تجمع اعتراضی کارمندان وزارت کار/ عکس

جمعی از کارکنان وزارت کار در محوطه این وزارتخانه در تهران تجمع کردند.

تجمع اعتراضی کارمندان وزارت کار/ عکس

تجمع کنندگان ضمن اعتراض به وضعیت معیشتی کارکنان وزارت کار، خواستار افزایش حقوق ها شدند.

1372323_930

یک کاربر توئیتر هم در خصوص علل این تجمع توئیت زیر را منتشر کرد:

photo_2022-04-19_11-14-48

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ناشناس
    1

    همه دستگیر و اخراج میشن

  • ناشناس
    4


    تجمع اعتراضی کارمندان وزارت کار و در سایه سکوت بی شرمانه پلیس امنیت و نیروهای امنیتی تهران بزرگ شرم آور و تاسف بار است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بی شرم تویی

  • 3

    ما ‌پاسدار قرآنیم و سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شود
    ‌پاسدار قرآن در پلیس امنیت، حق وحقوق کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات به همراه سلطانی پایمال و ضایع کرده است و هنوز هم پایمال و ضایع می کند چرا؟

  • 0

    زیر بار گرانی خفه شدیم. آیا فریاد رسی نیست؟ مسولین کشور هی از یکدیگر تعریف و تمجدید می کنند طوری که مذاکرات وین متوقفه ولی در بالاترین سطح میگن داره مسیر درستی پیش میره. به خدا از گرانی به تنگ آمدیم. کشوری که بخش عمده ملت به سختی زندگی می کنند، این همه مسول میخان چه کار؟

  • ناشناس
    0


    تجمع اعتراضی کارمندان وزارت کار و در سایه سکوت بی شرمانه پلیس امنیت و نیروهای امنیتی تهران بزرگ شرم آور و تاسف بار است.

    حمله وحشیانه و حشی گری پلیس امنیت و نیروهای امنیتی به کارمندان رسمی و بازنشسته های شرکت مخابرات در روز سه شنبه 23 فروردین ماه سال 1401 در تهران شرم آور و تاسف بار بود.
    ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۳۹
    تجمع اعتراضی کارمندان وزارت کار/ پس چرا پلیس امنیت و نیروهای امنیتی کجا هستند، هیچ کاری و اقدامی نمی کنند و سکوت اختیار گرفتند.

  • 0

    و این در حالی است که متاسفانه نیروهای پلیس ویگان ویژه درآبان و آذر ماه سال ۱۳۹۸ در مورد اغتشاش گران در تهران و دیگر شهرهای کشور هیچ اقدامی نکردند جاده ها و خیابان های ۱۵ ساعت بسته بودند

  • ناشناس
    0

    از سال 1388 تاکنون در زمان خصوصی شدن شرکت مخابرات هر روز در رسانه ها علیه مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و تهران به خاطر پایمال و ضایع شده حق و حقوق کارکنان، کارگران و بازنشستگان شرکت شکایت و اعتراض می کنیم و همچنان نیز ادامه دارد ولی متاسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی هیچ مقامی، مراجعی و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نبودند و نیستند چرا؟

  • ناشناس
    0

    در تمام کشورهای اسلامی ماه رمضان و ماه محرم، تاسوعا و عاشورای که فرا می‌رسد قیمت موادغذایی کاهش پیدا می‌کند در کشور ما به دلیل بی‌توجهی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس برعکس قیمت‌ها بالا می‌رود. بنویسید بسیاری از پست‌ها و جایگاه‌هایی که دولتی‌ها ونمایندگان اشغال کرده‌اند به دلیل بی‌توجهی به مردم غصبی بوده و باید پاسخگو باشند.
    در حالی که دولت ۴ وزیر را مأمور مبارزه با گران‌فروشی کرده، ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، افزایش قیمت ها، کالاها، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و … نکردند.

  • 1

    محمدجواد آذرى جهرمى وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمان حکومت دولت ناتوان و عاجز حسن روحانی به همراه مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران به کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور اهانت و خیانت کرده است.

  • 0

    عملکرد و رفتار دوگانه بی شرمانه شرکت مخابرات استان تهران تبعیض بین کارمندان و کارگران رسمی
    اضافه کاری ۱۱۰ ساعت از شمول آبان ماه سال ۱۳۸۳ را به کارمندان رسمی مراکزتلفن ثابت مناطق ۷ گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات ستان تهران و سایر مدیران و مسئولان مخابرات دادند.
    ولی متاسفانه اضافه کارای ۱۱۰ ساعت از شمول آبان ماه سال ۱۳۸۳ را به کارگران مراکزتلفن ثابت مناطق ۷ گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات استان تهران ندادند.
    بن کارگری – کارگران رسمی از اریبهشت سال ۱۳۸۶ قطع کردند و تاکنون نیز نمی دهند.
    از سال ۸۸ زمان اجراء بخش خصوصی تاکنون جبران خدمات به کارگران رسمی مخابرات ندادند و دیگر واحدها این پاداش جبران خدمات را دریافت می کند.
    دولتمردان و نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • 0

    ضرب و شتم و بازداشت شماری از بازنشستگان شرکت مخابرات در تهران توسط پلیس امنیت و نیروهای امنیتی ۱۰۰ درصد فقط به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در کشور به اصطلاح اسلامی بوده است.
    امروز متاسفانه سرنوشت کارکنان رسمی و هم بازنشست های مخابرات در سراسر کشور همان سرنوشت ملت مظلوم فلسطین شده است.

  • ناشناس
    1

    قیمت لوازم خانگی 200 درصد گران شد ولی متاسفانه حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته های 15 الی 20 درصد افزایش یافته است شرم آور و تاسف بار است.

    قیمت گوشت 330 هزار تومان شده است ولی متاسفانه حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته های 15 الی 20 درصد افزایش یافته است شرم آور و تاسف بار است.

  • 1

    در سال 1399 کارگران و برخی کارمندان 8 میلیون و 500 هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل 1 میلیون 500 هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.

  • 0


    دولت و مجلس تاکنون ثابت کردند که به دنبال برای حل مشکلات و گرانی‌ها در کشور نیستند

  • ناشناس
    0

    واکنش وزیر کار به اعتراض کارمندان این وزارتخانه

  • 0


    سوئد به زندانی برای مسلمانان تبدیل شده است به ایران هیچ ارتباطی و ربطی دارد. و این درحالی است که متاسفانه ایران خودش در کشور حق و حقوق مسلمانان را پایمال و ضایع کرده است و پایمال و ضایع می کند.

  • 0

    اگر شعبه 101 هیات حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران شکایت بنده را قانونی رسیدگی می کرد و قانون و عدالت را رعایت می کرد و مشکل بنده در سال 95 حل می شد.

  • محمد
    0

    تا حالا تو اداره کار میخوردید و مشکلات کارگرها به شما ها ربطی نداشت حالا که میخواهند مقداری از بریز بپاشهاتون رو نه قطع کنه بلکه مقداری کاهش بده بهتون برخورده پس عزیزان اداره کار ببینید مردم چی میکشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها