پایان نشست کمیسیون مشترک برجام/ نماینده روسیه: سازنده بود

دور هشتم مذاکرات وین با حضور هیات ایران و طرف های دیگری برجام امروز برگزار و دقایقی پیش پایان یافت.

پایان نشست کمیسیون مشترک برجام/ نماینده روسیه: سازنده بود

«میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین دقایقی قبل با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر از پایان یافتن نشست کمیسیون مشترک برجام خبر داد و تصریح کرد که این نشست نسبتا کوتاه اما سازنده بوده است.

وی در ادامه نوشت: شرکت کنندگان شاهد یک سری اشتراکات مهم در مواضع خود بودند، ازجمله در ارتباط با ضرورت نهایی کردن مذاکرات وین برای احیای موفقیت‌آمیز و هرچه سریعتر برجام.

تا دقایقی دیگر انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدامی خارجی اتحادیه اروپا که ریاست نشست امروز را برعهده داشت توضیحاتی را درباره نتیجه گفت‌وگوها به خبرنگاران ارائه خواهد داد. 

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حسین
    0

    اولین بار نیست که خوشبینی! همونکه زمان مذاکره کوتاه بوده چندان خوشایند نیست

  • ناشناس
    0

    این ۲۰ سال می گویید،مذاکرات سازنده است ولی خبری نیست،هم خدا و هم مردم ایران از دل روسیه خبر دارند که دوست نداره رابطه ایران با غرب خوب بشه،همینطور استخوان لای زخم بماند،بهترین حالت برای چین و روسیه است.مگه دیوانه هستند که نان خودشان را آجر کنند!!!!!!

  • مردم دوست
    0

    مردم ایران دست هر کس را که ایران را از گرداب هسته ای نجات دهد به گرمی میفشارد.این همه ثروت مملکت را فدای برنامه های هسته ای کردن باید تمام شود.مردم به رفاه و آسایش و سلامتی و شادی محتاجند.

  • الف
    0

    سازنده بود به نفع چه کسی ؟
    روسیه یا چین ؟

  • ناشناس
    0

    زر مفت...‌‌...

  • نظرگو
    0

    هفته ی قبل هم این آقا مذاکرات رو سازنده دونسته بود!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها