عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

هنوز بدنه دولت رئیسی در اختیار نیروهای انقلابی نیست و به این دلیل، برخی نارضایتی ها وجود دارد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: هنوز بدنه دولت در اختیار نیروهای انقلابی نیست و به خاطر همین برخی نارضایتی ها وجود دارد.

هنوز بدنه دولت رئیسی در اختیار نیروهای انقلابی نیست و به این دلیل، برخی نارضایتی ها وجود دارد

حمیدرضا ترقی با اشاره به اولویت‌های جریان اصولگرا در سال جاری اظهار کرد: اصولگرایان در سال جاری باید با وحدت و انسجام بیشتر به دولت کمک کنند تا دولت بتواند وعده های خود را عملی کند و مردم طعم شیرین مدیریت انقلابی را بچشند. البته طبیعی است که تعامل با دولت مستلزم این است که دولت هم به نیروهای انقلابی بها بدهد و استفاده بیشتری از آنها داشته باشد.

وی ادامه داد: هنوز بدنه دولت هنوز در اختیار نیروهای انقلابی نیست و همان نیروهای گذشته حضور دارند که نوعا گوش به فرمان دولت هم نیستند و به خاطر همین برخی نارضایتی ها هنوز وجود دارد.

این فعال سیاسی همچنین درباره دلیل برخی انتقادات از سوی اصولگرایان به دولت تصریح کرد: اصولا نیروهای انقلابی و اصولگرا هیچ گاه به خاطر اینکه دولت از جریان خودشان است، نگاه نقادانه خود را کنار نگذاشته‌اند. الان هم اگر اشکالی ببینند آن را تذکر داده و خواستار اصلاح آن می شوند. در مورد برجام هم انتقادها با این هدف است که مطالبات صددرصدی اعلام شود تا دولت در مذاکرات از پشتوانه و قدرت چانه زنی خوبی برخوردار شود و حداقل 80 درصد مطالبات ایران را بدست آورد.

ترقی در پایان با بیان اینکه عملکرد دولت به پای اصولگرایان نوشته می شود، گفت: رئیس جمهور از ابتدا تاکید کرد که براساس تکیه به جریان سیاسی خاصی رای نیاورده است. درست است که نیروهای انقلاب و تشکل های اصولگرا از رئیس جمهور حمایت کردند، ولی او به کسی قولی نداد که از آنها در دولت استفاده کند، به طور طبیعی با توجه به اینکه دولت همسو با جریان اصولگرا است، عملکردش به حساب نیروهای انقلاب گذاشته می شود و به همین د لیل اصولگرایان نسبت به عملکرد دولت حساس هستند و اگر اشکالی ببینند، با تذکر و نقد به دنبال اصلاح آن برای بهبود عملکرد دولت هستند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    نه اصولگرا ونه اصلاح طلب هر دو یکی هستید با این تفاوت اصلاح طلب ها اصول مملکت داری را نمی دانند و منافع مملکت را قربانی اهداف و منافع خود می کنند و اصولگرا ها مر دم داری و ملت داری را نمی دانند و ملت و مردم را قربانی اهداف و منافع خود می کنند و نتیجه 43 ساله تفکر این دو حزب حال روز امروز کشور و ملت است

  • مش جمعه
    0

    دولت رئیسی، حتی بخشداریها را هم عوض کرده است.چقدر دروغ و تزویر.ازینکه دولت رئیسی از هر حیث درمانده و ناتوان هست خودتان را به هر در و دیواری میزنید و اراجیف بافی میکنید.

  • ناشناس
    0

    حرف مفت که کنتور نداره همش توجیه

  • ناشناس
    0

    اگر اموال افراد حزب موتلفه توسط بازرسان امین مورد واکاویی و شفاف سازی قرار گیرد، اثبات خواهد شد که معیار اصلی در این حزب فقط و فقط پول است‌، و اصولگرایی بهانه ای برای جمع آوری اموال آلوده است.

  • ناشناس
    0

    آبدارچی ادارات را هم عوض کنید شما راستی ها بلد نیستید مملکت داری کنید چون توی توهم بسر می برید با نفت 140 دلاری زمان احمدی نژاد چکار کردید الان هم همینطور است

  • ناشناس
    0

    اسب تازی شده مجروح به زیر پالان
    طوق "زرین" همه بر گردن "خر" می بینم

  • 0

    گاوان و خران باربردار به ز آدمیان مردم آزار

  • ناشناس
    0

    سران سرسپرده به غرب که بچه هایشان حیات خلوتشان درکشورهای غربی شده چگونه دم ازانقلابی بودن میزنند وسیاسیونی که تمامی گفتاروکردارشان درغرب پرستی خلاصه میشودبه چه جراتی اظهارنظر درمورد بدنه ی دولت میکنند این یک افسار گسیختگی فرهنگی کشور ایران راچه کسی جز آخوندیسم خودسربایدپاسخگو باشدآیاملت گرسنه ی ایران توان پاسخگوکردن آخوندیسم سرسپرده راپیدا خواهدکرد؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    با این گرانی ها راه انداختین،وحقوق پایین ،دیگه چی میخواستین،.....

  • ناشناس
    0

    دروغ دروغ نمایندگان ترس از رد صلاحیت شورای نگهبان دارند دهانشان بسته اند همه چیز پای صندوق رای مشخص می شود رئیسی ریاست جمهوری با ریاست قوه قضاییه اشتباه گرفته متاسفانه خیلی ها اشتباه کردند به ایشان رای دادند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها