرو دین اسلام و مکتب امام حسین (ع) بوده اند و هستند. قضیه بدحجابی یا بی حجابی برخی دختران و زنان در کشور ما که اخیراً رواج بیشتری یافته بیشتر به خاطر لج و لجبازی با مظاهر ادا و اطوار طرفداران حکومت در رابطه با تبلیغ نوعی خاص از حجاب که در تلویزیون نشان داده می شود و همچنین قانون حجاب اجباری می باشد وگرنه علت دیگری ندارد. افراط گرایی کارگزاران حکومت در روش اداره کشور باعث لج و لجبازی و عناد مردم می شود!

  • مهدی
    2

    نه به حجاب اجباری نه نه نه....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      روانشناسان هرکسی را که بخواهند ارزیابی شخصیتی کنند اورا به گذشته برمیگردانند در کشور های غربی روانشناسان از علم هیپنوتیزم استفاده میکنند و او را میبرند به دوران طفولیت و نوجوانی و جوانی و همینطور با ارامش به دوران پس از جوانی بیمار همه مشکلات و تنبیهات و اذیت و ازار هائی که در گذشته به سرش امده را برای دکتر بازگو میکند در کشورهایی مانند ما دکتر وقت میگذارد علت هنجارهای شخصیتی زن و مرد را یا پرسش چندین جلسه ای از طفولیت بیمار گرفته تا سن فعلی را جویا میشود که در گذشته چه بلائی بسر این بیمار امده که به این درد مبتلا شده و در حال حاضر ستیز با جامعه پیدا کرده در پایان علت و علل شخصیت فعلی بیمار که همیشه با جامعه ستیز و نبرد دارد را متوجه میشود این افراد دچار بیماری خود شیفتگی یا نار سیسیسم که خود بینی کاذب را دراو ایجاد کرده مبتلا شده اند این افراد نسبت به خود نظری متورم و به دنبال تحسین و تائید بیش از اندازه جامعه به خودشان را دارند این افراد وقتی عکس خودشان را در اب ببینند عاشق و شیفته خودشان میشوند . متاسفانه در مملکت ما از این افراد به وفور زیاد هستند و شور بختانه در مسئولین حال و گذشته مملکت نیز فراوان هستند این افراد میانه خوبی با علم و اگاهی ندارند و اصولا با علم و دانش مخالفند و هرچه را که فکر میکنند و در مخیله انان میگذرد به جهت بیماری خود شیفتگی انرا قبول میکنند و در صورت مخالفت با نظر انان که بگوئید شما اشتباه میکنید در جامعه هشتاد و سه میلیونی اگر دو یا سه درصد هم حجاب خودشان را با نظر شما مناسب نکردند طبیعیست چون جامعه زنده و پویا مخالف و موافق دارد به شدت از شما عصبانی و دشمن شما میشوند و ان دو سه در صد افراد را در مغز خودش هشتاد و نود در صد جامعه میبیند و باور دارند . بقول معروف کاهی را کوهی میکنند . در تمام جوامع بشری مسئولین کشورها رفتارهای اجتماعی را با علم و دانش خاص پایه گذاری میکنند و پوشش های بدنی را به عهده خودشان میگذارند و حساسیت های غیر منطقی به جامعه تزریق نمیکنند که با نافرمانی مدنی مواجه بشوند انها براین عقیده هستند اگر ما بتوانیم با علم و دانش روز اخلاق و رفتار و کردار احاد جامعه را بسمت خوداگاهی برسانیم خودشان در پوشش های لباسی مراعات بقیه افراد جامعه را دارند و نیازی به زور و تهدید و اسلحه و زندان نیست و میبینیم که موفقیت های خوبی هم بدست اوردند .

  • امیر
    1

    دقیقا کدوم مقام آمریکایی اعتراف کرده که شکست خوردن؟

  • ناشناس
    27

    حجاب حکم خداوند هست.همه چیزهایی که داریم از خداست ، به احترام خدا پایبند به حجاب باشید.

  • ناشناس
    0

    کو شوهر ؟؟؟
    کو خواستگار؟
    کو دختر خوب؟
    کو شغل ؟
    کو بیمه؟
    کو خانه؟
    کو رفاه؟
    کو ماشین؟
    کو ....؟
    ما جوانان همسن انقلاب اسلامی۴۲، ۴۳ ساله، هنوز نتوانستیم ازدواج کنیم ؟

    چگونه ازدواج کنیم ؟؟با این همه مشکلات ؟؟

  • 0

    اقای متخصص لطف کن برای ازدواج جوونهای انقلابی دهه ۵۰ و ۶۰ هم یک جواب و دعا بگو والله ما ها درگیریم نه کار داریم نه ازدواج

  • مش جمعه
    2

    ترا بخدا یکی این و بگیره.

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای علم الهدا یک جمعه هم در راه خدا برای صواب آخرت و کاهش فشار شب اول قبرت و خیرات امواتت و باقیات صالح مرحوم والدینت و خوشحالی مردم از گرانی و بی عرضگی دولت سفارشی در مهار تورم و تعمد در گسترش فقر موجب خلال در اخلاق و دین و معیشت مردم شده سخن بگو. نترس از اختلافات خانوادگی. از خدا بترس.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ثواب

  • ناشناس
    0

    خداییش فقط ببینید گردن این علم الهدی رو تبر هم نمیزنه و دستش بسکه لطیفه به دست زن گفته زکی یک همچین آدمی می خوای دست از حکومت بکشه با چنگ و دندون و دروغ و ارعاب و هر چی که باشه صندلی سفت چسبیده و ول نمی کنه آخه اینا از طرف خدا اومدن

  • ناشناس
    0


    تاکنون برای همه ثابت شده که تمام حرف ها و شعارهای دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس در رسانه های دروغ است.

  • ناشناس
    0

    این اقایی که حداقل 80سال سن دارن چرا اینقد صورتشون مث هلو تپل و صافه ؟ چزا چروکی رو گونه هاش نیس؟ اگر اینها ریاضت کشیدن چرا چهرشون چیزدیگه میگه ولله شوهر من 50سالشه ازین پیرمرد شکسته تر ه و صورتش تمام چروک شده

  • دادا
    0

    اقای علم اهدا کل دختران و زنان در عرض یک روز بیحجاب بیایند خیابان مگر دولت چکار میتواند بکند چرا حرف چرت میزنی وبدان این کار هم خواهد شد لج بازی لج بازی میاورد خوشت نمیاد برو یک کشور دیگه ما ایرانی هستیم هر طور دلمان خواست اقدام میکنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها