پرداختی 82 میلیون تومانی در مجلس به حساب چه کسی واریز شد؟

روابط عمومی مجلس اعلام کرد: پرداخت مبلغ ۸۲ میلیون تومان مربوط به یک نفر از کارشناسان مجلس بوده و بخش قابل توجهی از آن معوقات چندماهه وی بوده است.

پرداختی 82 میلیون تومانی در مجلس به حساب چه کسی واریز شد؟

در پی انتشار ادعای سازمان امور اداری و استخدامی مبنی بر پرداخت حقوق ۸۲ میلیون تومانی در مجلس، روابط عمومی قوه مقننه ضمن دعوت به اخلاق مداری و انتشار صحیح اطلاعات توسط سازمان امور اداری و استخدامی تاکید کرد: همان‌گونه که روز گذشته در پی تذکر یکی از نمایندگان محترم، نایب رییس محترم مجلس اشاره کردند، حقوق و مزایای نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی مطابق قانون و با رعایت سقف قانونی پرداخت می‌شود و تمامی دریافتی حقوق و مزایای کارکنان مجلس نیز در سامانه حقوق و مزایا سازمان اداری و استخدامی کشور از فروردین ماه سال ۹۷ ثبت شده است.

پرداختی 82 میلیون تومانی در مجلس به حساب چه کسی واریز شد؟

روابط عمومی مجلس همچنین تاکید کرد: همان‌طور که در سامانه نیز جزئیات بارگذاری شده، پرداخت مبلغ ۸۲ میلیون تومان مربوط به یک نفر از کارشناسان مجلس بوده و بخش قابل توجهی از این مبلغ مربوط به معوقات چندماهه وی بوده که در شهریور ماه سال جاری تسویه شده و این مسئله در ستون مربوط به معوقات در سامانه مذکور ثبت شده و جای تاسف است که با وجود رعایت سقف قانونی پرداخت حقوق در مجلس شورای اسلامی و شفاف بودن فیش‌های حقوقی، بدون اشاره به جزئیات به چنین مواردی که خلاف واقعیت است اشاره می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • قلندر واقعی
    0

    نعره کن ای سرزمین سر د خرره نعره کن نعره کن ای خاک بی حاصل که نحس بی نعره کن شب تاریک شب اینجا شب شرمندگی پدران شب زاری شب دل مردگی مادران خاک دلمردگی و قحطی و آفت زدگی وطن تعزیه در مرگ و مصیبت زدگی...

  • ناشناس
    0

    بازهم دئروغ کسی باور نداره

  • دن کیشوت
    0

    جدیداً یاد گرفته اند که هر کس معترض حقوق های نجومی آنها میشود را با این پاسخ که این معوقات چند ماهه است که یکجا پرداخت شده ساکت کنند، ما هم هالو، متوجه نمیشویم!!!

  • ناشناس
    0

    هرماه.حقوق.بالاپرداخت.کنند.بعدبگنندمعوقه.فقط.مردم.سرکارگذاشتند

  • آب زیپو
    0

    شرکتها و مشاغل خصوصی به مناسبت های مختلف در طی سال هدایای بسیاری به حساب یا حسابهای نمایندگان محححترم و دلللللسوز واریز خواهند کرد.

  • هادی
    0

    وقتی اقایان قوه قضاییه ومجلس ودولتیان که ژن برتر می باشند درکشور به گفته رییس امور استخدامی حقوقهای نجومی دریافت می کنند وبعد هم سخنگوی انان مبلغ واریزی را توجیح که معوقه چند ماهه است اعلام می کنند بعد معلوم است که برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در دولت ومجلس می گویند بار مالی داردچرا چون وقتی از حقوق نجومی خودشان کوتاه نمی ایند ودیگران بازنشستگان هم چون صدایشان بلند نمی شود در حقشان ظلم می کنند این هم ار مسولین که خود را خادم ملت می نامند واین یعنی عدالت اسلامی که یک عده انقدر بخورند ویک عده هم در تنگناه شدید اقتصادی باشند

  • ناشناس
    0

    ای بابا چرا حقوق این بندگاه خدارا به موقع نمیپردازید که هر چند وقت یکبار نقل مجالس نگردند ؟از طرفی شماها چرا اینقدر مظلومید که چند ماه یه بار حقوقتونا میدن صداتونم در نمیاد بابا بسه دیگه چقدر ایثار وگذشت بخاطر ملت ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها