توافق مهم ایران با روسیه در حوزه انرژی/ وزیر نفت: مردم نتیجه را به زودی خواهند دید

وزیر نفت گفت: در دیدار و نشست های متعددی که با مقامات و شرکت های توانمند نفت و انرژی روسیه داشتیم توافقات و اسناد مهمی امضا شده که نتیجه آنها را مردم کشورمان بزودی خواهند دید.

توافق مهم ایران با روسیه در حوزه انرژی/ وزیر نفت: مردم نتیجه را به زودی خواهند دید

جواد اوجی سفرش به روسیه را یکی از پربارترین سفرهای خود اعلام کرد و افزود: تاکنون دیدارهای خوبی با وزیر انرژی و معاون نخست وزیر روسیه انجام شد و بیشتر از آن چیزی که انتظار داشتیم توافقات مهم به دست آمد.

وی با بیان اینکه  توافق های خوبی در حوزه همکاری‌های نفت و انرژی به دست آمده است، بیان کرد: با خیلی از شرکت های توانمند روسی در خصوص مشارکت در حوزه توسعه میادین گاز و نفت، احداث پترو پالایشگاه ها، انتقال تکنولوژی و تجهیزات فناورانه که نیاز این صنعت هست، توافقات خیلی خوبی شد و اسناد خیلی مهمی را امضا کردیم و به جرات می گویم که بزودی اثراتش را در حوزه انرژی خواهیم دید و قطعا با توجه به عزم و اراده جدی که در دولت مردان روسیه و همچنین در حوزه وزارت نفت ما وجود دارد تمام اهداف تحقق پیدا می کند.

وی تصریح کرد: از یک ماه پیش برنامه جامع مشترکی را در بخش های مختلف حوزه وزارت نفت تنظیم و به طرف روس پیشنهاد دادیم و شرکت های توانمند روسی هم بسیار علاقه مندی نشان دادند.

توافق مهم ایران با روسیه در حوزه انرژی/ وزیر نفت: مردم نتیجه را به زودی خواهند دید

 اوجی با بیان اینکه هم کشور ما و هم روسیه در تحریم قرار داریم، افزود: هر دو کشور در ذخایر نفتی و گازی ظرفیت خیلی خوبی داریم و با این اتفاقات خوب و توافقات و اسناد مهمی که در این سفر در حوزه انرژی به امضا رسید، مردم و حوزه صنعت نفت اثرات آن را خواهند دید.

وزیر نفت که به تازگی رئیس مشترک کمیسیون اقتصادی مشترک ایران و روسیه شده است، گفت: این موضوع  به طرف روسی تفهیم شد که عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران، دولت سیزدهم و حوزه نفت بر این است که ما این روابط را مستحکم و مستمر خواهیم داشت.

وی با توجه به عضویت روس ها در اوپک پلاس اظهار کرد: نظرات ایران و روسیه در اجلاس اوپک پلاس یکسان و تصمیماتی که گرفته شده مشابه هم است.

جواد اوجی وزیر نفت کشورمان و نیکلای شولگینوف وزیر انرژی روسیه که ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه را نیز به عهده دارند، عصر روز سه شنبه راه های ارتقای سطح همکاری‌های دو کشور را در زمینه اقتصادی و نفتی بررسی کردند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • یه جانباز دل شکسته
    0

    حالا اگه خدا پیغمبر سرتان میشه حق و حقوق من مستاجر و معیشتی بگیر را پایمال نکنید به بهانه های وا هی حقم را پایمال کردن لعنت نفرین خدا به کمیسیون پزشکی بنیاد جانبازان

  • بنده خدا
    0

    اولا که چین وروسیه غلام حلقه به گوش ایالات متحده آمریکا هستند وبدون اجازه او آب نمیخورند..بعدشم لازمه خدمت جناب آقای رئیسی به عنوان کسی که حداقل در جریان اوضاع واحوال کشور هستم عرض کنم که دیر جنبیدید وحتی هنوز هم کاری نکردید که جلوی بیکار شدن باقیمانده افراد را بگیرید..افرادی بودند که با گرفتن مبلغی وام ماشین خریدند ویا وسایل دیگر کاری بخودشون راه انداختند به امید اینکه وام خود را تمدید کنن.
    اما متاسفانه واما تمدید نشد نتیجش این شد که مجبور شدند یا کامیونی رو که با آن کار می‌کردند فروختند وام خودشون رو پرداخت کردند چون که ازپس دیرکرد وجود وجریمه بر نمی آمدن..ویا مرغداری خودشون رو کاملا فروختن..وام پرداخت کردند..درنتیجه بیکار شدن وبدبخت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها