بیژن نوباوه: آمریکا با ایجاد آشوب در اصفهان دنبال فشار بر مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: غنی‌سازی ۶۰ درصد دست آمریکا را در مذاکرات پیش رو خالی گذاشته و آنها مترصد فرصتی برای ایجاد ناامنی و آشوب در ایران هستند تا مذاکره‌کنندگانمان را تحت فشار قرار دهند.

بیژن نوباوه: آمریکا با ایجاد آشوب در اصفهان دنبال فشار بر مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان است

بیژن نوباوه وطن با اشاره به ناآرامی صورت گرفته در اصفهان گفت: آمریکایی‌ها با ایجاد آشوب در ایران از جمله در اصفهان به دنبال کسب یک برگ برنده برای خود در مذاکرات پیش رو با جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها هیچ وقت به دنبال توافق با ایران نیستند بلکه می‌خواهند یک توافق موقت و آزادسازی بخشی از دارایی‌های ایران، جمهوری اسلامی ایران را از ادامه مسیر غنی‌سازی 60 درصد بازدارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غنی‌سازی 60 درصد یک برگ برنده برای ایران در مذاکرات است و دست آمریکا را در این زمینه خالی گذاشته است و آنها مترصد فرصتی برای ایجاد ناامنی و آشوب در ایران هستند تا ایران را یک کشور آشوب‌زده و درگیر مشکلات داخلی معرفی کنند و مذاکره‌کنندگانمان را تحت فشار قرار دهند.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی ایران در همان ابتدا با برخورد جدی با این افراد عوامل آنها را نیز دستگیر کردند و باید این افراد هرچه سریع‌تر به مردم معرفی شوند.

وی در پایان گفت: مطمئنا حساب کشاورزان اصفهانی از آشوبگران جداست و آنها مطالبات خود را به صورت مسالمت‌آمیز همواره مطرح کرده و می‌کنند که نمونه آن را هفته قبل مشاهده کردیم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • مولوی
    0

    بیژن!!! بیژن!!!
    نگو این چرندیات رو.
    این حرفها دیگه تاریخ مصرفشون تموم شده.
    آمریکا کیلو چنده؟
    مردم جونشون از بی کفایتی و فساد تو و امثال تو به لبشون رسیده.
    کشاورز آب میخواد.چند ساله که داره داد میزنه.این چه ربطی به آمریکا داره؟
    گودرز را به شقایق ربط نده.
    بشین رو کرسی نمایندگیت ، سهمتو از سفره بیت المال بردار و سعی کن کمتر زبون به گزافه گویی باز کنی.

  • رضا
    1

    باز هم برای مشکل پیش آمده رفتید سراغ دشمن فرضی تا سرکوب را توجیه کنید؟!
    مشکل مملکت امثال جنابعالی هست والسلام

  • حسن
    2

    همه بد هستن جز شما ها

  • مسعود
    1

    چرا همیشه توهم این رو داریم همه چیز زیر سر آمریکاست..توروخدا تحلیلی از خودتون متصاعد نکنید که پل خاجو هم خنده ش بگیره

  • بابک
    0

    بیژن خان در ویلای خودش نشسته و خبر از مشکل کشاورزان و مردم اصفهان چهار محال ، خوزستان و سایر نقاط مملکت ندارد . در ولایت اسلامی هر کس هر اعتراض کوچکی داشته باشد امثال نوباوه ها برای توجیه سیاست های غلط خود در اداره مملکت که باعث فقر و فلاکت در جامعه شده است انها فتنه گر و یا از عوامل خارجی میدانند .

  • ربیع
    0

    همه چیز را امنیتی نکنید بخشی از این خشم و تخریب مربوط به تعلل مسئولان در برخورد با مسببین وضع موجود است البته که تخریب و خشونت در هر شکلی محکوم و مذموم است مردم احساس میکنند که زندگیشان در معرض تاراج و همزمان ریشخند قرار گرفته......

  • ناشناس
    1

    ابر و باد و مه خورشید و فلک در کارند
    ولی شماها بلدید

  • نیری
    1

    بیژن جان یعنی الان شما میخوای بگی اگه اشوق اصفهان نبود وضعیت گل و بلبل بود و مذاکره کنندگان تحت فشار نبودند.؟ یه روز از خونه بیرون بیا یه گشتی تو بازار لبنیات گوشت مرغ حبوبات میوه جات مسکن خودرو ارز طلا خشکبار خدمات وووووووووووووو بزن بعد ببین چیبع ملت میگذره ملت قدشماها .امثالتون حقوق نمیگیره این حقوق نجومی که چند روز پیش رسانه ای شد تنها بخش کوچکی از دریا می‌باشد که لو رفته

  • ناشناس
    0

    داش بیژن بیخیال بابا نه مردم ..... نه شماها .... پس عجب لفتو لیسی نصیبت شده بد بخت شهدا و جانبازانی مثل پدر بنده که از سفره انقلاب به خاطر جبهه و جنگ مثل جناب حالو بهره ای نبردن و سالهاست زخم او روز های حماسه و ایثار رو بتن دارند تا امثال شما خون مردم رو تو شیشه کرده و هر چیزی رو به دشمن نصبت دهید ملت ایران دشمنی خطر ناکتر و موزی تر از حاکمان بی لیاقت فعلی خود ندارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها