یک نماینده مجلس مطرح کرد:

ادعای شکایت مجلس از روحانی درپی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خانه ملت از حسن روحانی به دلیل ترک فعل درباره استقلال و پرسپولیس که در نهایت باعث حذف آنها از آسیا شد، شکایت می‌کند.

 ادعای شکایت مجلس از روحانی درپی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

"احمد نادری" با ابراز تاسف نسبت به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کرد که مجلس از حسن روحانی به دلیل ترک فعل درباره ۲ باشگاه تهرانی شکایت می‌کند.

وی ادامه داد: در سال‌های قبل بارها نسبت به حرفه‌ای شدن استقلال و پرسپولیس هشدارهای متعددی به فدراسیون فوتبال داده شده بود که علیرغم اطلاع دولت قبل از این موضوع هیچ اقدامی برای حل مشکلات این ۲ باشگاه انجام نشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد شدید نسبت به بی تفاوتی دولت روحانی نسبت به امورات کشور گفت: همان دولتی که ارز را به دلیل سیاست‌های غلط به آن قیمت بالا می‌رساند و نسبت به مشکلات کرونا برای جان و اقتصاد مردم بی تفاوت بود، درباره استقلال و پرسپولیس همانقدر بی تفاوتی از خود نشان داد که امروز هر دوی این تیم‌ها از آسیا حذف شده‌اند. نادری از عملکرد وزرای اقتصاد و ورزش دولت روحانی انتقاد و تصریح کرد: امروز وقت آن رسیده دولت روحانی بابت تمام مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرده پاسخگو باشد.

 

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • پشت در استادیوم
    0

    اگه مصصصللللحححت ایجاب کنه وگرنه این شکایت دهها میلیون دوستدار فوتباله......

  • شهرام. ر
    0

    بیش از ۴۰ سال است که مجلس و دولت ما با محکوم کردن دولت قبلی خود ، تمام مشکلات فزاینده کشور را به آنها مرتبط میداند و هیچ رئیس جمهوری هم تا بحال محاکمه نشده !! .اگر میخواهید مشکلات ایران را ریشه یابی کنید، به سال ۵۷ برگردید .

  • ناشناس
    0

    وضعیت پول بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی به خاطر نتیجه مذاکره، توافق هسته ای و برجام بوده است.

  • لزوم پیگیری دریافت غرامت جنگ تحمیلی
    0


    لزوم پیگیری دریافت غرامت جنگ تحمیلی
    با گذشت بیش از ۳۰ سال از اعلام متجاوز بودن عراق در جنگ تحمیلی علیه ایران و الزام این کشور به پرداخت غرامت، متاسفانه تاکنون پاسخ شفافی از سوی مسئولان کشورمان درباره سرانجام دریافت غرامت ۸ سال جنگ تحمیلی بیان نشده، در حالی که عراق توان پرداخت غرامت حمله به کویت را داشته است، جا دارد بعد از این همه سال وزارت امور خارجه دریافت غرامت جنگی از عراق را پیگیری کند و ارز حاصل از آن را به چرخه اقتصاد کشور و کمک به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اختصاص دهد.

  • 0

    پس مذاکر ایران با آمریکا و کشورهای وغیره تاکنون مشکلات حل و فصل نشده است چرا؟

  • TN
    1

    دولت روحانی یه کار درست که انجام داده حذف همین دو تا تیم است که مثل زالو افتادن به روی بیت المال

  • عادل از قطب شمال
    0

    روحانی چیکارست. این حاصل زحمت چهل و سه سال حکومت جمهوری اسلامی میباشد

  • س
    1

    اقایون مجلسی دیگه هیچ کار وزندگی ندارن؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها