دبیر کمیسیون طرح صیانت:

کندی اینترنت ارتباطی به طرح صیانت ندارد، شاید به دلیل برخی تجمعات باشد/ چه طرح صیانت باشد و چه نباشد، این اتفاق می‌افتد/ بالاخره حاکمیت باید مدیریت کند

دبیر کمیسیون مشترک طرح صیانت گفت: «این اتفاق در برخی کشور‌ها هم رخ می‌دهد، بالاخره حاکمیت باید مدیریت کند و با حفظ حقوق مردم و حقوق کلی کشور همیشه یک تصمیماتی می‌گیرد، ولی طرح صیانت یک نظمی به این تصمیمات می‌دهد.»

کندی اینترنت ارتباطی به طرح صیانت ندارد، شاید به دلیل برخی تجمعات باشد/ چه طرح صیانت باشد و چه نباشد، این اتفاق می‌افتد/ بالاخره حاکمیت باید مدیریت کند

مهرداد ویس کرمی می گوید: کندی اینترنت ارتباطی به طرح صیانت ندارد، شاید به دلیل برخی تجمعات باشد.

کرمی نماینده مجلس درباره علت اصلی کندی اینترنت، عنوان کرد: «دقیقا نمی‌دانم ولی شاید به دلیل برخی تجمعات باشد.»

وی تصریح کرد: «به هر حال برخی از این مسائل صنفی سو استفاده می‌کنند که این هم چه طرح صیانت باشد و چه نباشد، اتفاق می‌افتد.»

وی افزود: «این اتفاق در برخی کشور‌ها هم رخ می‌دهد. بالاخره حاکمیت باید مدیریت کند و با حفظ حقوق مردم و حقوق کلی کشور همیشه یک تصمیماتی می‌گیرد، ولی طرح صیانت یک نظمی به این تصمیمات می‌دهد.»

دبیر کمیسیون مشترک طرح صیانت در پاسخ به این پرسش که کند شدن اینترنت در هفته‌های اخیر ارتباطی به طرح صیانت دارد یا خیر، بیان کرد: «خیر، مطلقا ارتباطی ندارد. شاید به مسائل اجتماعی دیگر ربطی داشته باشد و این را باید از مسئولین مربوط پرسید. بنای طرح صیانت بر انسداد نیست و هیچکدام از ما هم چنین دیدگاهی نداریم. این اصلاحات جدید هم که انجام شده، در راستای این است که بحث انسداد مطرح نباشد. در طرح‌های اولیه یک چیز هایی بود ولی این طرح حداقل سه بار عوض شده است، کمااینکه در مجلس دهم هم بوده و آنجا هم چند بار عوض شده است.»

ویس کرمی ادامه داد: «طرحی که الان موجود است، خیلی از اختیارات را واگذار کرده است. در هر صورت الان هم در کشور این اتفاق می‌افتد، یعنی بدون طرح صیانت هم اگر مسئله حاد سیاسی و امنیتی پیش بیاید، حاکمیت تصمیم‌هایی این چنینی می‌گیرد. اما بحث انسداد کاملا خلاف چیزی‌ست که در مورد طرح می‌گویند. در حال حاضر هم که طرح صیانت اجرا نشده، این مسائل رخ می‌دهد و وجود دارد.»

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • آبدارچی
    0

    آقای نماینده شما به روح اعتقاد دارید...؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حتما داره خخخخخخ

  • ناشناس
    0

    اولا خودتی
    دوما
    فکر میکنی هم وطنان عزیزی که در این دوره به توی نماینده حداقلی رای دادن تا مجلس به اصطلاح انقلابی را تشکیل دهید باز هم اینکار را می کنند؟؟؟؟
    با این کارهای شما حداقلی ها بعیده مگر مثل همیشه نهار بدید و رای بخرید

  • ناشناس
    0

    ای مردک فرو مایه، شما با 500 رای که تو خورجینت کردن فکر کردی نماینده 82 میلیون نفری، بیچاره اون 500 نفری که تو را پالان کردن فرستادن مجلس..
    دور نخست جستی تومجلس..
    دور دوم خداحافظی کن با مجلس...

  • ارز
    0

    پایان شب سیه سپید است

  • ناشناس
    0

    حقوق متوسط مهندسان نیمه ماه زیر ساخت فقط ٢٠ میلیون تومان است که البته کم است، هر وقت به زحمات آنها ارج نهادید سرعت را بالا میبریم

  • عقب افتاده
    0

    اینترنت خوبه لکن باید با الاغ و قاطر جابجا بشه.

  • ناشناس
    0

    پدر و مادری را میشناسم خیلی جانماز آب میکشیدن بچه ها را کنترل و مدیریت میکردن .با این نرو اینو نخور اونو نبین اینجور لباس نپوش .الان بچه ها روانگردان مصرف میکنن و پدر و مادر دارن از همون بچه ها کتک میخورن.حالا شمام هیمدیریت کنین

  • ناشناس
    0

    مثلا امروز چه اجتماعاتی هست که سرعت اینترنت از گاری دستی هم کمتر است. ذکر بعضی دلایل واهی، نشان از کمی شعور است

  • ناشناس
    0

    حاکمیت ومدیریت ؟؟؟؟البته اگه مدیریت در خفقان منظورت باشد راست میگی .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها