مسعود اقبالی:

کانادا گزینه خوبی برای تیم ملی است/ پیشنهادم تشکیل تیم ملی ب است

مسعود اقبالی در مورد انتخاب کانادا به عنوان اولین حریف تدارکاتی تیم ملی در راه جام جهانی اظهار داشت: کانادا نزدیک به تیم ملی آمریکا بازی می کند البته در ورژنی ضعیف تر اما به هر حال سبک بازی هایشان نزدیک بهم است و این می تواند انتخاب خوبی برای تیم ملی باشد.

کانادا گزینه خوبی برای تیم ملی است/ پیشنهادم تشکیل تیم ملی ب است

اقبالی افزود: البته توقع مردم این هست که فدراسیون بازی های سخت تری را برای تیم ملی در نظر بگیرد تا نقاط قوت و ضعیف ایران بهتر شناخته شود.

به هر حال در بازی های تدارکاتی دست سرمربی باز است تا بداند چه عناصری باید از تیمش حذف یا اضافه شوند. امیدوارم که مربیان تیم ملی این بازی های لیگ را پیگیری کرده باشند و بازیکنان زیر نظر بوده باشند تا اگر بازیکنی می تواند در تیم ملی باشد در اردوها دعوت شود تا محک بخورد. 

وی در پاسخ به این سئوال که فکر نمی کند تیم ملی بهتر است به دنبال راهکاری برای بردن آمریکا باشد، گفت: ببینید معمولا تحلیل ها درمورد شرایط تیم ملی ورزشی نیست و برخی نگاه سیاسی دارند و امید هم می دهند که تیم ملی می تواند از گروشه صعود کند.

مثلا شاید عده ای دوست نداشته باشند تیم ملی بازی های تدارکاتی قوی داشته باشد تا مردم دچار ناامیدی نشوند. من یادم است برای جام جهانی 98 تیم ملی با رم ایتالیا بازی کرد و 7 بر صفر هم باختیم و سپس سرمربی تیم ملی را برکنار کردند. به همین دلیل چنین شرایطی که حکمفرما می شود مربیان دوست ندارند با تیم های قوی بازی کنند. 

اقبالی تاکید کرد: اگر فدراسیون نمی تواند حتی با تیم های آسیایی و کشورهای همسایه بازی تدارکاتی جور کند بهترین راهکار برای اینکه تیم ملی محک بخورد این است که ما یک تیم ملی دو داشته باشیم و بهترین های لیگ گردآوری شوند و بازی های درون تیمی داشته باشیم.

این بهتر از این هست که تیم ملی بازی نداشته باشد. حتی پیشنهاد من بازی با همین کره جنوبی است. هر چه باشد تیم ملی در فضای مسابقه است. مسئولان فدراسیون حتی می توانند به بازی با استرالیا هم فکر کنند. البته باید دید شرایط زمانی و مالی ما هم به چه صورت است. 

منبع: آخرین خبر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها