فعال بازار اقتصادی در گفتگو با خبرفوری:

اگر روسیه همکاری نکند اساس برجام معلق خواهد شد

یک فعال بازار اقتصادی گفت: آخر هفته گذشته جو مثبت مذاکرات منجر به کاهش نرخ ارز شد اما از دوشنبه با توجه به تحولات پیچیده اختلافات روسیه و اوکراین مجددا شاهد افزایش نرخ دلار بودیم.

اگر روسیه همکاری نکند اساس برجام معلق خواهد شد

حسین اسدی‌نیا در گفتگو با خبرفوری بیان کرد: دخالت‌های غرب شدیدتر از چیزی که انتظار می‌رفت، بوده و علاوه بر این روسیه از دیروز سنگ اندازی‌ها در خصوص مذاکرات را آغاز کرده است.

این فعال اقتصادی اظهار داشت: اگر روسیه همکاری نکند اساس برجام معلق خواهد شد و ممکن است مذاکرات جدید تا دو ماه هم زمان نیاز داشته باشد حتی امکان دارد جایگزینی برای روسیه درنظر گرفته شود.

وی ادامه داد: به احتمال ۹۰ درصد توافق هسته‌ای رخ خواهد و در امتداد آن نرخ دلار در ایران موقتا به ۲۳ هزارتومان رسیده و مجددا به ۲۵ هزارتومان باز می‌گردد.

این گفتگو را بشنوید.

حجم ویدیو: 5.05M | مدت زمان ویدیو: 00:03:18 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • عبدالله
    4

    اقای رئیسی که می فرمایند اقتصاد را به برجام گره نزده فلذا نباید با توافق وبی توافق نرخ ارز پایین بالا شود ؟ ضمنا شرق گدایان بد جوری از ارباب روسیه رو دست خوردند ! این هم نتیجه کنار گذاشتن شعار نه شرقی نه غربی ؟ اقای حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور هفته میش در مصاحبه ای افاضه فرمودند که شعار نه شرقی ونه غربی به تاریخ پیوست !!!

  • ناشناس
    4

    مگر گروگان گیری شاخ و دم داره؟ بدبخت مردم ایران که توسط روسیه کثیف گروگان گرفته شده با همدستی مسئولین چلمن. وای بحال ما!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها