با اقدام سازمان اطلاعات سپاه انجام شد؛

دومین شوک امنیتی به رژیم صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت/ سپاه پاسداران از «پرده دوم» ضربه به موساد رونمایی کرد

کمتر از بیست‌وچهار ساعت پس از پاکسازی لانه شرارت صهیونیست‌ها در اربیل کردستان عراق توسط یگان‌های موشکی سپاه پاسداران، موساد دومین ضربه کاری را از سربازان گم‌نام امام زمان(عح) در سازمان اطلاعات سپاه دریافت کرده و چشمانش در یکی از مراکز مهم تحقیقاتی کشور کور شد.

دومین شوک امنیتی به رژیم صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت/ سپاه پاسداران از «پرده دوم» ضربه به موساد رونمایی کرد

در این ضربه کاری یک تیم خرابکاری در فردو شناسایی و منهدم شد. اعضای این تیم جاسوسی رژیم صهیونیستی قصد خرابکاری در تاسیسات هسته ای فردو را داشتند که با رصد دقیق نهادهای ناظر انقلابی شناسایی شدند.

در ماه های اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها با اقدامات تهاجمی سعی داشتند تا با افزایش فشار به ایران؛ اتمسر سیاسی را به سوی سازش در وین هدایت کنند، دو ضربه سخت بر پیکر اطلاعاتی و عملیاتی دشمن، نقشه آنها را نقش بر آب کرده است.

اتهدام هم زمان شبکه  طراحی شرارت در خارج و نیز دستگیری سرتیم ها، رابطین و اعضای مزدور آن در داخل یک اعجاز اطلاعاتی بزرگ است که در تاریخ معاصر نظیر نداشته است. این ضربات سخت و سریالی قدرت تصمیم گیری را از آمریکایی ها ورژیم صهیونیستی گرفته است، تا جایی که حتی جسارت بیان میزان تلفات و خسارات را نیز از دست داده اند!

 این ضربات آن‌چنان عمیق و دقیق بود که طرف آمریکایی به جای دادن بیانیه های تکراری اعلام کرد که حاضر است با تهران مذاکره کند. ضربه سخت به شبکه جاسوسی و شرارت رژیم صهیونیستی در اربیل و فردو نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هر گونه تحرک دشمن را چه در داخل و چه در خارج از مرزهایش بدون تعارف دیپلماتیک پاسخ داده و در این مسیر صبر استراتژیک نخواهد داشت.

از ابتدای آغاز مذاکرات وین اسرائیل با ایجاد هیاهوی می‌خواست روند مذاکرات وین را (که حاکی از موقعیت برتر ایران است) منحرف کند، اما تصاویر تمرین موشکی برای «انهدام تاسیسات دیمونا»، ضربه به لانه جاسوسی در اربیل و ضربه به تیم‌های تروریستی موساد در داخل موقعیت غرب را ضعیف‌تر کرده  و حالا دهان آنها را درباره لزوم مذاکرات فرابرجامی بسته شده است. سکوت صهیونیست‌ها در روزهای اخیر نشانه ای بر این ماجراست. تا پیش از این مقامات صهیونیست ادعا می‌کردند که تنها راه باقی مانده در برخورد با ایران شکستن شاخ آن‌هاست!

تومر بار، فرمانده نیروی هوایی اسرائیل می گفت اگر لازم باشد همین فردا می‌توانیم تأسیسات اتمی ایران را نابود کنیم. شانه‌هایم از حالا سنگینی چنین مسئولیتی را حس می‌کنند. به محض پایان حمله به ایران، به حزب‌الله و سوریه حمله می‌کنیم. اما پس از دو ضربه سنگین به صهیونیست ها رادیو اسرائیل در تحلیلی نوشته است که قدرت موشکی و پهپادی ایران زنگ خطری بیخ گوش تل‌آویو است. پس از انهدام تیم خرابکاری هسته‌ای موساد، بسیاری از سرورهای مرتبط با وب‌سایت‌های دولتی رژیم جعلی صهیونیستی نیز از کار افتاده است. روزنامه هاآرتص نوشته است؛ مقامات دولتی خوابند یا سکته کرده اند!

مانیتور فرماندهی سپاه هسته‌ای بر تحرکات دشمن

عملیات برچیده شدن لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در داخل و خارج از مرزها، فصلی روشن از تحولات نظامی، سیاسی و امنیتی در جهان است. رهبر انقلاب اسلامی در آخرین پیام خود (به جمع انجمن‌های اسلامی دانشجویی در اروپا) این رخدادها را به مفهوم عبور از «پیچ تاریخی» تبیین فرموده‌اند.

در سال ۱۳۹۳ و در آستانه امضای برجام، مقام معظم رهبری درجمع مسئولان وقت نظام تذکر می‌دهند که تنها راه عبور از پیچ تاریخی «قوی شدن» است. در آن زمان برخی دولتی‌ها به‌جای ایمان داشتن به آن پیش‌بینی الهی از جانب رهبر انقلاب و حرکت در مسیر عزت، فکر می‌کردند که زیر سایه امریکایی‌ها (کدخدا) می‌توان پیشرفت کرد و اروپایی شد، این روزها که اوکراین در آتش شرارت ناتو می‌سوزد و اروپا در ترس از کمبود انرژی می‌لرزد، خوب می‌دانیم که عزت ملی ما در همین قوی شدن زیر سایه صلح مسلح است.

ضربه سخت به مراکز اطلاعاتی دشمن در خارج و خرد کردن استخوان‌های ایادی و مزدوران داخلی آن ها به صورت هم زمان اولین نشانه‌ها برای عبور از «پیچ تاریخی» باهدف تمدن‌سازی اسلامی است. در جنگ روی‌داده میان قطب‌های قدیمی در شرق و غرب نشان داده ایم که یک کلاس بالاتر آمده ایم. تاسیس «فرماندهی سپاه هسته ای» نشانه ای بر تغییر رویکردهای امنیتی کشور برای عبور از موقعیت حساس در آینده است. تارو مار کردن شبکه مزدوران رژیم صهیونسیتی پرده دوم از یک ماجرای پر فراز و نشیب با دشمن است؛ به زودی از پرده سوم از این ماجرا رونمایی خواهد شد!

منبع: مشرق
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • شادی
    19

    من تو را با تمام وجود دوست دارم ،وطنم وبرای سربلندی تو از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهم کرد
    من تو در بحران ها ونامهربانی ها تنها نخواهم گذاشت همانطور که گذشتگان ما این چنین بوده اند روزی تو را در بلندای جهان خواهم دید
    وبر تک تک شهیدانت واز جان گذشتگان این وطن
    تعظیم خواهم کرد به امید روزی که مهدی زهرا بیاید ،مهدی جان مولایم فقط دیگر بیا جان مادرت زهرا (س)
    از نیرو های نظامی خود تشکر می کنم
    اسرائیل باید محو شود

    نظرات شما -
    • ن.خ
      3

      منفیا معلوم شد از خارج کشورند

  • ناشناس
    6

    باور کردیم که برا پوکوندن برجام و دفاع از کاسبی شون نیست .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      برجام از اولش هم پوکیده بود و جاسوسهای پوکیده در مذاکرات پرخسارت بودند. گاندو رو ندیدی؟!
      خدا ازشون نگذره اونایی که 8سال کشور رو معطل و گرفتار این تخیلات و توهمات کردند. حرف آقا رو زنین گذاشتند والبته ذلیل وخوار شدند. خدا از زنده ومرده شون نگذره والبته ماهم نمیگذریم و بابت لحظه به این 8سال سر پل حسابشون می رسیم.
      بی شرفهای پررو

  • دن کیشوت
    4

    باز هم تبلیغات تو خالی و رجز خوانی از روی ترس ، اعجاز سپاه را قبلاً در اختراع در قابلمه مستعان و صادرات واکسن فخرا به آمریکا دیدیم الان هم که دولت دوست و برادر ، عراق ، حمله ایران به اربیل را شدیداً محکوم و تجاوز آشکار به خاکش قلمداد کرد علی برکت الله

  • عهههه
    3

    درود بر پاسداران سبز پوش و سرو قامت ایران. بنازم به شعله ها و غرش های موشک های وطنی که هر کدام از آنها حکم تیر غیب الهی دارد. خدا را شاکریم. به اذن خودش و حدایت و حمایتهای مدبرانه رهبر فرزانه و همت رزمندگان و ایثار شهیدای وطن و ...به امکانات و سامانه هایی دسترسی پیدا کرده ایم؛ که با شلیک هر موشکی چشمان کدخدا پرستان کورشده.و قلم پای تمام غرب باوران شکسته؛ و قلب و جگر همه صهیون های بی وطن و غاصب دریده می شود.تا همه دشمنا ن رنگا با رنگ و نوچه های ریز و درشت ایران اسلامی برای همیشه عبرت بگیرند. که هیچوقت به کشور چشم طمع و خیانت ندوزند.که در غیر اینصورت؛ قطعا وعده الهی مبنی برشکست خوردن دشمنان خدا از حزب الله قطعی است. و مسلما قول فرماندهان مدافع سبز پوش وطن در به خا ک کشیدن مکان اسکان و به توبره کشیدن خاک لانه های جاسوسی دشمنان(صهیونها و منافقان و....) جدی است.

  • فرزند جانباز
    6

    منم بلدم از این داستان ها بنویسم اما در عمل حتی نتونستید یه سرباز آمریکایی هم بکشید فقط ادعا دارید

    نظرات شما -
    • mahdi
      0

      برو ببین چقد ساده ای که این حرفارو باور کردی و جنازه هایی که با هواپیما 100 تا 100 تا خارج شدو به اسم ضربه مغزی کوچیک بهت خورندن

  • ناشناس
    1

    درود بر سپاه ارتش نیروی هوایی نیروی انتظامى و... فدای❤🇮🇷 رهبر فرزانه ایران وطنم 🇮🇷❤ بزنید این اسرائيل کودک کش نابودش کنید مثل داعش که دست پرورده همین ها بود مرگ بر امریگای جنایتکار و حامیانش کودک‌ کشا مرگ بر آل سعود گاو .... درود بر رزمندگان کمنام امام زمان (ع) 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    بزودی تلاویو نابود خواهد شد به امید خدا و نظام جمهوري اسلامي ایران با دستور رهبری که فداش بشم ❤❤❤❤🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷👌🇮🇷🇮🇷🇮🇷
    مرگ بر مزدوران داخلی ایران که عین گاو نفهمند حیف است اسم گاوم روشون گذاشت ... تازه اولشه نابودتون میکنیم فکر کردن با بچه طرفن اینجا ایران است ابر قدرت جهان انشالله بینی همشون به خاک میمالیم 👌🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤❤❤❤❤

  • ناشناس
    2

    تازه اگه راست بگید این سودی واسه ما بدبخت بیچاره هاداره دم عیدی عزا گرفتیم به خاطر نداری واین همه گرونی خداریشه ظالم رودربیاره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها