سپاه: کوچکترین خطای دشمنان در هر نقطه را با پاسخ ویرانگر مواجه می‌کنیم

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی تاکید کرد: کوچکترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو علیه میهن اسلامی در هر نقطه را با پاسخ‌های قاطع و ویرانگر مواجه و حتی فرصت ابراز پشیمانی را از آنان سلب خواهد کرد.

سپاه: کوچکترین خطای دشمنان در هر نقطه را با پاسخ ویرانگر مواجه می‌کنیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت روز ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، عقب‌ماندگی آمریکا‌ از تحولات جهانی را عامل هذیان‌گویی این رژیم تروریستی و مافیایی علیه این نهاد مردمی و انقلابی دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در 2۲ بهمن ۵۷ و رای قاطع ۹۸/۲ درصدی ملت ایران در یکی از کم‌نظیرترین انتخابات‌های تاریخ معاصر، نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین‌ماه سال ۱۳۵۸ تشکیل شد و خروج کشور از مسیر بن‌بست ناشی از سلطه امریکا و بیگانگان و ورود به مسیر شکوفایی و پیشرفت رقم خورد و به مدد هویت اسلامی و ایرانی و تأسی به تعالیم اسلام ناب محمدی (ص)، الگویی نوین و خارج از اراده ابرقدرت‌های شرق و غرب برای اداره کشور فراروی ایران عزیز قرار گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: جمهوری اسلامی ایران با همه چالش‌های داخلی و بیرونی ناشی از دشمنی‌ها، فتنه‌سازی‌ها و بحران‌آفرینی‌های نظام سلطه و استکبار، بر خلاف سایر انقلاب‌های تاریخ معاصر، با عبور مقتدرانه و سرافرازانه از گام اول انقلاب، درخشان تر از گذشته در ایستگاه گام دوم انقلاب اسلامی، دستاوردهای خیره‌کننده خود در عرصه‌های مختلف بویژه در حوزه دفاعی و بازدارندگی که با موفقیت‌های اساسی همراه بوده است، را موجب خشم و ناامیدی دشمن قرار داده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاوردهای میهن اسلامی طی 43 سال اخیر را سرمایه‌ گران سنگ و پشتوانه ای توانمند برای حرکت توفنده و پرشتاب در بستر راهبرد " ایران قوی" توصیف و تاکید کرده است: آنچه تا به امروز توانسته است ماندگاری انقلاب اسلامی و توسعه کرانه‌های نفوذ و تاثیر گفتمان آن در پهنه جهانی را رقم زند ، به راستی همان مؤلفه‌ها و ارکان اصلی آن یعنی "عنایات حق‌تعالی، مکتب متعالی، رهبری حکیمانه و مردم بصیر" بوده است که هم‌اکنون الگویی ارزشمند و سرنوشت‌ساز را فراروی آحاد ملل و جوامع دیگر برای رهایی از سلطه مستکبران گشوده است.

در این بیانیه آموختن درس استکبارستیزی و تولید ظرفیت‌های مقابله با نظام سلطه و آیین زورگویی و زورگیری از ملت ها به دیگر جوامع ، ره آورد بزرگ جمهوری اسلامی ایران برای بشریت قلمداد و با اشاره به ظرفیت های امروزین جامعه جهانی برای درک حاکمیت عدالت و حقیقت و تجربه جهان بدون سلطه تصریح کرده است: اگر ملتی بخواهد عزت ،استقلال و امنیت خود را حفظ کند باید از قدرت دفاعی بالا و متناسب با تهدیدات فرارویش برخوردار باشد و خدای بزرگ را شاکریم که کشور ما به دلیل موقعیت ژئوپلیتیکی و همچنین آرمان‌های انقلاب اسلامی که مهمترین آن آرمان تمدن سازی است به برکت هوشمندی و ژرف اندیشی رهبری عزیز،بصیرت و آگاهی ملت و عزم و اراده نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و کشور در نقطه‌ای از اقتدار و بالندگی دفاعی و نظامی ایستاده است که قدرتی توان نگاه چپ به آن را حتی در ذهن خود ندارد.

این بیانیه تضعیف و شکستن بالندگی و عمق قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی را از اهداف اصلی دشمن برای نابودی و یا تسلیم جمهوری اسلامی و ملت ایران برابر منویات و سیاست های نظام سلطه و صهیونیسم قلمداد و خاطر نشان کرده است: اقتدار موشکی  و محبوبیت و نفوذ منطقه ای ایران عزیز که با نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین و همواره مورد طمع و خیال پردازی جبهه متحد دشمنان نظام اسلامی به ویژه رژیم مافیایی ، بحران زیست و تروریستی ایالات متحده امریکا بوده است ، خط قرمز ملت ایران بوده  و با صراحت اعلام می داریم ایران قوی مسیر قدرت افزایی بازدارنده و تضمین کننده پیشرفت و امنیت خود را هیچگاه تحت منویات و آمال و آرزوهای حاکمان کاخ سفید و متحدان پلید آن تنظیم و تعریف نکرده است که بخواهد با فشار، برچسب تهدید و یا اغواگری تبلیغات رسانه ای و شیطانی آنان آن را تغییر دهد.

این بیانیه در ادامه ضمن گرامیداشت یاد، نام، خاطره و آرمان های متعالی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی( ره) و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و عرصه‌های دفاع از امنیت پایدار و خدمت رسانی به مردم  بویژه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، با تبریک یوم الله ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی» به ملت شریف و بصیر ایران و آحاد ملل آزاده و حق طلب و علاقمندان به انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم ، مقابله با زمینه‌های فرسایش اقتدار ملی و استحکام مردمی نظام  و فراهم سازی بستر ها و الزامات تحقق شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» به ویژه در حوزه دفاعی و نظامی، بعنوان جهت‌گیرهای اصلی کشور در سال ۱۴۰۱  را از ضرورت‌های مهم و غفلت ناپذیر فراروی قوای سه گانه، نیروهای مسلح  و مردم محسوب و تاکید کرده است: به فضل الهی و برکت پشتیبانی ملت شریف قهرمان و مصمم ایران ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت تعالیم و فرامین رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی ) بدون توجه به هذیان گویی‌های اخیر رژیم تروریستی آمریکا علیه خود که آن را نشانه عقب‌ماندگی حاکمان این رژیم از تحولات جهانی و عدم درک آنان از تغییر معادلات قدرت در منطقه راهبردی غرب آسیا و حتی فراتر از آن می داند.

سپاه پاسداران در بیانیه خود تاکید کرده است: همراه با سایر قوای مسلح و نهادهای امنیتی کشور در صف واحد و یکپارچه از استقلال، امنیت و منافع ملی و دستاوردهای افتخار آمیز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صیانت و کوچکترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو علیه میهن اسلامی در هر نقطه را با پاسخ های قاطع و ویرانگر مواجه و حتی فرصت ابراز پشیمانی را از آنان سلب خواهد کرد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • لبب
    1

    یک رفراندوم هم آلام بگذاربد

  • ناشناس
    0

    خخخخ.ترسیدن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      فعلا برو قابلمه رو بزن

  • حاج س طوسی
    0

    با اطلاع قبلی در ساعت مشخص به مکان مشخص شلیک می کنند.این چهل و سه سال دولت اسرائیل همه بلائی سرتان آورده چرا یک موشک به سمت اسرائیل شلیک نمی کنید؟

    نظرات شما -
    • M
      5

      من هم با اطلاع قبلی به تو میگم خف کار کن بابا منافق

    • به M
      0

      منم به تو میگم خفه شو ساندیس خور و مزدور

  • ناشناس
    9

    این دفعه از راکت استفاده نکنید زیرا قدرت تخریبی برای دشمن ندارد.بوسیله هواپیماهای سپاه مواضع دشمن را بمباران کنید مانند زمان جنگ که به عرلق حمله هوایی انجام میدادید و مواضع دشمن را نابود شدند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      زمان جنگ سپاه خلبان نداشت .

  • ...
    0

    ....

  • محمد.،،
    2

    اقتداروقدرت یک کشورتنها قدرت وتوانایی نظامی نیست بلکه باید با رفاه اقتصادی واجتماعی همراه باشد وازهمه مهمترحکام ان منافع ملی برایشان اهمیت وپشتوانه مردمی داشته باشندودنبال بحران سازی وجنگ ودروعگووعوامفریب ودزد نباشند

  • ناشناس
    0

    داداش جنسش خیلی خوب بوده ما همه رو می کشیم اسرائیل داره نفر جمع میکنه ما فقط حرف میزنیم

  • ناشناس
    2

    الکیه _. اون زمان که عربستان بر ناموسمان تجاوز علنی کردن چیکار کردید؟؟؟؟؟از ناموس مهمتر چی داشتیم

  • ناشناس
    9

    دوستان آمریکا جنایتکار از سال 1980 تاکنون حامی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین هستند.
    دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون حامی تروریسم هستند.
    دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون حامی القاعده هستند.
    دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون حامی داعش هستند.
    دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون حامی تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی هستند.

  • 7


    همه کشورهاي عربي منطقه از صدام حمايت مي کردند
    همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره حمایت از صدام حسین علیه ایران اتفاق نظر داشتند
    کشورهای حوزه خلیج فارس به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد
    صدام مورد حمایت کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بود حتی قبل از آمدن تحریم هم مورد حمایت همه جانبه آنها بود و به صدام پول می‌دادند تا با ایران بجنگد.
    متاسفانه برخی ایرانی ها هنوز هم از اهانت ها و خیانت های و جنایت های کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای غربی جنایتکار حمایت همه جانبه از صدام درس عبرت نگیرند چرا؟
    جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی کشورهای عربی و کشورهای غربی را در جنگ تحمیلی هشت ساله را فراموش کردند چرا؟

  • 7

    در جنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 80 کشور در جهان به سرکردگی واشنگتن و در سایه سکوت سازمان های بین المللی و با کمک های مالی کشورهای عربی منطقه از رژیم سابق عراق همه جانبه حمایت می کردند.
    مذاکره با آمریکا و متحدانش جرم، حرام و خیانت است و هم اهانت، توهین و بی احترامی به مردم ایران بوده است.

  • 6

    در پاسخ به سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان
    دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
    دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

  • 6

    مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود و مقصر اصلی فقط دولت حسن روحانی بوده است.

  • ناشناس
    7


    در پاسخ به ژان ایو لودریان بی ادب وزیر خارجه فرانسه جنایتکار
    و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
    و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
    فرانسه جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا جنایتکار در جهان بوده است.
    فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

  • 7


    ازسال 1394 تاکنون برجام نشان داد که نباید با آمریکا و سه کشور اروپایی مذاکره کرد
    مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی به همراه ظریف و عراقچی بوده است چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.

  • 7


    ما امارات را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
    امارات تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
    امارات از سال 2015 تاکنون همراه با چند کشور دیگر در یمن جنایت می کند و آدم می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
    امارات در جنگ یمن ثابت کرد که دشمن دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت بوده است.

  • ناشناس
    7


    سرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد.
    اسرائیل حق حرف زدن درباره برنامه هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون نداشته است.
    اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.

  • داد
    1

    . چرا از کشورهای جنوب خلیج فارس که با تمام ممالک جهان روابط حسنه دارند و از نظر رفاه اجتماعی در جهان رتبه های اول را دارند یاد نمی گیرید و فقط بفکر موشک سازی و تهاجم به کشور های دیگر هستید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها