اسرائیل: توافق ایران و قدرت هاى جهانى به زودى امضا مى شود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که اسراییل به هر کاری که مانع تبدیل شدن ایران به یک تهدید موجود و دستیابی آن به قابلیت هسته ای شود، ادامه خواهد داد.

اسرائیل: توافق ایران و قدرت هاى جهانى به زودى امضا مى شود

بنی گانتس در جریان مراسم فارغ التحصیلی برای افسران نیروی دریایی ارتش در حیفا گفت که در هفته های آینده شاید حتی در روزهای آینده یک توافق هسته ای بین ایران و قدرت های جهانی امضا شود.

بنابر گزارش روزنامه تایمز اسراییل، با این‌که اقدامات تل آویو بمنظور جلوگیری از شکل گیری توافق در وین ناکام ماند، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: چه این اتفاق بیافتد یا خیر، اسراییل به هر کاری که مانع تبدیل شدن ایران به یک تهدید موجود و دستیابی آن به قابلیت هسته ای شود، ادامه خواهد داد.

درحالیکه رژیم صهیونیستی بر اساس گزارش ها دست کم دارای ۸۰ کلاهک هسته ای است و همواره امنیت منطقه را به چالش می کشد، گانتس، ایران را اولین مشکل منطقه ای و جهانی خواند که به همین خاطر اسراییل به فعالیت دیپلماتیک و تقویت نیروی ارتش خود (برای مبارزه با آن) ادامه می دهد.

وی افزود: اگر یک توافق به امضا برسد، ما هرگز کار در کانال های دیپلماتیک با هدف افزایش نظارت بر ایران را متوقف نخواهیم کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی پیش از شروع دور جدید مذاکرات وین سفرهای متعددی به کشورهای غربی مخصوصا آمریکا انجام دادند تا با رایزنی با پایتخت های کشورهای مذاکره کننده با تهران ، مذاکرات رفع تحریم ها و بازگشت آمریکا به برجام را با شکست روبرو کنند.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • عادل
    3

    هرکس برای اسایش مردم کشورش تلاش میکنه انسان واقعی است هرکس میخواد باشه

  • ناشناس
    1

    بازم بتو که بفکر بازار شب عیدی ایران هستی تا مسئولان ما برای حفظ سرمایه بازاری ها لاپوشانی نکنند

  • متین
    3

    زنده باشه عمو بایدن عزیز

  • مهدی
    1

    به توچه ما هم ادمیم ما هم حق داریم زندگی مدرن و خوب داشته باشیم

  • ...
    1

    همش دروغ بگو مردک.
    کدوم توافق؟؟؟!!!!
    خخخخخخخ
    الکی جوسازی میکنی.
    میخواد توافق بشه میخواد نشه.
    فدای سر تک تک ایرانیای جون دل و عزیز.
    والااااا

  • ناشناس
    1

    عاقبت کارهمان شدکه فرجام شد نه برجام بسلامتی تمام هموطنان تهی دستم

  • ناشناس
    0

    این مردک داره می سوزه هر چه تلاش کرد جلوی توافق را بگیرد مثل یه دستمال کاغذی نجس از جلسه بیرونش انداختند!!!این کاسبان واقعی تحریم وفریب در داخل هم کنایه به توافق می زنند تا انجام نشود ودولت رئیسی مانند توافق شانگهای و نفتی ترگمنستان موفق شود

  • 0

    فکر کنم اینها ترسیده اند دیدند ایران داره موشکی پیشرفت می کنه و اقتصاد و صنعت را با تکیه به داخل درست می کنه زودتر می خواند توافق کنند !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها