پایان غم‌انگیز برجام / نخست‌وزیر اسرائیل تشکر کرد، رسانه‌های غربی پرونده‌سازی هسته‌ای را آغاز کردند

مذاکرات هسته‌ای برای احیای برجام به نقطه پایان رسیده است. نشریه آمریکایی پولیتیکو از تصمیم قطعی بایدن برای نگه داشتن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی خبر داده و این باتوجه به اصرار ایران برای حذف نام سپاه از این فهرست، احتمالا به معنی شکست گفتگوهای وین است.

پایان غم‌انگیز برجام / نخست‌وزیر اسرائیل تشکر کرد، رسانه‌های غربی پرونده‌سازی هسته‌ای را آغاز کردند

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا خروج از برجام را اعلام کرد. جو بایدن هرچند تصمیم او را اشتباه می‌داند، اما به برخی تصمیمات دیگر او پایبند است؛ مثلا تروریستی نامیدن سپاه.

رسانه‌های آمریکایی می‌گویند امید حداقلی که پس از سفر مورا به تهران برای احیای مذاکرات وین در نیمه خرداد شکل گرفته بود، حالا با اعلام قطعی تصمیم بایدن برای حفظ نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، به ناامیدی بدل شده است.

در یک گام عملی، وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی شده یک شبکه بین‌‌المللی به رهبری نیروی قدس سپاه که باعث تسهیل فروش صدها میلیون دلار نفت ایران شده را در فهرست تحریم قرار داده است. 

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا گفته، با آنکه آمریکا به دنبال بازگشت دوجانبه به برجام است طرف‌هایی را که درآمدزایی نیروی قدس سپاه یا حزب‌الله به منابع مالی را تسهیل کنند هدف خواهد گرفت. 

در همین راستا نخست وزیر اسرائیل در توئیتی، از بایدن برای حمایت از تصمیم ترامپ علیه سپاه قدردانی کرده است.

رژیم صهیونیستی نقشی فعال در تخریب روند دیپلماسی داشته و دارد. نورنیوز، رسانه شورای عالی امنیت ملی نوشته است: استفانی القاق مذاکره‌کننده ارشد انگلیس در مذاکرات وین در توئیتی اعلام کرده که گفتگویی متمرکز با نمایندگان ارشد رژیم صهیونیستی داشته و توافق هسته‌ای ایران یکی از محورهای اصلی آن بوده است.

نمایندگان ارشد اسرائیل مستمرا با نمایندگان ۱+۴ با هدف تخریب روند مذاکرات گفتگو داشته‌اند.

از دیگر سو، منتقدان دولت بایدن در کنگره، نماینده دولت در امور ایران را مورد بازخواست قرار دادند که چرا موضعی روشن درقبال ایران ندارد.

همزمان، ابراهیم رئیسی امروز به کابینه‌اش گفت که مهمتر از لغو تحریم‌ها، خنثی‌سازی تحریم‌هاست؛ اشاره‌ای به احتمال شکست احیای برجام.

در چنین شرایطی، بار دیگر پرونده سازی علیه برنامه هسته‌ای کشورمان دوباره آغاز شده است. آن هم در شرایطی که گروسی گفته، مذاکرات ایران و آژانس،به شرایط دشواری رسیده است.

در دور تازه اتهام‌زنی‌ها، نشریه وال‌استریت‌ ژورنال به نقل از منابع اسرائیلی و غربی، ایران را به سرقت اسناد محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) و مخفی کاری فعالیت‌های هسته‌ای متهم کرده است!

این گزارش‌ها نشان می‌دهد فضاسازی‌ها علیه برنامه هسته‌ای کشورمان آغاز شده؛ شاید به این امید که تهران بدون گرفتن امتیازی، به تعهدات برجامی بازگردد. آیا دولت رئیسی تن به این عقب‌نشینی خواهد داد؟

امروز رویترز به نقل از این منبع دیپلماتیک غربی نوشته، "این توافق قبلا مزایای اصلی خود را از دست داده اما همیشه می‌توانید استدلال کنید که برخی مفادی هنوز در آن وجود دارد که آن را از هیچ سودمندتر می کند".

بنابراین به‌نظر می‌رسد حتی اگر فعلا برجام رسما از بین نرود، تلاش چندانی برای احیای آن صورت نمی‌گیرد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 153
  • رزمنده دفاع مقدس
    109

    تروریست خواند سپاه غلط زیادی آمریکاست اما ما هم ازتحریمها تحت فشاریم هم از بی لیلقتی وناکارآمدی مدیرانمون .چرا رئیسی میاد میگه 400تومان و300تومان یارانه میدیم فقط چهار قلم کالا را گران میکنیم .ولی عینا داریم میبینیم کالایی نیست که گران نشده باشه مردم دیگه بعد ازاین 400تومان یارانه واقعا تحت فشار بیشتری قرار گرفتند .مازیر یوغ آمریکا نمیریم درسته من خودم 67ماه جبهه بودم .ولی این طرز مملکت داری نیست یک کالایی یک هفته قیمتش ثابت نمیمونه این یعنی بی کفایتی ندانم کاری .نمیتونید برید بارید یکی که میتونه بیاد کارو درست کنه حتکا باید یا راستی باشه یا چپی بقیه مردم کاربلدد نیستند .مردم کشورما ازنظر کارهای اجرایی کم نظیر هستند منتهی نمیخوان غیر ازخودشون کس دیگری بیاد راس کار این یعنی حکومت ملوک الطوایفی

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      23

      خودتو تکه پاره نکن بزودی هرچی خوردی باید پس بدی چون این تو بمیری دیگه از اون تو بمیریها نیست ارباب پوتینتون خودش بد تحریمه و به خنسی خورده تمام متریهای نفت ایرانو با ارزان فروختن حتی بیشتر از شما مفتخورها گرفت دیگه باید دنبال سوراخ موش بگردید چین هم رفت سمت عربستان ...خسرت فی الدنیا و الآخره برای شماست!!

    • ایمان
      14

      خلاصه ومفیدش کن بخونیم

    • حشمت
      66

      بهترررررر
      8سال عمر مملکعغرو حروم برجامی کردن که گربه میرقصوندند
      به همین تخبه ها و جوان های داخلی بها بدن مملکت شکوفا میشه
      امریکا نمیخواد دایه بهتر از مادر بشه برای ما

  • 126

    ایران از سال 1357 در مقابل آمریکا جنایتکار با وجود همه فشارها ایستادگی کرد

    نظرات شما -
    • ا
      11

      چی میزنی با خودت جنست خریدارم

    • ...
      6

      شما اسمت ایرانه؟ حتما بیشترش رو هم میتونی

    • علی
      5

      جناب بازنشسته مخابرات باز بیکار شدی فشار اومده بهت هی پشت سر هم پیام میدی ؟؟!!!

    • ناشناس
      3

      هجونامه

  • 68

    مسکو: علی‌رغم تحریم‌های آمریکا به دنبال تقویت تجارت با ایران هستیم

    نظرات شما -
    • تینا
      2

      همیشه تا صحبت از برجام میشه میایی اینجا اخبار رو کپی میکنی فکر نکن تا نظر مردم اینجا دیده نشه فکر نکن خیلی زرنگی

  • 41

    ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصمیم آمریکا در قبال سپاه

    نظرات شما -
    • تینا
      1

      خبر فوری لطفا اینجا فقط نظر مردم رو بزار .یه نفر اینجا میاد فقط اخبار کپی میکنه .فکر کنم میترسه نظر مردم رو همه ببینن

  • 51

    آمریکا از تروریست‌های تکفیری در عراق حمایت هوایی می‌کند

  • 46

    جواب سلام کره شمالی به بایدن با پرتاب 3 موشک بالستیک

  • 29

    واکنش آمریکا به اقدام نظامی احتمالی ترکیه در سوریه

  • 32

    استقبال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم «جو بایدن» در قبال سپاه پاسداران

  • 39

    همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟

  • 40


    چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

  • 37

    دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

  • 34

    آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

  • ترامپ
    4

    فاتحه

    نظرات شما -
    • ایمان
      47

      ازه فاتحه شو بخون
      دولت قبل8 سال زود زد چیکارکرد؟؟
      این دولت باج به شغال نمیده وامیدش به خداست بعدش خود مردم
      برخلاف دولت قبل که فکرمیکنن آمریکا خداست

    • م.ج
      5

      دست گلتون درد نکنه.ما مردم از شما مسئولین صمیمانه تشکر می کنیم که ما رو قربانی اهدافتون کردید.

    • ایمان
      5

      تویی که فکرمیکنی نجاتت در برجامه و زندگیت دست امریکاست بهتره بمیری

  • سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر ترور، پاداش به تروریست‌ها است
    34

    سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر ترور، پاداش به تروریست‌ها است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فقط خیالبافی

  • ناشناس
    29



    دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
    دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

  • 31

    و این در حالی است که سازمان ملل خودش سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایات اسرائیل و متحدانش بوده است.

  • ناشناس
    32

    نخست‌وزیر اسرائیل تشکر کرد، رسانه‌های غربی دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلطسین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.

  • 24

    آمریکا به ترکیه درباره انجام عملیات نظامی جدید در شمال سوریه هشدار داد

  • ناشناس
    4

    الفاتحه ببینم چطور میخواهید کشور ادامه کنید !!!

  • 27

    بایدن نام سپاه را از فهرست سازمان های تروریستی حذف نمی کند
    مذاکره ایران هم در وین غلط و اشتباه بود

  • ناشناس
    40

    دیگه مردی مانند امام خمینی ره نداریم که خودش را فدای ملت کند با رحلت امام خمینی جان از کالبد اسلامیت انقلاب رفت او بر دلها حکومت کرد و اکنون بر جسم ها او رفت و یاران هم ترازش هم رفتند او رفت و مراجع هم ترازش هم رفتند او رفت و معاد را هم با خود برد ترس از خدا در جامعه وجود ندارد همه چیز در قالب تظاهریا تقیه یا تمکین برای نان و خورشت بیشتر است خدا بسیاری سیاست و اقتصاد است نه خدای واحد قهار او رفت و برکت را ازاین سرزمین برد با او در نداری خوش بودم و بدون او در دارایی هم ناخوشیم

    نظرات شما -
    • ایرانی مظلوم
      2

      کشور جوانان وهمه اقشار رو فدای خودش واهدافش کرد چطور میشه که همه چیزو برعکس می کتید سر پل صراط جوانان شهید یقه مسئولان بی کفایت رو خواهند گرفت که آیا این بود نتیجه ریخته شدن خون ما

  • 31

    آمریکا جنایتکار از ساتل 2011 تاکنون از تروریست‌های تکفیری در عراق حمایت هوایی می‌کند

  • ناشناس
    27

    دزدی دریایی آمریکا این بار در آب های یونان/ نفت ایران به آمریکا منتقل می‌شود؟

  • ناشناس
    2

    خیلی بی شرم هستید در زمان دولت قبل همه ی شما فریاد میزنید گرانی برای چیست الان دلار بالای سی هزار تومن رفته و بالطبع روی همه چیز تاثیر میگذارد با اینکه دلار چهار هزارو دویست را کنسل کردید باز هم قیمت دلار افزایشی است دلیل چه میباشد تا زمانیکه با همه ی دنیا بجنگید اوضاع همین است و مردم روز به روز بیچاره تر میشوند ننگ بر شما که همه ی شما در دولت جدید خفه خون گرفته اید

    نظرات شما -
    • ایمان
      5

      دولت قبل دلار 4هزار تومانی رو تحویل گرفت و دلار25تومنی تحویل داد عزیزم
      بذار این دولت که دلار25تومنی گرفت و به50هزار تومان رسوند بعد بیا گلو پاره کن واسه ما
      گرونی وفساد و تباهی دولت قبل رو چه زود فراموش کردین یا شایدم اونور اب مشغول عشق وحالت بودی قبلا

  • ایرانی
    24

    برجام مرد وبه زباله دان تاریخ پیوست. هیچکس در دنیایی که روز به زوز تحولات‌ وپیشرفتش مضاعف می‌شود به دنبال زیر خاکی نمیرود. نه ایران آن ایران هفت سال پیش است نه آمریکا و نه جهان وضعیت هفت سال پیش را دارد که بتواند ایران را به عنوان یک منبع انرژی با موقعیت استراتژیک اقتصادی وقدرتی در گوشه ای محبوس کندوخودرا از منافع وثباتش محروم.

  • ناشناس
    29

    اقدام دولت یونان، دزدی دریایی است

    نظرات شما -
    • 2

      دم یونان گرم این پولها میرفت خدمت بشار اید و شیخ حسن

  • طحانی
    23

    شک نکنید که طراحان این قبیل خبرها که مدام شوک منفی به جامعه و بازارها می دهند از کاسبان تحریم و دپو کنندگان سکه و دلار هستند ، اتفاقا بر عکس نظر و دیدگاه هدفدار نویسنده خبر ، همین امروز سخنگوی وزارت خارجه گفتند که نفع امریکا در این است که به برجام برگردد و بر گشت به وین هم تا یک هفته اتی صورت می گیرد . مردم ما باید بدانند که این قبیل خبرها هدف دار و در راستای منافع مشتی زالو است !

    نظرات شما -
    • تا اعلام نتیجه اصلی
      8

      تا الان نتیجه اصلی برجام حق

    • 2

      بله درسته ، حالا جشن بگیریم ، ساندیس ها رو بیار

    • م.ج
      2

      آمریکا دوست داره اینا دوست نداررررررررررررررن.

  • محمد
    4

    کسانیکه دلار و سکه خریدن تبریک

    نظرات شما -
    • ایمان
      12

      اره
      با احتکار طلا ودلار قیمت ها رو ببرن بالا مردم
      بعد میجن تقصیر دولته
      خود مردم به هم رحم ندارن چ دریغ از مسئولین؟
      وای ب حال ما از مسلمون بودنمان

  • ناشناس
    33


    صهیونیست‌ها جنایتکار جرأت شلیک یک تیر را به حزب‌الله لبنان ندارند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بجای تیر ، ساندیس شلیک می کنند

    • ایمان
      1

      بجای ساندیس موشک شلیک کنن همین تو میای میگی چرا جامعه جهانی رو تحریک میکنین!!
      برو بابا با امثال شما یک بام ودوهوا ها این مملکت روز خوش نمیبینه

  • ناشناس
    23

    پیام اعتراض‌آمیز دمشق به سازمان ملل علیه ترکیه

  • 19

    سوریه: تلاش ترکیه برای ایجاد منطقه موسوم به « منطقه امن» استعماری است

  • 23

    روسیه: ناتو با ارسال سلاح به کی‌یف به نابودی اوکراین کمک می‌کند

  • 25


    تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران نتیجه مذاکرات وین بوده است.

  • 27

    تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران به درخواست رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
    مذاکره ایران در وین غلط و اشتباه بود.

    نظرات شما -
    • ایمان
      18

      امریکا ازاولشم‌نوچه صهیونیست بود
      اونی که فکر میکنه امریکا مستقله هیچی از سیاست نفهمیده

  • 14

    تلاش ترکیه برای ایجاد منطقه امن اقدامی تجاوزکارانه است/ ترکیه، داعش، اسرائیل، هر سه در سوریه یک هدف را دنبال می کنند.

  • 12

    تلاش ترکیه برای ایجاد منطقه امن اقدامی تجاوزکارانه است/ ترکیه، داعش، اسرائیل، هر سه در سوریه، عراق و منطقه یک هدف را دنبال می کنند.

  • 17


    آمریکا چند نفر را به دلیل ارتباط با نیروی قدس سپاه تحریم کرد/ باز هم هیچ غلطی نمی تواند بکند

  • ناشناس
    10

    به درگ تو منطقه تو ...می زاریم

  • ناشناس
    15


    اسرائیل جنایتکار و با حمایت آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست‌های تکفیری در سوریه حمایت هوایی می‌کند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      چقدر تو چرند نوشتی!!!!! هی چیزای تکراری به درد نخور میفرستی

    • به ادمک
      0

      خودت جنایتکاری آدمک مزدور کاسب تحریم از تحریم سود میبری شکمت سیره

  • 13

    اقدام دولت یونان، دزدی دریایی است از یونان در خلیج فارس انتقام می گیریم

  • ناشناس
    12

    اقدام دولت یونان، دزدی دریایی است از یونان در خلیج فارس انتقام می گیریم

  • 14

    ایران و روسیه ۳ سند همکاری امضا کردند

  • 10

    بهترین مسیر درباره برنامه هسته‌ای ایران لفو برجام و لغو مذاکرات وین است

  • 11

    واکنش سازمان ملل به تحرکات نظامی آنکارا علیه دمشق

  • سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر ترور، پاداش به تروریست‌ها مورد حمایت اسرائیل و متحدانش است
    12

    سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر ترور، پاداش به تروریست‌ها مورد حمایت اسرائیل و متحدانش است

  • 11

    یک فروند کشتی تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت یونان در سواحل این کشور نگه داشته و بار آن با حکم دادگاه و با هماهنگی دولت آمریکا، توقیف شد درحالی که این کشتی به‌منظور حفظ ایمنی پرسنل و کشتی به سواحل یونان پناه برده است اما متأسفانه هیچ گونه همکاری و کمک‌رسانی با کشتی مدنظر قرار نگرفته و توسط نیروهای نظامی، تخلیه بار صورت گرفته که این اقدام، مصداق بارز دزدی دریایی است.

  • 10

    در این راستا از سوی سازمان بین‌المللی دریانوردی و وزارت امور خارجه از دولت یونان مکرراً و مؤکدا درخواست شد که پس از رفع خطر، کشتی مذکور به مسیر بین‌المللی خود ادامه دهد اما علی‌رغم پیگیری‌های صورت‌گرفته، این امر مدنظر قرار نگرفته است.
    از شب گذشته که بار کشتی با ادعای وجود حکم دادگاه توقیف می‌شود، آمریکایی‌ها اقدام به تخلیه بار کشتی می‌کنند و با توجه به اینکه کشتی دارای نقص فنی بوده است این تخلیه کاملاً ناایمن و موجب آلودگی محیط زیست می‌شود و به همین دلیل از دولت یونان درخواست کردیم فوراً به تعهدات بین‌المللی خود عمل کند و به این اقدام ناایمن و با ریسک بالا که تهدیدی برای حفظ محیط زیست دریایی به‌شمار می‌رود، خاتمه دهد.

  • 10

    توقیف بار کشتی ایرانی در آب‌های یونان | اقدام یونانی‌ها دزدی دریایی است

  • 11

    مذاکرات وین حمایت از این جنایتکاران است.

  • ناشناس
    10

    کاردار یونان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد

  • فرزاد جوادی اوچ آغاج
    10

    خدا ناظر و حاظر است و لحظه ای از هیچ بنده ای غافل نیست کسانی که هر چه پول دارند صرف خرید سکه و طلا می کنند و کسانیکه با احتکار غذای مسلمانان آب به آسیاب دشمن میریزند در واقع خودشان را سپر بلای افراد ساده دل و سالم می کنند و تمامی بلاهای زمینی و آسمانی افراد سالم بر سرشان آوار می شود ولی هنوز هم که هنوزه نمی فهمند از کجا می خورند!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      حاضر

  • ناشناس
    1

    در زمان جنگ و فشار، همه رهبران دنیا به فکر آسایش و رفاه مردم کشورشان هستند تا کمترین آسیبی به آنها برسد، ولی در ایران، اولین کاری که میکنند به بهانه جنگ در دنیا، همه فشارها را بر مردم ایران وارد میکنند.

  • محمد
    0

    با نابودی برجام اسراییل به خواسته اش رسید ای کاش مسئولین ما کمی عاقلانه تر رفتار می کردند هر چند برای انها مهم نیست چه بلایی سر مردم و کشور می اید

  • ناشناس
    3

    توقیف ۲ نفتکش‌ روسیه از سوی یونان

  • 2

    آمریکا مانع از هر گونه کمک دولت عراق به «حشد شعبی» می شود

  • 7

    قتل ۱۹ کودک آمریکایی در مدرسه ابتدایی + فیلم

  • 6

    کشتار دبستانی‌ها در «سندی هوک» و «راب»؛ کودکان آمریکایی تاوان چه‌چیزی را پس می‌دهند؟

  • ناشناس
    7

    مقام های امنیتی آمریکا نگران انتقال خشونت جنگ اوکراین به خاک آمریکا هستند

  • ناشناس
    6


    اعتراف حشد شعبی: نظامیان آمریکایی مانع عملیات علیه داعش می‌شوند

  • 5

    آمریکا اعضای داعش را برای انتقال به اوکراین آموزش می‌دهد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      چرت نگو

    • م
      0

      دمشون گرم عالیه.بزنن توپوزاخوندا

  • 6

    مقاومت، نابودی اسرائیل رقم خواهد زد/اعمال وحشیانه رژیم صهیونیستی، بدتر از داعش بود

  • 6

    اهداف آمریکا از ظهور دوباره داعش در افغانستان

  • ناشناس
    0

    به دولت آقای رئیسی: وقتی می بینید اصل "عزت" در دیپلماسی ایران در مواجهه با آمریکا به دلیل فرصت سوزی کارکرد خود را از دست داده به سراغ اصل "حکمت و مصلحت" بروید تا بتوانید از شکست پروژه احیای توافق نامه برجام جلوگیری کنید!

  • ۸۵ میلیون ایرانی مفلس
    6

    به درک ، جهنم شخصا برای من هیچ فرقی نمیکنه چون هیچکاره مملکت و وجودم و عدم وجودم برای حکومت ایران و آمریکا و اسرائیل یکی است و برای امثال من هیچ ارزش قائل نیستند

  • آرش علوی
    1

    یاد دکتر ظریف بخیر.

  • ناشناس
    0

    نمیدونم چرا ما باید تو این منطقه بدبخت و تحریم باشیم چرا امارت نیست چرا عربستان نیست چرا ترکیه نیست ؟ خاک تئو سرتون بیچارمون کرذدین لهنت به تک تک مسئولین از بالا تا پایین

  • ناشناس
    0

    خوش بحال کسانی که ازینجا هجرت کردند حداقل طعم زندگی را میچشند

  • پیشگو
    2

    خب اینم از فرجام برجام... خسته نباشید...
    ما که یه جا نمیتونیم آروم بشینیم!

  • محمد
    2

    ایران امثال قوام کم داره.

  • ناشناس
    5

    اذعان رابرت مالی به افزایش تحریم ها پس از ترامپ

  • ناشناس
    7

    پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمد

  • 12

    چرا آمریکا رتبه اول تیراندازی‌های جمعی مرگبار را داراست؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      به تو چه فضولی؟!!!

    • یکی از مردم
      0

      همینکه شما در فرار مغزها تورم سرعت پایین اینترنت رشد بیکاری اختلاس اعدام زندانی کردن کنشگران سیاسی و خبرنگاران کمترین امکانات زندگی و..... خیلیهای دیگه رتبه اول تا دوم رو دارید براتون بسه به کارهای اونها گ... خوری نکنید

  • 6

    نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت مردم لبنان گاز اشک‌آور پرتاب کردند+ویدئو

  • 7

    رابرت مالی ایران را تهدید کرد

  • 6

    دولت یونان فوراً به تعهدات بین‌المللی خود عمل کند

  • علی
    12

    فقط کافیه ایران بره سمت غنی سازی ۹۰ درصد بعد از اتمی شدن ایران حتی خود جمهوری خواه هام با کله برمیگردن برجام حیف که فرد شجاعی نیست بین مسؤلین این کار و انجام بده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      محال است اسرائیل و آمریکا چنین اجازه ای به ایران بدهند مگر ایران بطور مخفیانه چنین اقدام متهورانه ای را انجام بدهد که بعید است فاش نشود!

    • Alexander Wang
      1

      میخوای زمام مملکت رو بدیم دست تو. اون تپه های باقی مونده رو ....

    • ناشناس
      0

      علی،، باید از امثال شما ترسید چون بجای عقل از احساست پیروی می کنید

  • جانباز
    3

    صبح تا شب فرياد ميزنيم اسرائيل بايد نابود شود حالا بايد توقع داشته باشيد اسرائيل ساكت باشد معلومه تلاش ميكنه به هر طريقى به ايران ضربه بزنه از طريق ترور برجام
    بمباران مواضع ايران در سوريه و،،،،،،،،

    نظرات شما -
    • پیشگو
      1

      اصل کلام رو شما گفتید... مرسی

    • یکی از مردم
      1

      جالبه فقط فریاد میزنند هیچ غلطی نتونستن بکنن هر یه دونه که زدن 10 تا جاش خوردن و این اسرائیله که هر روز داره قویتر میشه و توی منطقه هم با همه رابه برقرارکرده!!

  • 10

    سخنرانی «سید حسن نصرالله» آغاز شد

  • 9

    پیام تل‌آویو به مقاومت غزه: موشک‌ شلیک نکنید/ اقدام تحریک‌آمیز انجام نخواهیم داد

  • Alexander Wang
    11

    تا قدس رو پس نگیریم آروم نمی گیگیریم.

    نظرات شما -
    • 0

      قدس ارزونی خودتون دست ازسر مردم ایران بردارید نابودشدیم ازاین گرونی

    • ناشناس
      0

      بسیجی قدس کیلویی چند؟

    • ناشناس
      0

      انشالله اینا نابود بشن داییم کارخانه داشت بانک سره وام بردنش فروختتش به یکی دیگه اگه اینا نابود بشن داییم خیره اونی که خریدتش با اسلحه پسش میگیره

  • 6

    سفر محرمانه مقام‌های آمریکایی به عربستان برای گفت‌وگو درباره نفت

  • 10

    اشغالگری آمریکا مانع اصلی برقراری ثبات در سوریه است

  • afshar124
    12

    همانگونه که قبل از این به استحضار رسید به صراحت باید گفت : امریکن شیطان صفت از ماهیت استکباری و محور ستیزی در سیاست ظلم و بیداد گری خود دست بردار نیست و همانگونکه به ملت سیاه پوست و سرخ پوست و سایر نژادهای امریکا ظلم شداد را داشته ، قطعا سیلی که از ملت شریف ایران در جایگاه انقلاب اسلامی خورده است را هنوز فراموش نکرده است . بنابراین فرض بر مسئولین تراز اول کشور است که سیاست راهبردی خویش را در روند برجام بدون کشور آمریکا ادامه دهند ... ادامه در نقد بعدی ...به امید حق / افشار

  • ناشناس
    1

    واقعا باعث تاسفه که مذاکرهدبرندهدشده را رئیسی و تیمش بهدفنا دادند فقط برای بازی‌های سیاسی!!
    پس این بود تصمیم سخت !!؟؟؟؟؟؟؟
    اینکه سپاه را از لیست خارج نکردند اصلاجزو برجام نیست چرا از هر چیزی میخواید سو استفاده کنید و با گروگانگیری یک ملت بخواهید از آمریکا باج بگیرید؟؟؟؟
    شما فکر کردین خیلی زرنگید؟این نهایت بی عرضگی تیم مذاکره کننده را نشان میده!!
    حالا باید با سه سال بدبختی بیشتر با رئیسی پیش بریم .

  • ناشناس
    5

    درمورد کشورمان هیچ گونه اختلاف نظر ندارم این هم آمریکا و اسرائیل عربستان اروپا بدانند

  • محمد
    12

    به نظر این حقیر ارتش وسپاه دست کلیه نیروهای آمریکایی را از خلیج فارس قطع کنند تا برای همیشه از یاوه گوی دست بردارد

  • ناشناس
    0

    امریکای ریاکار و دروغگو خدا لعنت کند اکر راست میگویی چراچند هزار فرزندان این تروریستها و آقا زاده ها را از اروپا و آمریکا اخراج نمیکنی شما با این سردار های ما و آخوندهای ما از یک کاسه آب می خورید اآنها آجیر شده شما هستند تا ثروت ملت بدبخت را از جیبشان به خزانه شما انتقال بدهند در عرض یک ما چطور یک آقا زاده اقامت آمریکا را از دولت بایدن گرفته چرااا

    نظرات شما -
    • سلام
      0

      هزار درود بر شما

  • محمد
    0

    خیلی خنده داره، اگه ایران ایدئولوژی و سیستم حکومتی امریکا رو قبول نداره چرا اصرار داره سپاه از لیست تروریستی حکومت امریکا خارج بشه.
    صبح تا شب دارن به امریکا بد و بیراه میگن و مرگ میفرستن بعد ناراحتن که چرا امریکا سپاه رو تو لیست تروریستی قرار داده، شما که انقلابی بودین اونا اگه کاری کردن برای خودشون کردن چرا برتی شما مهمه، آهان چون دیگه نمیتونید اقامت امریکا بگیرید برید خوشگذرونی بگردید اونجا. انقلابیون جان بر کف از این ناراحتن. خنده دار ترین حکومت ایران همین جمهوری اسلامی هستش.

  • ناشناس
    2

    امریگای جنایتکار و حامیانش کودک کش ها از تمام تروریستهای جهان حمایت میکنند از مالی و همه جورش

    نظام جمهوری اسلامی ایران مذاکره نکنید اتم بسازید بزنید اون غده سرطانی ایراییل کودک کش نفع نابود بشود تمام دنیا راحت بشند انتقام زود بگیرید نگیرید دوباره میکشند فرزندان دلاور شیر مردان بی ادعای وطنمان خواهشمندیم زود انتقام بگیرید نفس راحت بگشیم بخدا خیلی ناراحتیم از روزی که سرهنگمان تو پراید ترور کردند لعنت خدا بر دشمنان اسلام درود بر رهبر فرزانه ایران سرزمین مادریم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤❤❤❤❤❤❤🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤❤❤❤

  • ناشناس
    1

    یک کلام بر غربیا اعتماد نیست و نکنید بیایید اتم بسازید مذاکره کیلویی چند فقط کمی معشیت مردم برسید و اتم بسازید ببینم امریگای جنایتکار و حامیانش کودک کش ها چه غلطی میکنند

  • ناشناس
    0

    احیای برجام حتی با حداقل منافع=آزاد شدن ملت ایران از گروگان اقصتاد آلوده به فساد و جنگ روانی مافیای ضد بشری داخلی تا شکست ظالمان اجنبی ضد ایرانی

  • ناشناس
    0

    پایان غم انگیز برای ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران!

  • محمد طاها
    0

    عجب بلای شده این سپاه این که تو مملکت هواپیما سرنگون میکن خرج تراشی داره اون که از اون طرفتو کشورها سرک میکشه تحریمش کردن خب بدرک بابا گناه مردم چیه حزب الله به ما چه

  • ناشناس
    0

    چه اشکالی داره سپاه تولیستشون باشه بابا صلح بکنید بعدش یه راهی پیدا بکنید شما عرضه مملکت داری ندارید بیچاره شدیم بخدا نمیشه رفت درمغازه خرید بکنی درآمد کم واجناس گرون پولی تو جیبمون تگذاسته ریس جمهور قلابی

  • ناشناس
    0

    دولت جوان انقلابی!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟،

  • 50 درصد ایرانی ها خیانتکار هستند
    3

    50 درصد ایرانی ها خیانتکار هستند

    نظرات شما -
    • ریوف
      0

      تو خوبی فقط .
      حالا بخاطر اقتصاد کم کم بگو همه ایرانی ها خرابن فقط اسراییل خوبه
      خودت جز همون ۵۰درصدی

  • 3

    نامه هشدارآمیز ایران به دبیرکل سازمان ملل در پی ترور بزدلانه شهید صیاد خدایی

    نظرات شما -
    • به ادمک
      1

      شکمت سیره شهید خدایی تروریست بود مردمو میکشت مرفه بی درد ساندیس خور کاسب تحریم حقوق بگیر

  • نیما
    0

    آنقدر کشش دادین که دیگه توافقی هم بشه تاثیری تو سفره مردم نداره لعنت به کسانی که سفره مردم رو خالی کردن و مملکت رو گرو کشی کردن

  • 1

    آمریکا باید این خسارات را به ایران پرداخت کند
    تحریم‌های آمریکا علیه ایران، جنایت علیه بشریت است و این کشور باید ضمن پاسخگویی، تمامی خسارات مادی و معنوی وارده را نیز جبران نماید.

  • 2

    متاسفانه هنوز هم برخی از ایرانی ها از جنایت های آمریکای ها و اسرائیلی ها دفاع و حمایت می کنند.

  • 1

    متاسفانه، کردستان عراق به محلی امن برای تروریست ها تبدیل شده و باعث آسیب به امنیت کشورهای همسایه (ایران و ترکیه) شده است. قاعدتا این به هیچ وجه قابل قبول نیست و اعتراض دولت عراق به پاسخ های ایران و ترکیه نیز توجیهی ندارد. اگر دولت عراق برای خاکش ارزش قائل هست، باید کنترل آن را داشته باشد و اجازه ندهد تروریست ها از خاک عراق برای دیگر کشورها دردسر ایجاد کنند.

  • 1

    شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
    اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.

  • دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
    2

    دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟

  • ناشناس
    0

    مرگ برجام نزدیک است؟

  • 0

    دولت جدید آمریکا به ریاست «جو بایدن» مدعی شده بود قصد دارد از طریق مذاکرات وین، آمریکا را به توافق هسته‌ای برجام بازگرداند اما تا کنون از اجرای تعهداتش در این راستا خودداری کرده است. این مذاکرات از چند ماه پیش دچار وقفه شد.

  • 0

    مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین از چند ماه پیش دچار وقفه شد. دولت آمریکا از زمان آغاز این مذاکرات به جای پیشنهاد دادن ابتکارهای عملی برای پیشرفت گفت‌وگوها بارها تلاش کرده طرف‌های مختلف را به کند کردن روند مذاکرات و ایجاد مانع بر سر راه آن متهم کند.

  • 0

    یکی از دلایل عدم انجام اقدامات لازم از سوی طرف‌های آمریکایی در مذاکرات وین مخالفت‌های نماینده‌های کنگره با سیاست‌های دولت بایدن در خصوص برجام بوده است. از جمله انتقادات این گروه از قانونگذاران آمریکایی این است که برجام به همه حوزه‌های اختلاف آمریکا با ایران از جمله فعالیت‌های منطقه‌ای و برنامه موشکی ایران نمی‌پردازد.

  • ناشناس
    0

    کشورهای غربی و به ویژه آمریکا در ادامه عملیات‌های رسانه‌ای و روانی خود بعد از وقفه مذاکرات وین به توجیه‌های متفاوتی برای مقصرنمایی ایران به جای عمل به تعهداتشان جهت احیای برجام متوسل شده‌اند.

  • ناشناس
    0


    تهدید کره جنوبی با بمب اتم / بایدن: کره شمالی را با موشک هسته ای می زنیم!
    مقام ارشد کره شمالی گفت: درصورتی‌که کره جنوبی رویارویی نظامی با ما را انتخاب کند، نیروی اتمی رزمی ما ناگزیر باید به وظایف خود عمل کند‌.

  • 0

    پول پاشی های دلاری در انتخابات لبنان!
    انتخابات پارلمانی لبنان به عنوان رویدادی ملی در چارچوب مداخلات سفارت‌خانه‌های آمریکا و عربستان سعودی برای مهندسی نتایج قابل تحلیل است.

  • 1

    مرگ رژیم آدم کش صهیونیستی نزدیک است؟

  • دادا
    0

    خاک بر سر امریکائی ها و اروپائی ها که منتظر تشکر از صحیونیصتهای کثیف بودند رژیمی که درحال نابودی حتمی است تشکران به چه دردتان میخورد معلوم است همه تان نادان و احمق هستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها