پیشگام بعدی دولتی‌ها برای استعفا کیست؟/ قاسمی، فاطمی امین، زارع پور یا...

حجت الله عبدالملکی پس از عملکرد نسبتا ضعیف خود در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی سرانجام از سمت خود استعفا داد.

پیشگام بعدی دولتی‌ها برای استعفا کیست؟/ قاسمی، فاطمی امین، زارع پور یا...

رضاپرستارخرمی- در شبکه‌‎های اجتماعی و محافل سیاسی واکنش‌های متفاوت و متعددی نسبت به این استعفا منتشر شد. در این میان یکی از نمایندگان مجلس پیشنهاد جالبی را مطرح کرد.

روح الامینی، نماینده تهران پس از استعفای وزیر کار گفت: به نظرم ۲ الی ۳ وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند انرژی دولت و مجلس صرف مسائل اصلی مردم از جمله معیشت شود.

بنا بر این پیشنهاد، با بررسی کابینه دولت سیزدهم، گمانه زنی درباره اینکه پس از وزارت کار، کدامیک از وزارتخانه‌های دیگر پتانسیل تغییرات مدیریتی دارند، جالب توجه به نظر می‌رسد.

نفر دوم لیست خانه تکانی دولت شاید سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت دولت سیزدهم باشد که از قضا همزمان با استعفای همکار خود از مجلس کارت زرد هم گرفت.

او که ابتدا با وعده حذف قرعه کشی خودرو و ساماندهی به این بازار روی کار آمده بود حالا با عدم توفیق در مسیر بیان کرده است که این وزارتخانه مشکلات ریشه ای انباشت شده دارد.

 نفر سوم این لیست هم احتمالا عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات باشد که از قضا در ماه های اولیه تصدی گری این وزارتخانه، تمایل به هیچ ارتباطی نشان نمی‌داد و تنها ارتباط مردمی خود را پیامک معرفی کرده بود.

این عضو از کابینه دولت رئیسی که باتوجه به کاهش سرعت اینترنت به شدت تحت فشار افکار عمومی قرار گرفته است، پس از مدت ها با اینکه در برابر عضویت در شبکه‌های اجتماعی به شدت مقاومت می‌کرد اما اخیرا پس از چندین ماه بالاخره حساب کاربری توییتری خود را آن هم نه به زبان فارسی بلکه به زبان انگلیسی افتتاح کرد که البته آنهم توسط توییتر بسته شد.

نفر چهارم لیست تغییرات دولت هم به مهم‌ترین وعده دولت یعنی ساخت 4 میلیون مسکن باز می‌گردد.

 رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم که گویا هنوز با مسئولیت وزارت مسکن چندان ارتباط برقرار نکرده و به نظر می‌رسد هنوز پس از گذشت یک چهارم عمر دولت سیزدهم، همچنان درگیر پالایش متقاضیان مسکن 4 میلیونی است.

البته این لیست به شدت پتانسیل ادامه دار شدن دارد اما باید دید دولت سیزدهم در دومین سال از عمر چهار ساله خود، چطور خود را ترمیم خواهد کرد؟

حجم ویدیو: 10.20M | مدت زمان ویدیو: 00:02:34 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • حاج س طوسی
    3

    اگر عالیجناب سیه پوش خراسانی، استعفاء بدهد و یک انتخابات آزاد و بدون نظارت استصوابی جنتی برگزار شود،مشکل ایران حل خواهد شد.

  • ناشناس
    2

    بهترین کار اینه که رییسی استعفا بده و کابینه منحل بشه و جنتی کشور را تحویل بگیره. همه ی اینا شکمشون بیش از مغزشون کار میکنه.

  • مراد
    2

    پیشگام بعد دولتی ها برای استعفا کیست ؟ ۴۴ سال گذشته نشان داد که دولت و مجلس در ولایت اسلامی هیچکاره هستند و فقط برای دولت در سایه پادویی می کنند .دولتی که در مورد سیاست خارجی که مهمترین اثر را روی زندگی و فلاکت فعلی مردم دارد ، تصمیم گیرنده اصلی است . دولتی که ملیاردها دلار به اسد ، نصرالله ، حشدالشعبی و ونزوئلا و ا مثالهم بصورت نقد و کالا می بخشد ویا برای ساخت موشک و پرتاب آن هزینه می کند ، در حالیکه مردم ایران حتی توان خرید نان هم ندارند . .بنابراین استعفای یک ویا چند وزیر و حتی کل دولت هم تا تغییر در سیاست خارجی بوجود نیاید کمکی به اقتصاد ورشکسته این ولایت نخواهد کرد

  • حسن
    2

    دولت بی کفایت .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها