وزیر خارجه هند در آستانه دیدار با امیرعبداللهیان به کرونا مبتلا شد

وزیر امور خارجه هند روز پنجشنبه در توییتی از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

وزیر خارجه هند در آستانه دیدار با امیرعبداللهیان به کرونا مبتلا شد

سوبرامانیام جایشانکار اعلام کرد: تست کرونای من مثبت شده است. از همه کسانی که اخیراً با من در تماس بوده‌اند، می‌خواهم اقدامات احتیاطی مناسب را اتخاذ کنند. 

به گفته برخی از خبرنگاران هندی، سفر وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به هند که قرار بود اواخر یکشنبه وارد این کشور شود و روز دوشنبه با همتای خود دیدار کند، به تعویق افتاده است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و در جمع خبرنگاران اعلام کرد که هفته آینده به هند و سریلانکا سفر خواهد کرد و افزود: در این سفر چند هدف را دنبال می‌کنیم اولا همتای من در چهار ماه گذشته دو بار به ایران سفر کرده و ما از روابط سیاسی و اقتصادی با هند برخورداریم و موضوعات متنوع سیاسی، اقتصادی و همکاری‌ها در حوزه فناوری بین دو کشور جریان دارد.

بعد از اعلام خبر ابتلای وزیر خارجه هند به کرونا و احتمال تعویق سفر امیرعبداللهیان،  سعید خطیب‌زاده درباره انجام این سفر با توجه به شرایط کنونی گفت: سفر آقای امیرعبداللهیان به هند در برنامه بود که به دلیل ابتلای وزیر خارجه این کشور به کرونا به تعویق افتاده است.

خطیب‌زاده ضمن آرزوی سلامتی برای وزیر خارجه هند اعلام کرد که سفر رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به هند همچنان در دستورکار باقی خواهد ماند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها