مراسم بدرقه پیکر سردار شهید حسن صیاد خدایی/ نماینده ولی فقیه در سپاه: انتقام شهید خدایی را ۱۰ برابر بیشتر از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت

مراسم بدرقه پیکر سردار شهید حسن صیاد خدایی از پاسداران نیروی قدس سپاه با حضور گسترده و آحاد مختلف مردم برگزار شد.

مراسم بدرقه پیکر سردار شهید حسن صیاد خدایی/ نماینده ولی فقیه در سپاه: انتقام شهید خدایی را ۱۰ برابر بیشتر از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت

مراسم بدرقه و تشییع پیکر سردار شهید حسن صیاد خدایی که در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران،هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت با حضور آحاد مختلف مردم، خانواده شهدا و مسئولین کشوری و لشکری همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شد.

تشییع کنندگان  با در دست داشتن بیرق‌های منقش به «یا ابا عبدالله (ع)»،«یا عباس (ع)»، «یا مهدی (عج)» و تصاویری از شهید صیاد خدایی با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل خشم خود را از عاملان این جنایت ابراز کردند.

همچنین پیکر شهید خدایی برای دقایقی به مسجد امام حسین (ع) منتقل و زیارت عاشورا قرائت شد تا خانواده شهید خدایی،با این شهید وداع کنند.

62272367 (1)

در ادامه مراسم،حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه  در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهید خدایی شهادتت مبارک باد. عمری بندگی خدا را کردی و امروز به معنای واقعی خدایی شدی.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: پیروزی و موفقیت و سرانجام فلاح تو را تبریک می‌گوییم. ما به خانواده شهید حسن صیاد خدایی تبریک می‌گوییم. اینکه شهید صیاد خدایی در همه میدان‌های جهاد پیروز شد را تبریک می‌گوییم. ما آمده‌ایم با خانواده تو، با حسین و فاطمه تو که فرزندانت هستند پیمان ببندیم و قسم بخوریم که همرزمانت انتقام شهادت و خون تو را خواهند گرفت.

حجت‌اسلام حاجی صادقی افزود: ما آمده‌ایم با همه شهدا و خانواده‌های آنها که دلباخته محبت اهل بیت (ع) بودند پیمان ببندیم. شهید صیاد خدایی قسمت می‌دهیم حالا که به زیارت حاج قاسم رفتی سلام ما را به او برسانی. قسم می‌خوریم ۱۰ برابر شهادت تو را از رژیم صهیونیستی، با قدرت خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: خدایا در این میدان مقدس در کنار این سرباز امام حسین(ع) و ولایت قسمت می‌دهیم ما را در جهاد همه جانبه، راه شهدا و گرفتن انتقام خون شهدای‌مان از رژیم صهیونیستی کمک کن.

شامگاه گذشته (دوشنبه۲ خرداد) هم مراسم وداع با پیکر شهید حسن صیاد خدایی در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد. سرهنگ شهید «حسن صیاد خدایی» متولد سال ۱۳۵۱ و اهل میانه استان آذربایجان شرقی است. او سال ۱۳۶۶ به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در نیروی قدس سپاه مشغول به کار شد. وی از مدافعان حرم و از پاسداران نیروی قدس سپاه از همرزمان شهید «حمیدرضا بیضایی» بود.

ضاربین با شلیک پنج گلوله وی را در مقابل منزل خود به شهادت رسانده و متواری شدند. وی در حالی ترور شد که داخل ماشین پراید سفید خود مقابل منزل قرار داشت و در حال ورود به ساختمان بود. همسرش نخستین کسی بود که با پیکر غرق به خون شهید رو به رو شد. از وی دو فرزند دختر و پسر یکی هفت و دیگری ۱۴ ساله به یادگار مانده است.

62272408

حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در جوار مزار شهدای گمنام میدان امام حسین (ع) بر پیکر شهید حسن صیاد خدایی نماز خواند.

پس از این مراسم،پیکر شهید خدایی به سمت میدان شهدا تشییع شد

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    حالا همون یه برابرشا بگیرید بقیه پیشکش در ثانی تو از کجا بهت ثابت شده کار اسراییله ؟اگه قصد پرده پوشی نداری ؟

  • 8

    آمریکا کشوری است که از سال 1980 تاکنون همراه با چند کشور دیگر از تروریسم در سراسرم نطقه خاورمیانه و جهان در سایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وه مچنان نیز ادامه می دهد.

    نظرات شما -
    • به ادمک
      0

      تروریست خودتی آدمک مزدور

  • ناشناس
    5

    امام، همواره اعلام می کردند که ملت با ایمان ایران، توانایی مبارزه در چند جبهه را داراست، مثلاً در جبهه عراق که تحت حمایت امریکاست

  • ناشناس
    3

    همان اندازه که تروریسم محکوم است، سکوت در برابر ترور هم محکوم است.
    سکوت برخی دولت‌ها در برابر ترور، پاداش به تروریست‌ها است و تا زمانی که تروریست‌ها امید به دریافت پاداش داشته باشند، تروریسم ریشه‌کن نخواهد شد.

  • 6

    در پاسخ به سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان
    دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
    دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

  • ناشناس
    0

    هیچ کاری نمی‌تونید بکنید!!

  • محسن
    0

    دست از سر کشورهای دیگه بردارید به ملت خودتون توجهکنید تا نکشنتون. به جای این همه پولپ خش کردن واسه لبنان وغیره اگه درخت می کاشتید الان وضع هوا ایننبود

  • یه جانباز جنگ تحمیلی دلشکسته متاهل مستاجر داغون شده
    0

    حق جانباز را بده اصلن حق منو پایمال نکنید تا بیست برابر انتقام واستون بگیرم اینم امضاء

  • ناشناس
    0

    رفتی و کوله باری از ثروت برای ایل و تبار جا گذاشتی سفرت سلامت.

  • زهرا
    1

    هر خونی از جوانان این مملکت ریخته بشه درخت آخوندها محکم تر میشه ، این حکایت امروز ایرانه

  • ناشناس
    0

    نظام و دولت همواره برای فرار از پاسخ به مردم سریع اسرائیل و آمریکا را متهم و یه عنوان شهید هم میده که خانواده و اطرافیان مرحوم خاموش باشند و از مزایای این شهید !!! استفاده کنند..

  • نظرگو
    0

    بله، حضور آحاد گسترده مردم در عکس ها کاملا مشخصه

  • ناشناس
    0

    درجه های کیلویی برادران را عشق است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها