شایعه استعفای «عبدالملکی» صحت ندارد

اخیرا شایعاتی در خصوص استعفای حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در فضای مجازی مطرح شده است که کسب اطلاع از منابع آگاه نشان می‌دهد که این شایعات صحت ندارد و وی اکنون مشغول به کار است.

شایعه استعفای «عبدالملکی» صحت ندارد

البته از زمان شروع به کار عبدالملکی در وزارت کار حاشیه‌سازی‌ها علیه وی نیز شکل گرفته بود که با توجه به رویکرد اصلاحی وزیر جدید کار، این تخریب‌ها دور از انتظار نبود تا جایی که مجلس در نهایت از او خواست در صحن علنی حاضر شود و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد؛ اتفاقی که خروجی آن مثبت بود.

بعد از اینکه در هفته جاری، وزیر کار در صحن علنی مجلس به ادعاهایی که در چند ماه اخیر علیه این وزارتخانه در فضای مجازی پخش شده بود، پاسخ‌های مستدلی داد، مورد تایید اکثریت مجلس قرار گرفت و نمایندگان از پاسخ‌های او قانع شدند.»

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • الف
    3

    حقش، عزل و اخراج است، نه استعفا

  • ناشناس
    1

    چقدر بد شدکاش میرفت وزیر کار و تامین اجتماعی میامد؟؟؟؟؟؟؟؟

  • بانیان زجر ملت
    0

    بود یا نبود اینها فرقی نداره

  • ناشناس
    0

    او قبل از اینکه از مجلس یازدهم رأی اعتماد بگیرد بدلیل تندروی در عملکرد و کم تجربگی مخالفان زیادی در مجلس داشت. او بعد از حمید سجادی هزاوه وزیر ورزش و جوانان بیشترین رأی مخالف را در جلسه رأی اعتماد به خود اختصاص داده است! رأی اعتماد مجلس به او بسیار شکننده بوده و چنانچه در مجلس بابت عملکرد استیضاح شود احتمال برکناری او بسیار بالا خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها