انتقاد امیرعبداللهیان از طرح موضوعات جدید از سوی آمریکا در تماس تلفنی با همتای قطری

امیرعبداللهیان در خصوص مذاکرات وین، از طرح موضوعات جدید از سوی آمریکا انتقاد و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران با جدیت برای حصول توافق خوب، قوی و پایدار تلاش می‌‌کند.

انتقاد امیرعبداللهیان از طرح موضوعات جدید از سوی آمریکا در تماس تلفنی با همتای قطری

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر، در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، در مورد آخرین تحولات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی و مذاکرات وین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت. 

طرفین در این تماس تلفنی بر ضرورت پیگیری جدی توافقات بعمل آمده در جریان سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان و امیر قطر در مذاکرات دوحه تاکید کردند.

 امیرعبداللهیان در مورد مذاکرات وین، از طرح موضوعات جدید از سوی آمریکا انتقاد و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران با جدیت برای حصول توافق خوب، قوی و پایدار تلاش می‌کند. 

وزیر خارجه قطر نیز در این گفتگو با تاکید بر اهمیت روابط تهران و دوحه و آثار مثبت سفر اخیر دکتر رئیسی به قطر، تلاش های جمهوری اسلامی ایران و همه طرفها را در رسیدن به توافق حائز اهمیت خواند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    اشتباه کردی یا خودت رو به اشتباه کردن زدی؟ این روسیه است که زده زیر میز

  • ناشناس
    0

    آمریکا عاقلتر از آن است که بتوان آن را فریب داد. آمریکا نیازی به برجام ندارد. ایران به توافق برجام، نیاز شدیدی دارد، چون بخاطر تحریم‌های آمریکایی در آستانه فروپاشی اقتصادی قرار دارد.

  • من
    0

    روسیه مذاکره رو بهم میزنه آمریکا بده
    خر خودتی

  • محمد
    0

    بمان درانتظارقراردادبرجامی خوب وقوی تاجان از لبت دراید،،،،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها