باغداران کره‌شمالی به خاطر شکوفه ندادن درخت هم تنبیه شدند

رهبر کره‌شمالی شماری از باغداران این کشور را به دلیل شکوفه ندادن درختان به اردوگاه کار اجباری فرستاد.

باغداران کره‌شمالی به خاطر شکوفه ندادن درخت هم تنبیه شدند

اسکای‌نیوز در خبری به نقل از رادیو آسیای آزاد نوشت: کیم جونگ اون رهبر کره‌شمالی به دلیل آنکه نهال‌های کاشته‌شده به دست باغبا‌ن‌ها در روز تولد پدرش کیم جونگ ایل شکوفه نداده‌اند آنها را به اردوگاه کار اجباری فرستاد.

طبق این گزارش، باغبان مسئول گلخانه که «هان» نام دارد به دلیل شکوفه ندادن «بگونیا‌»های خاصی که به نام پدر کیم جونگ اون، «کیم جونگیلیا» نام‌گذاری شده‌اند، به همراه دیگر باغبانان این گلخانه به مدت ۶ ماه به اردوگاه کار اجباری فرستاده شدند.

گفتنی است 16 فوریه به مناسبت تولد کیم جونگ ایل پدر رهبر فعلی کره جشن گرفته می‌شود.

کیم جونگ ایل از سال 1994 تا زمان فوتش در سال 2011 بر کره‌شمالی حکومت کرد، او هم رهبری کره‌شمالی را بعد از پدرش بنیان‌گذار کره‌شمالی به دست گرفته بود.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    اخوندها نفهمن بد اموزی داره

  • ناشناس
    0

    تعجب نداره کار حسابی باید نهال مناسب و به موقعی را پروش میدادن.از ما تلخ تره که ایربگ خودرومون باز نمیشه هیچکس هم به اردوگاه کار اجباری نرفت

  • بهنام
    2

    هشتاد تا نود درصد داستانهای من در آوردی درباره کره شمالی دروغ و فاقد مدرک است و بخاطر اینکه این کشور کوچک باج به آمریکا و دولت‌های همسو نمی‌دهد . همان اسم خبرگزاری آسیای آزاد ( وابسته به سیا ) کافی است و دیگر آخرش را خواند . در این دنیای کثیف هر کشوری بخواهد مستقل و خلاف یک باند شامل کشورهای
    غربی و آمریکا باشد باید هزینه‌اش را با تحریم و بمباران تبلیغاتی رسانه‌های بپردازد ، در صورتی که کشورهای مرتجع و کثیف دیکتاتوری همسویی با این دولتها وجود دارد که در سال اسمی از آنان نمی‌برند .

  • ناشناس
    0

    دیکتاتوری. حاد برا ما هم فاصله ای نمونده .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها