پوتین: آمریکا با وجود تحریم‌های غیرقانونی اکنون برای حل مشکلات خود با ایران و ونزوئلا تلاش می‌کند

رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که واشنگتن با وجود اعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران و ونزوئلا، اکنون برای حل مشکلات خود با این دو کشور تلاش می‌کند.

پوتین: آمریکا با وجود تحریم‌های غیرقانونی اکنون برای حل مشکلات خود با ایران و ونزوئلا تلاش می‌کند

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه امروز پنج‌شنبه در سخنانی اعلام کرد که صادرات نفت روسیه به آمریکا بیشتر از ۲ درصد صادرات ما نیست.

رئیس جمهور پوتین با بیان اینکه ما به تامین انرژی اروپا بر اساس توافقات ادامه می‌دهیم، افزود: من به کشورهای غیردوست می‌گویم که ما به تعهدات خود در زمینه انرژی پایبند هستیم.

پوتین تحریم‌ها علیه روسیه را غیرقانونی خواند و تصریح کرد: کشورهای غربی مردم خود را فریب می‌دهند. غرب در تلاش است تا ما را مسؤول افزایش قیمت انرژی بداند.

وی تأکید کرد، واشنگتن با وجود اعمال تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران و ونزوئلا، اکنون برای حل مشکلات خود با این دو کشور تلاش می‌کند.

رئیس جمهوری روسیه گفت که روسیه صادرات انرژی خود را حتی از طریق اوکراین حفظ می‌کند.

پوتین گفت: غرب در حال جنگ اقتصادی با کشور ما است و ما برای مقابله با آن اقداماتی انجام خواهیم داد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • قلندرواقعی
    2

    تا چشمت دربیاید لعنت به پوتین کله کته.حسود نیاسود.

  • مستر
    5

    دروود به شرفت قهرمان وطن

  • قوقولی قوقو
    1

    خوب خدا توسری محکم به پوتین زد که حالا حالا زود است که قدرت این توسری فهمیده شود . کودکان بیگناه سوریه را بخاک و خون کشاندی بسوز تحم حرام .

  • فواد
    0

    تو هیچ غلطی نمی توانی بکنی ، هرچه به قول ظریف درکار برجام سنگ اندازی کردی خداوند همان بلای تحریم وبدبختی را به سر خودت اورد ، ثمره تجاوزت را یک سال دیگر خواهی دید اقای کودک کش متجاوز .

  • ناشناس
    0


    رژیم صهیونیستی جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

  • بابائی
    0


    رژیم صهیونیستی جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است و همچنان نیز ادامه دارد.

  • حاج س طوسی
    0

    تا چشم تو شرقگدایان کور بشه.تو ملعون باعث تحریم فروش نفت و گاز ایران بودی و هستی.به امید روزی که ایران از نفوذ روسیه و چین و غرب مصون باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها