روزنامه کیهان با حمله به منتقدان دولت سیزدهم:

رئیسی با تلاش مجاهدانه در پی باز کردن گره‌های کور مدیریتی فاجعه‌بار گذشته است

روزنامه کیهان با حمله به منتقدان دولت سیزدهم نوشت: جریان اصلاح‌طلب به‌عنوان بانیان کارنامه دولت روحانی و عاملان مشکلات فعلی، با پاک کردن صورت‌مسئله، بجای عذرخواهی از مردم، با بی‌اخلاقی ژست طلبکار به خود گرفته است.

رئیسی با تلاش مجاهدانه در پی باز کردن گره‌های کور مدیریتی فاجعه‌بار گذشته است

این روزنامه در ادامه نوشت:

این جریان با توهین به شعور مردم کارنامه سیاه و فاجعه‌بار ۸ سال دولت روحانی که دستاورد‌هایی همچون رکوردشکنی در رشد منفی اقتصادی، رکوردشکنی در گرانی مسکن، خودرو و قیمت ارز، رکوردشکنی در کمترین رفاه دلاری کشور، رکوردشکنی در افزایش شاخص فلاکت و.. را برای دولت سیزدهم به ارث گذاشته را با کارنامه ۸ ماهه دولت رئیسی مقایسه می‌کنند.

این در حالی است که رئیسی از ابتدای آغاز به کار بدون لحظه‌ای درنگ و تأمل آستین همت را بالازده و وارد میدان شد و با تلاش مجدانه، مجاهدانه و شبانه‌روزی، یک‌به‌یک در پی باز کردن گره‌های کور مدیریتی فاجعه‌بار گذشته و سامان دادن به اوضاع آشفته کشور برآمده و در چند بخش ازجمله کنترل موفق کشتار کرونا با واردات انبوه واکسن، افزایش چند برابری فروش نفت بدون برجام و FATF و افزایش تجارت خارجی کشور به رقم ۹۰ میلیارد دلار پس از ۸ سال، تأمین چند میلیارد دلار ارز ترجیحی برای خرید دارو و کالا‌های اساسی مایحتاج مردم، دیپلماسی فعال اقتصادی، مدیریت میدانی و کارآمد، اصلاح نظام توزیع اقلام ضروری و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها در تأمین مایحتاج مردم، حضور فعال در اجلاس اقتصادی اکو و امضای قرارداد مهم سوآپ گازی و همچنین عضویت دائم در پیمان شانگهای و... به دستاورد‌های ملموس و قابل‌ملاحظه‌ای هم رسیده است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • محمد.،،
    1

    اینجماعت بیش از۴دهه مجاهدانه درپی گره زدن به روزگار وزندگی ایران وایرانی هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مردم هم بخوان گره باز بشه بعیدمیدونم ازموده راازمودن خطاست

  • مش جمعه
    0

    آقای شریعتمداری یکسال از عمر ریاست رئیسی میگذرد.بغیر از واردات واکسن کرونا که بخشی با واگذاری جزایر جنوب به چین و بخشی هم واردات رایگان از غرب بود، چه کار مفیدی کردی؟ قول نابودی رانت را کردی اما تمام بستگانت را از معلم مهد کودک تا پرچمدار مسابقه میدان را به وزارت رساتدی.بیا عملکرد سه ماه که هیچ، یکساله خود را بیان کن.یادت رفته که در صد روز اول صدارت دولت روحانی چه سنگ اندازی های میکردید؟از دولت غربگرا گرفته تا رها کردن موشک ها.حالا شریعتمداری و دارو دسته اش لال شده اند که در حاشیه تبریز روغن قاشقی و نان نسیه می خرند و قرار هست که کوپن نان بین مردم توزیع شود.

  • ناشناس
    0

    البته عمده گره ها را تو وهم قماشات زدید کمک کنید تا باز کند .

  • ناشناس
    0

    رییسی اگر به فکر مردم و مشکلات مردم بود، باید زمانی که رییس قوه قضاییه بود، مدیران غارتگر را محاکمه و مجازات میکرد، ولی با تساهل و تسامح میدان را برای غارتگران باز گذاشت و هم اینک در چنگال این باجگیران و چپاولگران که در لباس دین در آمده اند، گرفتار شده است.

  • مخابرات
    0

    دوچیزدردنیا ندارد صدا ننگ ثروتمند.و.مردن گدا.چطوره یه کوزه اون ور دنیا میفته میشکنه توصداوسیما پخش میشه که چنین شدوچنان.ولی ۱۳ساله که این همه اعتراض وتجمع هیچ کس خبردارنشد .

  • ناشناس
    0

    خسته نباشی مجاهد برنج کیلویی چقد شده به مجاهدت ادامه بدی به یک میلیون میرسه همه چیز همینه مجاهد

  • هه
    0

    یکی از گره سازان در دولت قبل افرادی مثل شما و امثال رییسی بودین حال منت باز کردن گره ها رو هم سر ما میزارید

  • ثروت بربادرفته
    0

    مشکلات و بدبختی هارا انداختن رو دوش ملت کاری نداره ؟آزادسازی نان و روغن و ماکارونی تلاش مجاهدانه هست؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها