سفیر آمریکا: حتی بعد از توافق هم دست اسرائیل در قبال ایران بسته نخواهد بود

سفیر آمریکا در اراضی اشغالی مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی در صورت حصول توافق در وین هم می‌تواند هر اقدامی علیه ایران انجام دهد.

سفیر آمریکا: حتی بعد از توافق هم دست اسرائیل در قبال ایران بسته نخواهد بود

به گزارش تایمز اسرائیل، تام نایدز، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی روز پنج‌شنبه ادعا کرد که رژیم صهیونیستی حتی در صورت حصول توافق در وین با محدودیت‌های آمریکایی مبنی بر عدم اقدام علیه ایران مواجه نخواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی در این خصوص که "آیا ایالات متحده انتظار دارد اسرائیل در صورت حصول توافق با ایران در وین، ساکت بنشیند و اقدامی انجام ندهد؟" گفت: قطعا نه. ما کاملا در اینباره شفاف بوده‌ایم. اگر ما به توافقی برسیم، دست اسرائیلی‌ها بسته نخواهد بود. اگر به توافق نرسیم هم قطعا دست اسرائیلی‌ها بسته نیست. اسرائیل می‌تواند هرگونه اقدام لازم را برای حفاظت از کشورش انجام دهد.

سفیر آمریکا در ادامه بیان کرد: رئیس‌جمهور هرچه در توان داشته باشد انجام خواهد داد تا از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای اطمینان حاصل کند. واضح است که ما می‌خواهیم این کار را از طریق کانال‌های دیپلماتیک انجام بدهیم.

وی درخصوص پیشرفت مذاکرات وین نیز گفت: اسرائیلی‌ها کاملا می‌دانند که چه خبر است. نمی‌گویم که آن‌ها لزوما همیشه از این مسئله خوششان می‌آید اما هیچ پنهان کاری نیست.

این مقام آمریکایی از پاسخ مستقیم به این سوال که "آیا نام سپاه پاسداران به عنوان بخشی از احیای برجام از لیست گروه‌های تروریستی خارج خواهد شد؟" طفره رفت.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد گلکار خوزانی
    1

    باسلام
    جیره خور و نوکر صهیونیست ها بهتر از سکوت کنید و اگر نه جوانان انقلابی و مقاومت فلسطینی دخل ات در می‌آورند و جنازه ات رهسپار گورستان بهاییان خواهد شد.

  • ناشناس
    1


    اسرائیل جنایتکار از سال 1918 تاکنون با کمک، حمایت و پپشتیبانی آمریکا و انگلیس جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.
    آمریکا، انگلیس، هر دو از سال 1918 تاکنون شریک جرم جنایت های اسرائیل درفلسطین اشغالی بودند و هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها