تدابیر امنیتی «فوق العاده» پیشمرگه برای مقابله با داعش

یکی از فرماندهان نظامی پیشمرگه از طرح و تدابیر نظامی فوق‌العاده برای مقابله با عناصر تروریستی داعش علیه نیروهای پیشمرگه خبر داد و گفت که داعش از عقب‌نشینی پیشمرگه از مناطق مورد مناقشه در پشت «مناطق ممنوعه» سوء استفاده می‌کند.

تدابیر امنیتی «فوق العاده» پیشمرگه برای مقابله با داعش

سرلشکر «مردان جاوشین» فرمانده محور عملیاتی دوم پیشمرگه (قره تپه - حمرین) گفت که برای مقابله با جنگ چریکی داعش علیه مواضع پیشمرگه و پلیس فدرال، طرح‌ها و اقدامات امنیتی استثنایی و فوق العاده تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: «حملات تروریستی در منطقه "کرمیان" شهرستان "کفری" (که نیروهای پیشمرگه در آن مستقر هستند) به دلیل وجود مناطق ممنوعه وخروج پیشمرگه‌ها در سال 2017 از مناطقی که کانون‌ تروریست‌ها و نقطه شروع حملات داعش به مناطق کوبان، بلکانه و قوره شای در حمرین بود،صورت می گیرد».

دیروز سه شنبه «شورش اسماعیل» وزیر پیشمرگه در منطقه کردستان عراق به فرماندهان لشکرهای وابسته به این وزارت، توجه به طرح‌ها و تاکتیک‌های جدید جنگی برای مقابله و شکست تروریست‌ها را توصیه کرد.

شامگاه شنبه گذشته، داعش به مواضع پیشمرگه ها در منطقه کولجو شهرستان کفری حمله گسترده کرد که در نتیجه آن 6 نفر کشته شده و 3 تن زخمی شدند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها