پاسخ ۳۰ صفحه ای لاریجانی به شورای نگهبان

رئیس سابق مجلس در متنی که حدود ۳۰ صفحه است سعی کرده به همه شبهات و سوالات شورای نگهبان پاسخ دهد. وی اظهار کرده، هرچند این قبیل اقدامات دیگر سودی برای وی ندارد اما باعث اصلاح رویکرد شورای نگهبان می‌شود.

پاسخ ۳۰ صفحه ای لاریجانی به شورای نگهبان

پس از آنکه شورای نگهبان اعلام کرد دلایل عدم احراز صلاحیت علی لاریجانی را به وی اعلام کرده است، رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی در متنی تفصیلی به مباحث مطرح شده از سوی شورای نگهبان پاسخ داده و مکتوب مباحث خود را برای سران قوا و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی ارسال کرده است.

لاریجانی در متنی که حدود ۳۰ صفحه است سعی کرده به همه شبهات و سوالات شورای نگهبان پاسخ دهد. وی اظهار کرده، هرچند این قبیل اقدامات دیگر سودی برای وی ندارد اما باعث اصلاح رویکرد شورای نگهبان می‌شود.

پیشتر با عدم احراز صلاحیت علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، وی خواستار اعلام دلایل عدم احراز صلاحیت خود شده بود.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    2

    حتماً جبراً خیر و صلاحی در کار بوده که نتوانستید از فیلتر شورای نگهبان برای کاندیداتوری دوره سیزدهم ریاست جمهوری عبور کنید! اگر هم از فیلتر شورای نگهبان عبور می کردید باز در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نمی شد مگر اینکه سردار سعید محمد و دکتر احمدی نژاد هم از فیلتر شورای نگهبان عبور می نمودند آنوقت نتیجه انتخابات جور دیگری رقم می خورد.

  • غریبه
    2

    اگر فکر میکنید شورای نگهبان و احمد خان جنتی عذر خواهی کنند .خواب دیدی خیر باشه-- جنتی معصوم هست !! باور نداری از علم الهدی بپرس

  • ناشناس
    3

    دیگه نظرت به نظرش نزدیک نیست

  • سیاوش سلطان
    0

    «علت فقط این مهر محرمانه است.»
    مهر محرمانه جوابش ۳۰ صفحه نیست !!!
    ۳۰ صفحه چی نوشته ؟!
    پیوست می کردی ، در سطح خودمان بدانیم و میل به خلاف نکنیم ، میل به ناحق نکنیم
    جالبترین عبرت سیاسی تاریخی در این ۳۰ صفحه نهفته است فقط باید منتشر شود

  • سینا
    0

    بسته واسه ۸ سال دیگه :))))))))))

  • ع
    1

    وقتی برادرت، معاون خوب و بد را سالیان طولانی از هم تشخیص نمیدهد، و به قول خودش مجتهد و آیت الله هستش، دیگه چه اصراری دارید در مناصب حکومتی باقی بمانید؟ جز فساد نهادینه شده از طرف امثال شما در کشور، چه خدمت دیگری انجام داده اید؟ بروید توبه کنید تا دیر نشده، مرگ نزدیک است و در بارگاه الهی پاسخگو خواهید شد. خیلی زشت خواهد بود که امثال شما در جهنم با معاویه و یزید محشور شوید‌.اگر هم به امید شفاعت پدر زنت که شهید شده است، هستی، بدان که ملت مظلوم و ستمدیده ایران از خداوند برایت، طلب بیشترین مجازات را خواهند کرد، چون حق خیلی ها را سهوا یا عمدا پایمال کرده ای.

  • ناشناس
    0

    این متن پاسخ به تاریخ است یا توجیهات واهی که هیچ کس را قانع نمی کند

  • ناشناس
    4

    پیوست تصویب ٢٠دقیقه بر جام هم ضمیمه اش می کردی بهتر بود.

  • ناشناس
    1

    شورای نگهبان پرروتر از ان است که به چند برگ کاغذ سیاه شده از سوی کسی که سالها نان چرب لطف این شورا را خورده است تغییر رویکرد بدهد!

    نظرات شما -
    • علی
      0

      مگه چند سال دیگه میخوای عمر کنی . می تونی تو قبر جواب حرفهات رو بدی . برو کمی فقط کمی در ضمینه قبر و قیامت مطالعه کن ببینم باز هم همینطور فله ای اظهار نظر می کنی سراسر دنیا جایی مثل شورای نگهبان دارند چرا فقط تو ایران با تبلیغات سوء دیگران مورد توهین قرار می گیرن . بعضی ها میخوان ریاست کنند از من و شما پل می سازند . بگو ببینم این آقا این همه سال مسئولیت های مختلفی داشته چه گلی به سر ما زده

  • ناشناس
    0

    به نظرم دوستانی که نظر دادن بسیار خلاق هستند' چرا که اصلا هیچ چیز از این صفحات جوابیه در خبر نیامده و اساسا خبر عجیبی است

  • محکومیت یک تفکر جذاب !!!!
    1

    جناب لاریجانی .......
    خیلی زودتر از آنی که فکر می کنید نقطه پایانی بر حکومت سامری وار باند مرحوم رفسنجانی در کشور گذاشته خواهد شد همانی که خودتان می گفتید بیشتر با هاشمی محشور بودید !!!! .
    .... شما متاسفانه با آن ذکاوت خوب ذهنی تان تحت القائات قوی این جریان نتوانستید بر جریان اصیل مردمی و انقلابی تکیه کنید و سبک ساز و مستقل شوید ....
    12 سال در مجلس شعار دادید که که اصلاح اقتصاد کشور نیازمند عزم جهادی و مدیریت جهادی است کی به این شعارتان عمل کردید ؟؟؟؟؟
    یا به فکر جبران گذشته بد خود و همفکرانتان باشید که در غیر اینصورت مجبور و محکوم به توجیه و بهانه تراشی بر کارنامه ناکارآمد تفکر رفسنجانیسم خواهید بود ......

  • ناشناس
    1

    بابا مملکت را خودت و برادرانت خراب کردی دست از سر مردم بر دار

  • سید محمد
    0

    ای کاش وقتی حقوق ملت و یادیگران نیز ضایع می شد نه سی صفحه، چند خطی می نوشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها