یک نماینده مجلس:

اعزام تیم ملی فوتبال به کانادا از عجایب روزگار است/ همه تیم‌ها به دنبال بازی در خاورمیانه‌اند

نماینده مردم قم در مجلس از اعزام تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به کانادا برای انجام یک بازی دوستانه انتقاد کرد.

اعزام تیم ملی فوتبال به کانادا از عجایب روزگار است/ همه تیم‌ها به دنبال بازی در خاورمیانه‌اند

احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: همه تیم‌هایی که به جام جهانی راه پیدا کرده‌اند به دنبال این هستند که در منطقه خاورمیانه بازی تدارکاتی داشته باشند؛ چرا که آب و هوای مشابه قطر به آنها کمک می‌کند، متأسفانه تیم ملی ایران قرار است برای انجام بازی تدارکاتی به کانادا اعزام شود و این از عجایب روزگار است.

نماینده مردم قم در مجلس یازدهم گفت: از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم برای جلوگیری از هزینه‌کرد بیت‌المال در این زمینه کمک کند تا سایر تیم‌ها نیز در ایران و به خصوص کیش بازی‌های تدارکاتی داشته باشند.

 به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بر اساس توافق صورت گرفته با فدراسیون فوتبال کانادا قرار است پنجم ماه ژوئن (١٥ خرداد) در شهر ونکوور برابر تیم ملی این کشور نخستین دیدار تدارکاتی خودش را پیش از حضور در مسابقات جام جهانی ٢٠٢٢ برگزار کند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • تلخند
    0

    حتما اعضای تیم وهمراهان واعوان وانصاری که در قالب یک لشکر با هزینه وازجیب ملت بیچاره وگرسنه تیم را همراهی می‌کنند اکثرا یا خودشان در آنجا املاک وخانه و.... دارندویا کس وکارشان میخواهند هم حق ماموریت بگیرند وهم مجانی دید و بازدیدها را انجام دهند!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    پشت پرده چه خبره
    مثل بقیه پناهنده نشن

  • محمود
    0

    بله تمام دنیا دارند سر ودست می شکنند تا بیایند خاورمیانه با کشورهای عربی پاکستان هند بنگلادش بازی کنند این آرزوی دیرینه آنهاست. برو جمع کن کاسه کوزتو رو که نیست سنگ پای قزوینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها