نقویان در گفتگو با خبر فوری:

با هیچکس عقد اخوت نبسته‌ام حتی امام خمینی/ شورای نگهبان بر مسیر عدالت رفتار نمی‌کند/ با زن نامحرم دست داده‌ام/ من یک اپوزیسیون هستم

نقویان گفت: من منتقد هستم. این چهره را خودم می‌پذیرم. اپوزیسیون هستم البته به معنای سیاسی آن و نه به معنای اصطلاحی آن.

با هیچکس عقد اخوت نبسته‌ام حتی امام خمینی/ شورای نگهبان بر مسیر عدالت رفتار نمی‌کند/ با زن نامحرم دست داده‌ام/ من یک اپوزیسیون هستم

حجت الاسلام ناصر نقویان در گفتگو با خبر فوری درباره اینکه چرا کمتر در تلویزیون ظاهر می‌شود؟ بیان کرد: تلویزیون مثل چرخ و فلک می‌ماند و دور می‌خورد و به جز آقای قرائتی که همیشه هست، یقیه دور می‌خورند. انشاالله ما در دور بعدی خدمت می‌رسیم. اما در حال حاضر با سلیقه‌هایی که در کشور ما حاکم است به اینجا منتهی شده است.

من یک اپوزیسیون هستم به معنای سیاسی آن

این سخنران مشهور درباره تغییر نگاهش به ساختار سیاسی کشور گفت: ریشه یک حادثه معمولا به یک مورد منتهی نمی‌شود، مثلا اشتباه است که بگوییم انقلاب اسلامی با فلان سخنرانی امام شروع شد. سلسله حادثه‌هایی دست به دست هم می‌دهد و در آخر حادثه ای را رقم می‌زند.

نقویان ادامه داد: کمتر یادم می‌آید که مدافع صددرصد باشم و به ورطه تملق و چاپلوسی افتاده باشم. حتی وقت‌هایی که در بیت سخنرانی می‌کردم سعی می‌کردم مسیر مستقیم را حفظ کنم و به طرفی نیفتم. منتهی مسائل طوری چیده شد که به من چهره منتقد و حتی به خیال برخی چهره اپوزیسیون داد.

او گفت: من منتقد هستم. این چهره را خودم می‌پذیرم. اپوزیسیون به معنای اصطلاحی آن خیر، اما به معنای سیاسی آن هستم. اپوزیسیون در خیلی از کشورها جایگاه خودش را دارد. مثلا در مجلس استرالیا یک اتاق اپوزیسیون وجود دارد. این در درون نظام تعریف می‌شود.

او با تاکید بر اینکه در مجموع یک طلبه سیاسی نیست، اظهار کرد: به عنوان طلبه‌ای که در جامعه هستم و با مردم در ارتباطم نمی‌توانم بی‌طرف بمانم و سکوت کنم. اما چه کنیم که سیاست ما را عین اجتماعیات ما کرده اند و سیاست حتی در واکسن و طب ورود کرده است.

نقویان درباره صوت جنجالی که پیشتر از او منتشر شده بود، توضیح داد: آن یک صوت مونتاژ و تقطیع شده بود، شما اگر دوباره و به دقت به آن گوش کنید، پرش صدایی را متوجه می‌شوید. هر بخش آن برای یک جاست. البته من انتقادهایی را کرده ام که درباره بعضی از مواضع رهبری سوال می‌کند. خود رهبری در بسیاری از سخنرانی‌ها در پاسخ به اینکه آیا می‌شود به شما انتقاد کرد فرمودند بله.

او ادامه داد: عده‌ای که خط قرمز را انتقاد از رهبری می‌دانند برخلاف صحبت‌های رهبری عمل می‌کنند. در دین حتی از خدا و پیامبر هم می‌شود سوال کرد. متن قرآن سوال و حتی توهین به پیامبران را نقل می‌کند. من در یکی از سخنرانی‌هایم گفته ام حضرت ابراهیم یک جا درباره قوم لوط به خدا انتقاد می‌کند. سوره هود را ببینید و خدا برای اینکه فردا در خیابان کسی "مرگ بر ضدولایت الله" سر ندهد پرانتزی باز کرده که ابراهیم آدم خیلی خوبی است. چون برخی از پاپ هم کاتولیک ترند.

اگر کسی انتقاد کرد، او را به اوین نبرید

نقویان گفت: ما از مسئولان انتظار داریم که اگر کسی انتقاد کرد به جای اینکه او را بایکوت، محکوم یا ممنوع کنند یا تا اوین ببرند، ببیند اگر طرف نیت خیرخواهانه دارد چتر حمایتی بر سرش پهن کرده و حرفش را بشنوند. شما با بایکوت کردن، برنده این میدان شما نخواهید بود. تجربه تاریخی، دلایل فلسفی و رویکردهای اجتماعی این را تایید می‌کند.

آقای خاتمی مگر از اشعث بدتر است؟

وی تاکید کرد: من در دوره ای که نقد کردم، عضو کدام حزب سیاسی شدم؟ با کدام سفارتخانه مصاحبه کردم با اینکه از جاهای مختلف سراغ من آمدند و هنوز هم می‌آیند. شما یک مصاحبه از من نمی‌بینید. ما به هیچ جا وابستگی نشان ندادم.

نقویان با تاکید بر اینکه ما از دو گروه همیشه ضربه خوردیم؛ یکی مغرضان و دیگری جاهلان، بیان کرد: یک بار با آقای قرائتی صحبت می‌کردم، پرسید چرا سراغ اصلاح طلبان رفتید؟ گفتم یک نمونه بیاورید که من در جلسه خصوصی اینها شرکت کرده باشم یا در حزب آنها رفته باشم. اگر من در مجلس ختم مرحوم پدرخانم آقای خاتمی شرکت کردم، چون قبلش پدر من از دنیا رفت و ایشان تسلیت نامه ای با خط زیبایشان برای من مرقوم کردند و فرستادند. انصاف و ادب اقتضا می‌کرد که من هم بروم. مگر آقای خاتمی از اشعث بدتر است؟ اشعث دشمن شماره یک حضرت علی بود، وقتی پسر اشعث فوت می‌کند، حضرت به خانه اشعث به تسلیت می‌رود. این در نهج البلاغه است. وقتی اینها را توضیح دادم آقای قرائتی یک جایی رفتند برای دفاع از بنده.

امنیت فقط این نیست که داعش به کشور حمله نکند

نقویان با تاکید بر اینکه " می‌دانم انتقاداتم به گوش مسئولین می‌رسد" بیان کرد: تبدیل به فرزندی شده‌ایم که پدر فقط ادعا می‌کند پول می‌دهم و امنیت شما را تامین کرده‌ام اما خیلی چیزهای دیگر هم باید تامین شود. حتی امنیت هم شاخه‌های متنوعی دارد، امنیت شغلی، امنیت صنفی، امنیت اقتصادی، امنیت روانی، امنیت جنسی، امنیت خبری و... داریم، صرف اینکه داعش حمله نکند که امنیت نیست. این نگاه کودکانه است، وقتی داعش‌های دیگر از داخل به ما حمله می‌کنند.

او ادامه داد: شما امروز جنس می‌خرید فردا نمی‌دانید قیمتش چند می‌شود، پول‌هایت را جمع می‌کنی که یک آلونک بخری، ناگهان ارزش پولت هیچ می‌شود. آخرش باید بروی بهشت زهرا یک جایی برای خودت بخری.

وی گفت: زمانی ما منتقدان تک صدا بودیم الان این صدا از جاهای مختلف شنیده می‌شود. اگر امروز آقایان حتی پای درددل مراجع بنشینند، متوجه می‌شوند که دیگر تک صدا نیست و به همهمه تبدیل شده و اگر روزی این همهمه قدرت پیدا کند، ممکن است اتفاقاتی که ما دلمان نمی‌خواهد بیفتد، کما اینکه تاریخ اصلاحات و انقلاب‌ها این را نشان می‌دهد.

نظام باید به انتقادات پاسخ دهد و جبران کند

این سخنور معروف با تاکید بر اینکه نظام باید به انتقادات پاسخ دهد و آنها را جبران کند، گفت: رودهای مجزای منتقد نظام روزی به دریای خروشان می‌پیوندد. اگر روزی همه گروه‌ها و اقشار روی یک مسئله به اشتراک نظر برسند برای نظام خطرآفرین خواهد بود‌. سابقه انقلاب ما هم این را نشان می‌دهد. مثلا هیچوقت کمونیست‌ها با مسلمان‌ها آبشان در یک جوی نمی‌رود اما همه علیه شاه به هم پیوستند. الان هم همین است. یکی مذهبی است و یک نفر می‌گوید من به مذهب اعتقاد ندارم اما پدرم در اثر کرونا دارد می‌میرد، من واکسن به موقع می‌خواهم. مثل کسی در حال رانندگی است و تخلف می‌کند، از او که نمی‌پرسند تو دینت چیست؟ او تخلف کرده هر دینی داشته باشد. نظام باید به این انتقادها توجه کند، به آنها پاسخ دهد و جبران کند.

در خیابان به خاطر تصمیمات نظام سرم پایین است

نقویان بیان کرد: من یک طلبه ام و دلم می‌خواهد در خیابان به خاطر تصمیمات نظام سرم بالا باشد اما الان سرم پایین است. شما کاری کردید که قابل دفاع نیستید.

وی گفت: مردم عادی به شاخ و برگ‌ها نگاه می‌کنند، من به ریشه‌ها نگاه می‌کنم. می‌گویم آقای شورای نگهبان این کشور الان بیمار است، تو وظیفه داری یک طبیب خوب پیدا کنی نه اینکه کسی بیاید و ادعا کند که من می‌توانم، مگر انسان جانش را دست هر رمال و جن گیر و فالگیری می‌دهد؟

او ادامه داد: ما درباره سرکار آمدن همین دولت هم منتقدیم، چون باید ببینیم شخصیتی باتجربه‌تر، والاتر و پردانش‌تر نداشتیم؟ شما باید بروید و ناز طرف را بکشید. باید فیلترها و شاخص‌هایی که برای خود ساخته اید را بردارید. گزینش شما لطمه جدی به کشور زده است.

نقویان تصریح کرد: البته اگر کسی را که سر کار آورده‌اید، خوب کار کند، ما مخلصش هم هستیم. ما با هیچ‌کس عقد اخوت دائم نبستیم حتی با امام خمینی. به ما اینجور فرمودند که باید با حقیقت پیمان ببندیم. هر کسی که طبق شاخص‌ها در این مسیر باشد، مخلصش هستیم اما اگر از شاخص‌ها دور شود، علیه‌اش انتقاد می‌کنیم.

احمدی‌نژاد به خاطر جنایت‌هایش باید محاکمه شود

وی گفت: یک سری از زیرساخت‌های اعوجاج و کجی و ناراستی از زمان آقای احمدی نژاد در این کشور پایه گذاری شد. نمونه‌های آن واضح است. البته بگویم که من در هر دو دوره به احمدی‌نژاد رأی دادم اما در دو سال آخر دولت احمدی‌نژاد برایم یقین شد او منحرف شده است. همان موقع آقایان قبول نمی‌کردند اما الان می‌بینند این آدم رسما همان حرفی را می‌زند که بی‌بی‌سی می‌گوید.

او ادامه داد: نزدیکترین افراد به او در این کشور محاکمه شده و به عنوان مجرم شناخته شدند و اگر نظام جمهوری اسلامی جرأت کند و احمدی‌نژاد را به میز محاکمه بکشاند و پرونده صادقانه‌ای برایش تشکیل دهد، خواهند دید او چه جنایت‌هایی کرده است. او باید در یک دادگاه رسمی به محاکمه علنی کشیده شود و قطعا جرمش سنگین خواهد بود.

شورای نگهبان بر مسیر عدالت رفتار نمی‌کند

او سپس فراتر رفته و می گوید: البته اگر بخواهیم محاکمه کنیم باید ابتدا کسانی را محاکمه کنید که احمدی‌نژاد و روحانی را بر ما مسلط کردند. مگر ما احمدی‌نژاد می‌شناختیم؟ مگر نمی‌گویید روحانی مهره دشمن است و برایش گاندو می‌سازید، خب اول بروید کسانی را که او را بر ما مسلط کردید، محاکمه کنید. اگر نمی‌دانستید که خیلی ساده اید؛ چرا بر سر این کارید؟

نقویان گفت: اگر برای شورای نگهبان هیچ جناحی فرق نکند، راست و چپ و منتقد و متملق فرقی نکند، مردم دستشان را می‌بوسند اما می‌بینند آنها آقای رفسنجانی رد می‌کنند، آقای پزشکیان را رد می‌کنند. یک پرونده از ایشان دارید؟ بعد فلان آقا را تایید می‌کنید که اصلا با هم قابل مقایسه نیستند. مردم می‌فهمند که شورای نگهبان بر مسیر عدالت رفتار نمی‌کند.

در خارج از کشور با زن نامحرم دست داده ام

نقویان درباره حضورش در شورای صدور پروانه فیلم‌ها و صحبتش علیه فیلم چهارشنبه سوری اصغر فرهادی گفت: بگویید من همانجا استعفا دادم و بیرون آمدم چون انتقادات جدی به آن مجموعه داشتم. در آن زمان من قرار بود به عنوان یک گلوگاه با یک سری شاخص‌ها اجازه انتشار فیلم بدهم. آن فیلم چندین ایراد محتوایی و حتی صوری داشت. صرف این نبود که با مبانی دینی نمی‌خواند. آن موقع آقای فرهادی تبدیل به اصغر فرهادی امروز نشده بود و جزو تهیه کنندگان گمنام و تازه کار بود. الان ایشان فیلم‌های خوبی ساخته است.

این سخنران دینی با اشاره به اینکه فیلمی که می‌آید قرار است دردی را نشان دهد اما درست نشان دهد، ادامه داد: به صرف اینکه آقای اصغر فرهادی هستی و پشت سر ما نماز نمی‌خوانی و ریش نداری و خارج می‌روی و پاپیون و کراوات می‌زنی و با خانم بی حجاب دست می‌دهی، مخالفتی نکردم. خود من هم در خارج با زن نامحرم دست داده ام و از گفتنش ابایی ندارم چون فقه من این اجازه را به من داده است.

افراد به صرف دو تابعیتی بودن وطن‌‌فروش نیستند

 او با تاکید بر اینکه مسئولین نباید در رسانه‌ها به جان هم بیفتند که سودش به جیب دشمن و دودش به چشم  دوستان می‌رود، گفت: وقتی مسئولین حاضر هستند مغز خود را در اختیار دکتر سمیعی قرار دهند، چرا از دو تابعیتی‌ها استفاده نمی‌کنند؟ اگر آدم یک تابعیتی که بتواند کار را انجام دهید ندارید، بروید دوتابعیتی بیاورید، منتهی کاربلد و سالم باشد. به صرف دوتابعیتی بودن افراد جنایتکار یا وطن‌‌فروش نیستند

وی گفت: در بقیه دنیا هم همین است؛ شهردار لندن کیست؟ یا وزیر اقتصاد انگلیس؟ مسلمان هستند. یا مثلا در نروژ یکی از دوستان من که ایرانی و مسلمان تندی است مدتی شهردار اسلو بود. او هر ساله در کشورهای اسکاندیناوی افراد را به حج می‌برد.

این گفتگوی جنجالی را ببینید.

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 174
  • یک مسلمان
    55

    گفته ایشان: خود من هم در خارج با زن نامحرم دست داده ام و از گفتنش ابایی ندارم چون فقه من این اجازه را به من داده است.جالب اینجاست فقه من!!!!پس اگر دست دادن مشکلی ندارد حاج آقا راستش بگو دیگه چه چیزهای انجام دادید به اسم فقه من.

    نظرات شما -
    • ایرانی
      17

      مسلمان اونم عین شماست .به نکبت و بدبختی که بر مردم ایران نازل شده است چشم خود را باز کن.دست دادن یا رابطه با جنس مخالف باعث رانت و قاچاق و زن فروشی و اعتیاد و دزدی و تملق و چاپلوسی و گزسنگی کودکان کف خیابانها شده است یا دزدی مشتی مسلمان پیشانی داغ کرده .

    • سرباز کوروش
      15

      حالا این که بیای حرفای هیجانی و عامه پسند بزنی، در اصل چیزی عوض نشده، شما همه از یه جا خط میگیرید، فقط شکلش فرق داره و هر کدوم یه سری طرفدار داره،...

    • سرباز کوروش
      16

      کامنت من اشتباهی اومد اینجا، منظور من این شیخ بود.. ولی مسلمون جان، شما کلا فازتون منحرفه،پیشنهادم بهت اینه که بری با یه مانکن زنونه تمرین دست دادن کنی شاید این چیزا از سرت بپره،.... مگه آدم تو عمرش چند بار قسمت میشه با یه زن غریبه دست بده،،،، واسه مذهبی ها،این نسبت یک به میلیونه، اگه قسمتت شد شما این کارو نکن،.... قضیه رو هات میکنی،شاید فقهش میگه جفت پا بره دستشویی، لابد بعدش میگی تو دستشویی چه کارها که نمیکنه....

    • ناشناس
      3

      حضرت علی به مردم هشدار می دهد که ای مردم از این که زنهای شما شانه بر مردانه نامحرم می زنند در کوچه شرم نمی کنید؟ آن وقت این کلاه شرعی ها.....!

  • حسن
    25

    نظام باید پاسخگوی سوالات این شخص باشد نه اینکه بایکوت شود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      87

      جناب حسن ........ کامنت اقای جم رو بخونید هر وقت این جماعت خود حق پندار به سوالات مهم در مورد خیانت های انجام شده در فتنه 88 پاسخ دادند دیگر نیازی به گرفتن پاسخ سوالات و توهمات خودشان را نخواهند داشت ... آقای نقویان یک زمانی در رسانه ملی کار می کردند و الان چرا این قدر تغییر موضع دادند و به همه چیز از بالا نگاه می کنند مگر ایشان در چه حدی هستند که بخواهند با حضرت امام عهد اخوت ببندند یا نبندند ؟؟؟؟؟

    • سامی
      23

      آقای الکی ناشناس برو نظرات مردم ودیس لایک ها به خودت (جم) رو هم ببین فتنه واقعی 43 سال پیش اتفاق افتاد جانم

    • به ناشناس
      6

      شما آفتاب پرستها نیاز به پرسش و پاسخ ندارید! شماها به نفعتون باشه به خونخواهی همون به اصطلاح فتنه گران 88 قیام میکنید!!!!

    • به ناشناس احمق
      10

      مزدور بی خاصیت عاقا برو گم شو

    • 3

      اگه معطل نون شب بود این حرفا نمی زد اونام که ازش حمایت کردن مث خودشن .... اکثرمون از سیری و خوشی احکام دین خدا رو مث ته سیگار له و لورده کردیم توقع داریم گل بلبل بشه امام زمان بیاد .....

  • علی
    24

    گفتار نقویان نیمی حرف حق ونیمی باطل است معلوم میشود عقده خیلی ازچیزها را در دل داردو این گفتار نوعی عقده گشایی است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اگر بر منطق این ها باشد از روی لباس خانم ایشان ببوسم اجازه می‌دهد؟ دست دادن از روی لباس بماند!

  • جم
    119

    نمی توان بدون اشراف عقلی بر چرایی تصمیمات در فضای ذهنی شما بپذیریم. جناب آقای نقوی ممکن است چیزهایی در حدی بدانید اما کامل وقوف نداشته باشید. و قطعا می دانید که معقول نیست تمام حرف ها و دلایل برخی تصمیمات را به زبان آورد و در اختیار افکار عمومی قرار داد. این سیر معقول در تصمیمات در همه حکومت ها هست من یک.مثال برای شما می زنم به گاندو اشاره کردید و اینکه فلانی آدم دشمن است بر فرض این درست باشد و نظام هم بداند. این مسئله را از لحاظ عقلی اسنباط بفرمایید و نزد خودتان تحلیل کنید آیا جمعیتی که دشمن در سال 88 بر علیه نظام در خیابان های ما وارد کرد و بسیاری ندانسته و به صرف اعتراض آمدند را امروز می توانند بسیج کنند در حالی که مشکلات بسیار بیشتر از آن زمان است؟!! آیا این تدبیر و فرصت دادن به کسانی که می توانستند مملکت را به ورطه های هولناک تری بکشانند تا حقیقت خود را بیان کنند اشتباه بود؟ نظام امروز این قدرت را دارد که به گاندو بسازد و معادله ی افتضاح دل خوش کردن به دشمن را و آدم آنها بودن را به خوبی نشان دهد امروزاین قماشنمی تواند مثل رجوی نیرو بر علیه وطن جمع کند نمی تواند مثل 88 کودتا کند در حالی که مشکل هست اما بصیرت مردم و شلیک هدفمند و به اختیار ولایت فهم امروز را در جامعه گسترش داد و تیر خلاص را بر شقیقه نفوذی ها وارد کرد.
    اما دست دادن با نامحرم بستگی دارد به نوع تهذب و مرتبه ی تسلط شما آنکه می داند درون ما چیست خداوند است اما بهتر است در قرق گاه های شیطان پرسه نزنیم.
    کسانی که نتوانستند ولایت را درک کنند هر کس به آنچه داشت خود را فریفت و علی را تنها گذاشتند شما هم دل خوش کن که اهل چاپلوسی نیستی اما اهل یقین می دانند این علی از جنس همان علی است با همان مرام اما شیاطین بیرون و داخل همیشه در تلاشند تا علی را مسبب همه مصائب معرفی کنند اما اهل عراق بعد از علی را دیدند و شما هم بعد از علی تان را خواهید دید.

    نظرات شما -
    • به جم
      104

      آفرین آفرین آفرین. لذت بردم از کلام جنابعالی خداوند شما را حفظ کند هر کس هستی و هر کجا هستی.

    • رضا
      15

      چرا ب قول تو نبايد مردم همه چيو بدونن؟اين صلاح از ديد تو يعني حضرات دزدي كنن و كسي دم نزنه ،واقعه ي ٨٨كودتا نبود و مردمم اجيرشده ي هيچكس نبودند،من ك ايران بعد از محمدرضا رو ديدم ،فقر گرسنگي،بيكاري،زندان،قتل جنايت،و علي الخصوص بي ديني ك ماحصل دوران پسا پهلوي بود،لعنت ب انگليس و انگليسي زاده ها

    • سامی
      29

      خوشتیپ خیلی تو توهمی به جای اینهمه دشمن دشمن کردن این رو درک کن جمعیت 3 میلیونی روز 25 خرداد 88 نه دشمنی پشتش بود نه هماهنگی خاصی نه بسیج کلیه نیروهای حاکم و نه حتی بیانیه های موسوی که هنوز صادر نشده بود ، فقط اعتراض خودجوش مردمی بود از سر نفرت به تصمیمات هیات حاکم .شما رو ارجاع میدم به اعتراضات سراسری 96 و سایر اعتراضات اخیر وجمعیت میلیونی 28 آبان 1400 اصفهان اخوی بیدار شو

    • Abdolrasoul
      7

      عمو بگير بخواب كه خواب براي تو ارزشمندتره

    • حسین
      3

      البته خطاب شما آقای نقویان بود ولی بهرحال مردم و معترضینی ک اشاره فرمودید جزیی از این ملت هستند و نمیشود ک هر منتقدی و هر معترضی که، چه بنویسد و هرآنچه بگوید و چه به خیابان بیاید به مذاق عده ای خوش نیاید و انگ دشمن و یا نفوذی و یا غربگرا و حتی منافق چسابنده شود و ب هر شکلی با آن بعنوان کودتاگرا و تجزیه طلب و سلطنت طلب و اوباش برخورد کرد و حتی نیروهای منتقد خودی هم از گزند نبش زبان در امان نباشند دوست عزیز جامعه ۸۰ میلیونی برای ۸۰ میلیون نفر است پس ب عقاید و سخنان دیگران با تعمق بیشتری بیندایشیم و دشمن معرفی نکنیم حتی مطلب گرانبهای شما

    • احمد
      17

      آقای نقوی به منفی‌هایی که به نفع شما زده می‌شود دلخوش نباش‌.
      برو خطبه نماز جمعه آقای طالقانی که از متن نهج‌البلاغه بود را گوش بده:
      یَتَغربلُن غَربله و ..... غربال خواهید شد

      در مسیر این انقلاب و ولایت همه غربال می‌شوند.
      برو وصیت‌نامه حاج قاسم را یکبار با دقت بخوان.

  • ناشناس
    14

    سخنرانی چاپلوسانه ای از ایشان دیده ام ....

  • غریبه
    45

    درود بر شما ..... شجاع و بی باک

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پدر پسر شجاع ... تویکی 🎺 شیپور چی باش ...

  • ناشناس
    3

    به سردبیری پایگاه رسانه ای خبر فوری سه شنبه / 02/09/1400
    ---
    خود سانسوری خبر فوری و چند رسانه دیگر وجود اختناق در کشور را وانمود می کند
    ---
    خبر فوری در طرح و پیراهن تازه خود در برخی از اخبار و موضوعاتی که پخش می کند با خود سانسوری و جلوگیری از نظرات منسقی و بستن پنجره ی نظر دهی بجای پیشرفت راه پس روی را پیش گرفته است.
    خبر فوری و رسانه هایی مشابه همچون پایگاه های الف و تابناک و بولتن نیوز و... بجای بستن پنجره ی نظرات و حذف نظرات منطقی علمی روشنگر وجود اختناق در کشور را وانمود می کند.
    این رسانه ها اگر حسن نیت دارند از پخش کامنتهای پر از فحاشی وهرزه گویی و ابتذال منطق ستیز جلو گیری کنند.
    منطق ستیزی رسانه ای و حذف نظرات منطقی روشنگر هیچ جنبه ی مثبتی که برای رشد فرهنگی جامعه مفید باشد ندارند و حیثیت نظام را زیر سئوال می برند و در راستای شایعات دشمنان نظام و دشمنان انقلاب اسلامی و همسویی با این دشمنان قرار دارند.

    نظرات شما -
    • 2

      احسنت

  • طالبان
    41

    با زن دست دادی!!!!!!!!
    شکر قهوه ای خوردی با او ن فقه ت
    حتما" دست دادنت هم بر پشت شتر بوده!!!
    یادت که میآد؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • میهن پرست
      10

      با وجود امثال تو دیگه داعشی میخوایم چیکار ؟

  • ناشناس
    4

    به سر دبیری پایگاه رسانه ای خبر فوری سه شنبه/ ۰۲/۰۹/۱۴۰۰
    ---
    خود سانسوری خبر فوری و چند رسانه دیگر وجود اختناق در کشور را وانمود می کند
    ---
    خبر فوری در طرح و پیراهن تازه خود در برخی از اخبار و موضوعاتی که پخش می کند با خود سانسوری و جلوگیری از نظرات منطقی و بستن پنجره ی نظر دهی بجای پیشرفت راه پس روی را پیش گرفته است.
    خبر فوری و رسانه هایی مشابه همچون پایگاه های الف و تابناک و بولتن نیوز و... بجای بستن پنجره ی نظرات و حذف نظرات منطقی علمی روشنگر وجود اختناق در کشور را وانمود می کند.
    این رسانه ها اگر حسن نیت دارند از پخش کامنتهای پر از فحاشی وهرزه گویی و ابتذال منطق ستیز جلو گیری کنند.
    منطق ستیزی رسانه ای و حذف نظرات منطقی روشنگر هیچ جنبه ی مثبتی که برای رشد فرهنگی جامعه مفید باشد ندارند و حیثیت نظام را زیر سئوال می برند و در راستای شایعات دشمنان نظام و دشمنان انقلاب اسلامی و همسویی با این دشمنان قرار دارند.

  • محمود
    11

    :"البته بگویم که من در هر دو دوره به احمدی‌نژاد رأی دادم اما در دو سال آخر دولت احمدی‌نژاد برایم یقین شد او منحرف شده است"

    خیر، اتفاقا از همان دو سال آخربود که ایشان دست از انحراف برداشت و حمایت منحرفین قلدر را از دست داد.

  • حاج رسول
    4

    خیلی جالبه که ایشون یه جورایی توی حرفهاش روحانی رو میکوبه. آخه آدم نون به نرخ روز خور تو و امثال تو با حمایتهای بیجا و نابجاتون تونستید پست و مقام بگیرید. مگه شما یادتون رفته که توی فلان جلسه قبل انتخابات روحانی چنان حمایتی کردین که شما رو بعنوان رییس هیات عالی گزینش منصوب کرد و بعدشم جنابعالی چه گندی به گزینش های کشور زدی؟ خدا از سر تقصیرات شما و امثال شما نگذره

  • رضا1400
    3

    آقای نقویان. خیلی وقته واره را آب برده وتو
    درخوابی!

  • 1
    14

    هزاران نفر مثل تو و روحانی احمدی نژاد نمی شود گوشا مون از این حرفا پره

  • ناشناس
    4

    عرف نمی پذیرد یک آخوند اپوزیسیون سیستم آخوندی باشد! چونکه با واقعیت جور در نمی آید.

  • سید ابراهیم
    12

    فقه من!!!؟؟؟تو دیگه چی هستی ....نکنه فک‌میکنی امام زمانی؟؟؟جمع کن اراجیفتو

  • حسین
    33

    ادم... نقویان ،. وقتی که ثابت شده که واکسن امریکا و بعضی دیگر ضرر دارد و حتی ژاپن هم ورود واکسن امریکایی را ممنوع کرد رهبری چطور اجازه ورود این واکسن را بدهد گر چه که واردات از بعضی کشورهای دیگر را اجازه داده بودند.اگه نقویان در زمان امام علی هم می بود همین طور ضد امام علی و اسلام تیشه میزد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      به حسین: چرا چرت و پرت می گویی؟! تمامی داروها و واکسن های تولیدی جهان قبل از مصرف عمومی باید به تأئید FDA (سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا) به عنوان یکی از معتبرترین مراجع بین المللی تأئید کننده سلامت دارو و غذا برسد آنوقت شما می گویی تزریق واکسن فایزر بیو ان تک (تولید مشترک آلمان و آمریکا) مدرنا و جانسون اند جانسون تولیدی ایالات متحده آمریکا که به تأئید FDA رسیده برای مصرف عمومی ضرر دارد؟! مؤثرترین واکسن های کرونا تأئید شده در جهان به ترتیب همین سه واکسن نامبرده شده هستند و البته بعلاوه آسترازنکا تولید مشترک آکسفورد و سوئد. دارو و واکسن و بهتر بگویم علم و تخصص را دانسته یا ندانسته سیاسی نکنید!

  • ناشناس
    27

    دمت گرم حاج آقا ، مملکت وقتی آباد که ریاکاران تزویر را کنار بگذارند و مثل شما شوند

  • سید احمد
    45

    کسانی که احمدی نژاد را جنایت کار می نامند از ملت نیستن

    نظرات شما -
    • سلام
      12

      احمدی نژاد کشور را آباد کرد

  • رضا
    14

    سخن حق را از هر کس که باشد باید پذیر رفت

  • ناشناس
    6

    روایت است خداخشمگین میشوددست به نامحرم بدهیدامادرموردسودبانکی صحبت بشه امام خمینی رحمت الله علیه وآیت الله العظمی بهجت وامی که سودداردحرام میدانند بایددین داران تلاش کنندکه اسلام محقق شود

  • ناشناس
    0

    الآن در این دوره زمانه هر کسی بنا به هر دلیل موجه یا غیر موجهی محجور افتاده باشد و بخواهد نامش بر سر زبانها بیفتد و چهره اش در جامعه تصویری شناخته شود از فضای مجازی و مغز انسانهای خام سوءاستفاده نموده تا خود را به عنوان باصطلاح قهرمان ملی یا منتقد سیاسی و یا اپوزیسیون حکومت به افکار عمومی القاء کند!

    نظرات شما -
    • اسی
      4

      گل گفتی

    • 2

      احسنت

  • ستارخان
    19

    درود به شرفت.

  • آشنا
    7

    جناب نقویان! در مجموع، حرف های شما بسیار ضد و نقیض و یک مخلوط نا همگون و نا مناسب است. البته خرقه اپوزیسیون پوشیدن و آسمان و ریسمان به هم بافتن، به جهت مشهورتر شدن کمی قدیمی شده و خریدار چندانی ندارد. انتقاد، فی نفسه، اشکالی ندارد، حتی لازمه پیشرفت و اصلاح نیز هست، به شرطی که توام با غرض و مرض نباشد، به شرطی که با هدف تخریب و تضعیف نباشد. به شرطی که برای انتقامجویی و بیرون راندن حریف از میدان نباشد. به شرطی که انگیزه حزبی و سیاسی پشت آن نباشد. و ... شما روحانی هستید و لباس دین به تن دارید، کجای دین و شرع به شما اجازه دست دادن به نامحرم داده که شما مرتکب این خطا و گناه شده اید و به آن نیز افتخار می کنید؟! گفتید، انتقاد از خدا و پیغمبر هم مانعی ندارد و مثال آوردید که فلان پیامبر نیز چنین کرده است. اولا آن پیامبر، با خدا درد و دل خدا و پیامبری کرده و نه انتقاد. گیرم آنگونه باشد که شما می گویید، شما چطور؟! آیا خود را هم تراز پیامبران می دانید؟! شما به برکت اسلام و انقلاب، به جایی که هستید، رسیده اید. از برکت رنج ها و شجاعت و ایثار و فداکاری و رهبری استثنایی و تاریخی امام و بعد از همان سخنرانی تاریخی ایشان در خرداد 42 انقلاب اسلامی با رهبری امام و همراهی مردم شتاب گرفت و در سال 57 به بار نشست. چطور منکر این رویداد عظیم تاریخی که غیر قابل کتمان و سانسور است؛ می شوید. جایگاه امام بسیار فراتر از آن است که من و شما با آن مرد بزرگ، عهد اخوت ببندیم یا نبندیم. اگر رهبری گفتند که از من هم انتقاد کنید و من نه تنها ناراحت نمی شوم بلکه خوشحال هم می شوم، اولا این مسئله از بزرگواری و بزرگ منشی ایشان است ولی در بخش دوم صحبت ایشان، نقد کارشناسی و مستدل منظورشان بود و نه هر حرفی و هر نقدی و هر کسی.
    در خصوص طعنه و کنایه شما درخصوص تداوم چند دهه ای حضور استاد قرایتی در صدا و سیما، همه و خود شما می دانید که دوام و بقای این بزرگوار به دلیل دانش و توان و مهارت ایشان در علوم قرآنی و سخنوری است. تلویزیون نیاز به ایشان دارد و نه ایشان به تلویزیون. حتی مردم مشتاق شنیدن صحبت های علمی - قرآنی و شیرین این استاد برجسته و شاخص هستند. خود شما هم مدیون تلویزیون هستید. اگر شهرتی دارید، از تلویزیون دارید. نکته آخر اینکه؛ نقد منصفانه و دلسوزانه و علمی و تخصصی نه تنها مضر نیست بلکه مفید هم هست، منتها نقد کننده و انگیزه نقد مهمتر از خود نقد است. ضمن اینکه اپوزیسیون، اپوزیسیون است و معنای لغوی و اصطلاحی آن نیز مشخص است و نیاز به باز تعریف ندارد. بزرگوار! آنگونه باشید که باید باشید! نه آنگونه که احساس می کنید بنا به شرایط بایستی تغییر کنید و باشید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      شاید آقای نقویان با خانم نامحرمی که دست داده دستکش به دستش داشته و دست او را از روی شهوت به جنس مخالف لمس نکرده باشد. الله اعلم.

    • ناشناس
      14

      حرف منطقی وبجا ،خدا حفظتان کندکه از زبان ما گفتی سخن.

  • حسین
    3

    همه از ریشه ب یک طیف و محتوا وابسته اند ولی بصورت ظاهری متفاوت می اندیشند، ولی در عمل هرکدام ک در راس مدیریتی و تصمیم گیری باشد نگاهشان ب ملت از یک دریچه است

  • ناشناس
    30

    درودخدابرآقای نقویان وامثالهم

  • اسد
    1

    از وقتی که ایشان را در تلویزیون راه ندادند از این حرف ها بزند وگر نه انسان مگر مریض باشد که یکباره موضع خودش را صدردصد عوض کند. ایشان فقط یک سخنران بود.

  • حسنی
    1

    سلام حاج اقا :

    عقد اخوت. ، عدالت شورای نگهبان ، دست دادن با زن محرم یا نامحرم ، انحراف پدیده هزازه سوم و هاله نور و مدیریت جهانی جناب دکتر احمدی نژاد و
    .............
    حاج اقا این صحبت ها و مباحث چه دردی از مشکلات فراوان و عدیده مردم را حل می کند ؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    4

    اخوند جماعت واسه حفظ قدرت خودشون را به دو قیمت موافق و مخالف تقسیم کردند و من و شماها رآ سرگ م کردن.

  • میرزا
    25

    درود به شرف و انسانیتت حاج آقا ، صبور باشید، خدا به شما صحت و سلامتی بدهد و شما را برای نظام نگه دارد انشاالله
    یا علی مدد

  • حسین
    19

    اقای نقویان زیاد خودتو بزرگ نبین. تو عددی نیستی که بخوای با امام خمینی عقد اخوت بسته باشی .قبل از انقلاب میلیون ها نفر با امام بیعت کردند و هزاران نفر جانشان را بی هیچ چشم داشتی فدای او کردند تا اسلام را نجات دادند.مواظب باش قبل از عرق خورها تو را جهنم نبرن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      اگر جانشون رو فدای امام کردن پس هیچ ارزشی نداره . فقط باید برای خدا جانت رو فدا کنی .

  • سعید
    6

    آقای نقویان ای کاش محاکمه حسن روحانی را مطالبه میکردی وگرنه احمدی نژادکه9سال پیش رفته و دیگرهیچ نقشی درکشورندارد؛متاسفانه ازمحاکمه حسن روحانی حرفی نمیزنی وفقط درمورد احمدی نژاد وشورای نگهبان ودست دادن با نامحرم حرف میزنی!

  • ناشناس
    0

    اگر واقعا تمام این مطالبی که اینحا نوشته شده ،صادق باشد و هر روحانی و طلبه ای چنین حرفی را بزند

    ونین طلبه ای را باید هوکی هوکی خواند زیرا دست دادن با نامحرم ،از اسمش معلوم است که حرام است

    حالا اگهرییس جمهور مانند حسن فریدون مورد تایید انگلیس و آمریکا بود خوب بود ؟؟؟

  • قلندر واقعی
    17

    سخنان ایشان حق است و شورای

  • قلندر واقعی
    20

    درود بر شما سخن حق گفتی و صد البته خاتمی مقتدر بزرگ عصر ایران با وقار و کم گوی بیشتر شنو کجا احمدی نژاد کجا منم معتقدم کسانی که احمدی نژاد را باد کردن و هندونه زیر بغلش گذاشتن بایستی محاکمه و مجازات شوند بهترین رییس‌جمهور تاریخ انقلاب کشور سید محمد خاتمی و هیاهو گر طبل توخالی احمدی نژاد .به هر حال گذشت از بزرگان است الان وحدت حرف اول را میزنه کدورتها را بریزید بیرون و دست در هم برای آبادانی کشور بکوشید

  • هادی نوری
    9

    مطمئن باش اگه اقای احمدی نژاد کوچکترین مشکلی داشت تا الان صدبار محاکمش کرده بودن,نظام اینم میدونه که اقای دکتر احمدی نژاد طرفداران میلیونی داره و ابروشو فقط واسه این مردم خرج کرده و مردم اجازه نمیدن که بخوان الکی محاکمش کنن

  • آلن
    5

    شما ماله کش و سوپاپ اطمینان نظام هستید ، نه اپوزوسیون!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      احسنت. من نمی دونم چرا آقایان ملت را اینقدر احمق فرض می کنند. و خودشون اپوزوسیون جا می زنند. بابا ملت زم و معصومه قمی کلا و شاکلک شجری زاده و نسرین ستوده و علی ناجوانمردی رو اپوزوسیون قلابی و مهره صاراتی می داند. شما که جای خود دارید حناتون رنگی ندارد...ی بازی و طرح جدید برای فریب ملت راه بندازید

  • احمدیعقوبی
    4

    خدایا مارا ازمنافقین قرارمده...
    جناب نقویان شماییکه سرت پایینه؟؟!! چرا به گردن حکومت میندازی مگر دولتهای قبلی که همگی مورد وثوق شما بودند گند نزدند به مملکت ازجمله روحانی که شما مسوولیت گرفتی در دولتش؟؟!!چرا از وزیر نفت خاتمی وروحانی،برنامه وبودجه روحانی و...دوستانت که باعث سرافکندگی ایران ازنظراقتصادی دردنیا شدند نمیگویید چرا نمیگید دوستان لیبرالتان هیچ تپه ای راسالم نگذاشتند؟؟!!انصاف داشته باش.انشاالله به خواسته درونی شما ودوستان لیبرالتان که تغییرحکومت هست نخواهید رسید.

    نظرات شما -
    • 0

      احسنت

  • ناشناس
    0

    نعوذ بالله انگار رسول خداست و از جانب خداوند به پیامبری مبعوث گشته که می گوید من در افشاگری و انتقاد به خلق الله و حکومت با هیچکس عقد اخوت نبسته ام! خیلی خودت را تحویل می گیری و خودشیفته هستی! ساربان لطفاً یک کم آهسته تر رو!

  • محمد
    9

    چهارتا شعر یاد گرفتی فکر میکنی کسی هستی اگه خیلی شجاع بودی وزمان شاه معلون را تجربه میکردی این همه زر نمیزدی بچه های مردم شهید شدند امثال شما دم درآوردید چیه هر از گاهی مانند عمرعاص دور دور میکنی و حرف های تکراری به زبان می آوری کسی نیست این معلون را ساکت کند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احسنت

  • پیروزفر
    3

    یک مشت حرف های بی محتوا و پوپولیستی

  • هفت لنگ بختیاری
    23

    خروج از خط ولایت فقیه مساوی با عاقبت به خیر نشدن است در زمان صدر اسلام هم هرکس از خط ولایت خارج شدن بدبخت و بیچاره شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      حکومت معصوم را با حکومت شخص عادی مقایسه نکن
      تا کی باید قرآن سر نیزه کنید بسه دیگه
      هنوزم افکار جاهلان جنگ صفین را دارید

  • ج
    3

    ازطرف شورای نگبهان هم دعوت کنید تا سخنان اقای نقوی را نقدکنن

    نظرات شما -
    • فرهنگ
      0

      ایشان دراین حد نیست.

  • ج
    0

    چرا شما بیشتر از ده ماه طاقت کار اجرایی نداشتید از مسولین چه انتظاری دارید

  • چ
    0

    به عمل کار براید به سخندانی نیست.

  • احمدی ن
    2

    فقط بدرد پیش نماز طالبان میخوری .

  • ایرانی
    6

    ناف این حکوت را با دروغ و ریا و آدم فروشی بریده اند

  • ایرانی
    7

    در کل همشون سروته یه کرباسن. خانه از پای بست ویران است.

  • ناشناس
    2

    حاجی تو هم پاک و معصوم نیستی. ایراد ازهمه میگیری شاید تا حدودی درست باشه. الان اگر بشی. وزیر. همه چیز گل وبلبل میشه برات باقلا

  • ملا اسحاق یهودی
    3

    حاجی خیلی ممنون، انگار وضع را در اینده خیلی خوب پیش بینی فرمودید،،

  • شهروند
    1

    عجب سرگرمی.در راسش اخوند جارچی.....

  • ناشناس
    0

    فقط ،بگیم ،عجب

  • مهدی
    2

    انشالله همه تان رسوا بشید.وشرتان کم شود از سر این ملت ....

  • ناشناس
    4

    دعوا سره اینه که این آقا اگر جانم فدایت یا ذوب ولایت میگفت همش درود بود
    فقه رو خونده باشی اهل کتاب حتی شیخه در حجاب احکام فرق میکنه
    روانشناسی مطلب مهمه وگرنه بنده نه موافقم نه مخالف حتی تو هیچ دوره ای رای ندادم

    نظرات شما -
    • رضا
      13

      مشخصه.ولایتی که سالهاست در وجود دو رهبر بزرگ متجلی شده و امتحان خود را پس داده اند،مگر خجالت دارد که در وجود آنها ذوب شوید.انتقاد خوب است اما جایگاه خود را گم کردن بیش از شان و وزن خود حرف زدن در حالی که از زیر سایه ولی فقیه خود را بیرون می کشی ،مشخص است که هوای نفس است و پشیزی نمی ارزد.
      ولی فقیه سلطان نیست.مسئولیت های او دامنه اختیارات او را مبتنی بر شرع مقدس مشخص می کند.
      چهل و اندی سال است که تلاش می شود دفاع از ولی فقیه را به جایی برسانند که فرد هنگام ادای تکلیف احساس شک و دو دلی کند.ولی تا زمانیکه که ولی فقیه بر عهد خود با مردم پایدار و بر مسئولیت های خویش اشراف دارد،نور چشم مردم است.پادشاهان ظاهری را فراموش کنید.این فرد و جایگاه او در دل مردم جای دارد.

  • ایرانی بدبخت
    4

    همه شان سر و ته یک کرباسند. آخوند خوب آخوند مرده است.

  • شیعه ناب
    7

    فقهی که به تو نادان منافق عوام فریب اجازه دست دادن با زن نامحرم داده، مسلما فقه شیطان است، مرگ بر دست نشاندگان انگلیس

    نظرات شما -
    • 0

      درود بر شرفت

  • محمد
    2

    مشکل یکی دو تا که نیست بدبختی مردم مثنوی هفتاد من شده به جای خراب کردن همدیگه به فکر گرفتاری مردم باشین کور مادرزاد با دیدن این همه سختی و مشکلات مردم بینا میشه

  • عابد
    6

    حرف حساب نیاز به نقدندارد

    نظرات شما -
    • 1

      حرف مفت هم همین طور

    • 1

      میکشمت ؟؟؟

  • ناشناس
    0

    دیالکتیک سقراطی روش موثر نفوذ در جامعه امروزی . حاج آقا شما ها شیطان را درس میدهید !

  • یکی از مردم
    4

    اتفاقا اقای احمدی نژاد اگر یک کار خوب تو زندگی کرده باشه همان کاریی که از مفت خورها(اخوندها) فاصله گرفت مخصوصا ان دوسال اخر..اگر دست به سینه جلوتان خم نمی شود ایشان را اعدام کنید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      احمدی نژادزمانی سوخت که ازراه ولایت وحقیقت منحرف شد.دیگردنبال احیای اونباشید.احمدی نژادراامارات نتوانست دوروزتحمل کندواخراجش کرد.

  • ناشناس
    2

    متاسفم برای آقای نقویان که علاج مصیبت ایران را شورای نگهبان قدرت می داند،حاج آقا مردم باید همه کاره باشند،شورای نگهبان که خودش باعث همه این مصیبت ها است، و باید تابع مردم باشند،

  • محمد.،،
    6

    شماهادرسال ۵۷باهمین حرفهای قشنگ وفریبنده و وعده های فریبنده ترسرکارآمدیدوایران وایرانی راازبین بردیدوشمادراین۴۳سال ثابت کردید که ذره ای دلتان بمردم نمیسوردوبرایتان همینقدراهمیت دارن که بتوانید ازشون برای مشروعیت خودتان،کارهاواهدافتون که گره ای اززندگی مردم بازنمیکند استفاده که نه سوءاستفاده کنید.بامیدروزی که جمیاًشرتون ازسرایران وایرانی کم بشود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      جناب اقامحمدجنابعالی هم طرفداراین قماش فتنه گرهستیدکه فتنه ایجادمی کنندوکشوررابه آتش می کشند.
      قبل ازانقلاب دراین کشورسگ آمریکایی امنیت داشت. وبحرین رابه شوهردادند.
      کوههای آرارات رادادند.
      قبل ازانقلاب شماهاازیک سربازوظیفه ساواکی به لانه موش پناه می بردید.

  • تقی معمولی
    0

    واقعا

  • ناشناس
    6

    خاتمی باسکوت ومداخله از اشعس کوی سبقت را ربود
    خروجی خانمی احمدی نژاد بود

  • دلسوز
    0

    چون از چرخ فلک جا مانده ولی در مورد احمدی نژاد وشورای نگهبان حق را گفته مثل حقیر که دور اول به احمدی نژاد رای دادم ولی دور دوم فهمیدم که منشأ فتنه هست

  • م
    0

    آیا کسی باشما عقد اخوت بسته است.

  • ایلیا
    3

    1.اگر تو الگو بشی حتما پسرم با دختر نامحرم هم بستر می شه مگه فقه اجازه می ده 2.در خصوص دوره حسن چیزی نمی گی حتما چشم شما چیزی نمی دیده به شما پیشنهاد می دم بروی چشم پزشکی 3.گفتی با امام پیمان اخوت ندادی من به تو می گم تو صدقه سر امام خمینی است که تریبون داری حرف می زنی 3.گفتی جناب قراءتی همیشه صدا سیما است به تو می گم اگه توان داشتی سعی می کردی مانند او بشی حتما نمی تونی زدی فاز دیگر فالور جمع کنی 5. در کل برای تو متأسفم و انشاء اله خدا تورا و مرا هدایت کنه که در آینده شرمنده امام و شهدا نباشیم

  • ایرانی
    3

    تنها راه نجات کشور تغییر قانون اساسی است .

    نظرات شما -
    • 1

      عه باشه چون تو گفتی

  • ناشناس
    3

    اقای ن...مشکل شماها اینه که گویا روزها و سالهای خفقان وبدبختی های ۴۳سال پبش را فراموش کرده اید! و صداتان از جایی گرم بلند میشه و حتی مدعی میشوید: که با ولی نعمت و احیا کننده همه چیز خودتان یعنی امام امام خمینی عهداخوت نبسته اید.کمی به ۴۳ سال قبل فکر کنیدکه حتی اجازه نفس کشیدن هم نداشتید.! حالا که باذن خدا و ائمه و زحمات امام خمینی و خون هزاران شهید و مردم مظلوم ایران به این درجه و اعتبار رسیده اید.برخی هاتان چنین بلبل زبا ن شده اید.و بعضی ها تان در هر چیزی ادعای مرجعیت و تک روی و خود مختاری و اعلم بودن دارید! خوب می دانید.اگر امام خمینی نبود.شماها الان چه وضعیتی داشتید! لطفا یکبار و صد بار و هزاران بار دیگر به وضعیت خود و همفکران تان در۴۳ سال قبل فکر کنید و به خاطر نعماتی که دار ید.روزی صدها بار سجده شکر به جا بباورید و برای شادی روح آن امام راحل و شهدا.... صلو ات و فاتحه بفرستید. و از برخی باورها و اعمال تان استغفار کنیدو که.....الخ....

  • ناشناس
    1

    رفتار و گفتار و مواضع فعلی شما قابل تحسین است البته مردم گفتارچاپلوسانه شما را هم در حافظه دارند این تناقض را فقط خودتان می توانید توضیح و رفع کنید

  • داروغه ناتینگهام
    3

    لباس شما لباس ریا و تزویر است چه روشنفکر و چه سنتی

    نظرات شما -
    • ع.ا.ق.م۷
      3

      نقویان.!!! عدم عهد اخوت و ارادت واقعی شما با امام که همه چیزیت را مدبون حضرتش هستی. مصداق بارز داستان نمک خوردن و نمکدان شکستن است. خجالت هم خوب چیزیه.!!!!!

  • ناشناس
    4

    تقویان توفکرکردی امام هستی به گردپای امام خمینی نمیرسی توافتخارمیکنی که بانامحرم دست دادی اگرسرت پایین است بخاطربی دینی خودت است نه نظام شما وامثال شما مملکت رابه این روز انداختند

  • 3

    تقویان تو ازداعش بدتری

  • ناشناس
    3

    این اقا باید لباس خودش رو به روحانیت پس بده بعد خاک تو سرت ؟این اقا زنش رو بیاره جلوی مصلی بعد باهمه دست بده اونوقت حرفاشو باور کنید واقعا خا ک تو سرت

    نظرات شما -
    • 0

      ای وول داری

  • محسن
    1

    جدیدا به خاطر اعتراضات اصفهان ( مخصوصا اون کلیپ که در اون گفته میشد چرا در این تظاهرات یک آخوند نیست؟) به نظر میاد که بعضی از خبرگزاری ها یه کم فیتیله رو پایین کشیدند.. نمیدونم پخش این گزارش، از طرف خبر فوری هم یک جور سیاسی کاری است یا نه.. ولی اینکه آقای نقویان یک جوری سعی میکند خودش رو از اصلاحات مبری کند .. ولی در باره سوال آقای نعمتی ایشون همان حرف هایی رو درباره نقد حضور روحانیت در حوزه اجرایی میگوید که همان موضع اصلاحات است..جالب است

  • مسعود
    6

    جناب نقویان ...چرا تا الان جیکت در نمی آمد حالا یک نفر اومده با دزد ها برخورد کنه بدت اومده . تا حالا پست و مقام دولتی داشتی .حالا که نداری این حرفها را میزنی .؟ نان به نرخ روز میخوری .چرا در مقابله با دزدان خفه شدی؟ چرا نمی‌گویی کی ها توی این مملکت دزدی میکنند؟ همه را که میشناسید ؟ وای که شماها هم این دنیا ی مردم و هم آخرت رهمه را خراب کردید !!!!چهل سال در مقابل دزدی ها و خیانت عده ای خفه شدید.خدا حق شما را بدهد ؟

  • مرتضی
    4

    خوب بود وشجاعانه و صادقانه

    نظرات شما -
    • 1

      بد بود و تحریفانه و بی شرمی ازان میبارید و میبارد

  • ضضضضضضققققق
    4

    در خارج از کشور با زن نامحرم دست داده ام... خاک عالم به سرت... اگر اتفاقی برای انقلاب بیفند. دو باره حتی صوار ماشینتلن هم نمی کنند و .... نمک نشناس تو کی هستی که با امام عهد اخوت ببندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برو با نامحرم ها دست بده. روز قیامت به حسابت می رسیم....

    نظرات شما -
    • 1

      احسنت

  • ناشناس
    0

    خیلی ادعا داری شبخک نادان خودت کی هستی همه را محکوم میکنی اگر الان وزیری بود کاسه لیسی بیشتر نبودی الان هیچ‌کاره

  • محمد
    0

    یاد اون کشیش جیمی جونز افتادم در توهمش

  • محمد
    0

    یک حدیث از ابلیس هست که میگه حرف راست بشنو حتی اگر از دهان شیاطین باشد

  • ناشناس
    1

    اون موقع که مجیزه دولت شیخ کلید گم کرده رو میگفتی وازش پست مدیریتی گرفتی منتقد نبودی وقتی گندش دراومد وپستتو ازت گرفتن شدی منتقد دولت بنفش و8 سال لالمونی گرفتی الان تو100 روز رئیسی چوبه جادو نداره تا همه چیزه نابود شده کشور رو آباد کنه انصافم خوب چیزه که شما اصلاحاتچیا ازش دورین کشوررو سوخته تحویل رئیسی داده شماها هنوز دارین برای شیخ کلید گم کرده دم تکون میدین لعنت بهتون

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      احسنت اصل مطلب رو ادا کردین

  • ناشناس
    4

    چرا از خاتمی که فتنه ۸۸ و۷۸ را به وحود آورد دفاع می کنیبه نظر من خاتمی از اشعث ملعون که جلو امامش ایستاد بد تر است چون این دوبار جلو نایب امام زمانش ایستاده است

  • جعفر غفوري نژاد
    1

    اقای نقویان برخی حرفهای شما با هم نمیخواند همین متن را خودتان بخوانید وقضاوت کنید .از طرفی مسولیت خودتانرا به گردن دیگری ماندازی از طرفی میگویی او چرا چنین کرد خدا به همه عقل داده تا با ان در اموراتی عمل کند در رای دادن که خودت میگویی من احمدی نژادرا نمیشناختم ودو دوره هم به او رای دادم این یعنی چه ای دروغی که میگی راسته؟ اگر نمیشناختی چرا رای دادی واگر میشناختی که دروغ میگویی اگر کسی اول خوب بود وسط راه برید کار شورای نگهبانم است؟ به روحانی هم حتما رای ندادی؟راستش خودت هم نمیدانی چه میگویی البته اینکه همه اش منتقد باشی بدون راه وچاه اینرا همه بلدند حتی درکارتون گالیور من میدونم!!!لذا کمی بافکر حرف بزن بله متاسفانه روحانی کار یکرد که سر همه طلبه ها افتاده اما انشا الله با دعای خیر و پشتکار اگر اقای رئیسی هم نبرد کار کند کارستان انشا الله

  • محمدرضا
    2

    دچار خود بزرگ بینی شدی

  • فرهنگ
    2

    ایشان دچار خود بزرگ بینی واحتمالا حسادت شده اند. آخر شما چه جایگاهی داری که می گویی من حتی با امام خمینی هم عهد اخوت نبسته ام؟
    مصاحبه نکات تناقض آمیز دارد. این آقا خودش هم نمی داند چه می گوید و چه می خواهد.

  • ایران
    1

    باشعععععع بابااااااااا.
    با هیچ کس عقد اخوت نبند؛ با زن نامحرم دست بده؛ اپوزوسیونم باش....
    که چی؟؟؟؟؟؟
    زمانی که دستشون از مسند و قدرت و منابع کوتاه میشه؛ خود واقعیشون رو نشون میدن.

    نظرات شما -
    • 1

      حرف حق

  • ناشناس
    0

    فقط به فکر کار برای جوونای تحصیلکرده باشید پسرم لیسانس هوافضا داره ارشد نفر دوم سراسری شده تو مدیریت با موتور کار میکنه چون انسان درستی است جوون اول کار میخواد نه خونه خونه باباش داره زندگی میکنه باید کار داشته باشه تا ازدواج کنه

  • مختار
    1

    اون سخنرانی در حضور روحانی و دولت تدبیر و امید به قول خودشان حضرتعالی نیستید که می فرمایید بالاخره رییس جمهوری در مملکت ما روی کار آمد که هم با مردم خودش و هم با دنیا درست و نیکو صحبت می کند!؟ و الان هم بخاطر اینکه شورای نکهبان را تخریب کنید میگید چرا احمدی نژاد و روحانی را بر ما ملت مسلط کردند؟!
    مردم را چی فرض کردید؟! معلومه باید سرت زیر باشه وقتی می آیی و از رییس جمهوری حمایت میکنی که به ملت خیانت کرده والا خیلی احترام میزارند که عمامه ات را بر نمی دارند و کتکت نمی زنند! پر از تناقض و بی حکمتی هستی!

  • ناشناس
    1

    اخییییییییی،من که هرچی خوندم و فکر کردم نفهمیدم چی شد،الان باید یقه کی بگیریم؟!احمدی نژاد؟! که دزد بود ولی حالا که چون پیله کردن بهش میخاد بقیه دزدا رو معرفی کنه و صد در صد هم سند داره چون نمیتونن دادگاه رسمی برگزار کنن،یقه لاریجانی ها رو بگیریم ؟!یقه لعنت الله علیه رفسنجانی رو بگیریم که توی گوره!یقه کارتر رو بگیریم ؟!یقه محمد رضا شاه بی لیاقت رو بگیریم که تموم زحمات رضا خان رو به باد داد؟!شاه چمدانی.یقه خامنه ای رو بگیریم؟!یکی از کامنت ها نوشته فتنه ۸۸!!!!فتنه کجا بود این ها همه کشکه عزیز من اینا هر سال یه این جور کارا رو راه میندازن برا از بین بردن مخالفای خودشون با طرح هایی که از ملکه الیزابت میگیرن ،شما یک درصد حساب کنید شاه با اون ارتشش برا مخالفت با انگلیس و امریکا دوام نیاورد !ولی خمینی پاشد از پاریس اومد ایران رو از چنگ انگلیس دراورد ،خخخخخ.لعنت به انگلیستان .لعنت به امریکا،لعنت به فرانسه لعنت به روسیه ،لعنت به چین

  • ج
    1

    فقهی که به شما گفته که به نا محرم دست بدهی کدام فقه است بگو تا ما هم یاد بگیریم

  • مهدی
    1

    به آقای نقویان توصیه میکنم درمورد روزی و لقمه حلال و چگونه بدست آوردن آن حتما توجه کنه !چون اینگونه وقیحانه سخن گفتن درخور حرامخواران و افراد بی قید وبند می باشد.
    خدا عاقبت همه مارو ختم بخیر کنه

  • دیکتاتور وطن فروش عرب پرست
    0

    نظر جیم جونز ایران چیست

  • منوچهر
    1

    متاسفانه بعضامشاهده میشودباری باری به هرجهت،افرادی دراین مملکت به شهرت رسیده اندکه عملاچیزی درچنته ندارند.درک وبیننش این اشخاص درحدی نیست که بتوانندمسائل رابه درستی تحلیل کنند.گاه مومن دوآتشه میشوند،گاه مرتدمرتذزاد!به سخنان ایشان دقت کنید!اشاره به وجوداتاق اپوزیسیون درکشوری مثل استرالیا(احتمالادرجایی خوانده اندیاشنیده اند)ومبناقراردادن آن برای توجیه نواختنن سازسرکشی درکشوربزرگترین نشانه حماقت اینگونه اشخاص است.امثال ایشان کم نیستند.کسی که براحتی بایک زن نامحرم دست میدهد،خیلی چیزهای دیگررانیزممکن است براحتی بدهد!

  • فساد آمورشی چندین ساله
    0

    در شهر مقدس شیعیان، چند سالی بخصوص بعد بحران کرونا، کاسبی حرامی به نام مدرکفروشی راه افتاده، ظاهرا عموما با این گناه خطرناک که منافع عمومی تهدید میکند موافقند، که یا سکوت میکنند یا حتی اگر کسی جایی اطلاع رسانی کند اقدام سانسور و حذف مطلب میکند، به هر هر کسانی دنبال خرید مدرک هستند (از جمله دیپلم ردی ها) نیازی نیست به هر موسسه دورغین فرهنگی و هنری بروند، فهرست آموزشگاهها آزاد در وزارت متخالف موجود است، اگر این ووزرات راشاد به وظایف قانونی اس در نظارت عمل میکرد و مثلا اجازه برگزرای آزمون و نمرات نمیداد، این طور فله ای افراد نالایق و کمسواد بدن داشتن مهارت، مدراک مهاتری هنری نمیگرفتند و چننی ارزش فرهنگ و هنر پایین نمی اوردند. اداره وزرات ارشاد مشهد یکی از بزرگرتین متخلفات و سهل گاران و ترک فعل نظارت قانونی است و هیچ رسانه چی و مرد آزاده ای حاضر نیست گزارش این فساد آموزشی به سمع و نظر مسئولان رده بلای کشور برساند و همه این فسادها /اخر سر به حساب نظام نوشته میشود!

  • فساد آمورشی چندین ساله
    0

    در شهر مقدس شیعیان، چند سالی بخصوص بعد بحران کرونا، کاسبی حرامی به نام مدرکفروشی راه افتاده، ظاهرا عموما با این گناه خطرناک که منافع عمومی تهدید میکند موافقند، که یا سکوت میکنند یا حتی اگر کسی جایی اطلاع رسانی کند اقدام سانسور و حذف مطلب میکند، به هر هر کسانی دنبال خرید مدرک هستند (از جمله دیپلم ردی ها) نیازی نیست به هر موسسه دورغین فرهنگی و هنری بروند، فهرست آموزشگاهها آزاد در وزارت متخالف موجود است، اگر این ووزرات راشاد به وظایف قانونی اس در نظارت عمل میکرد و مثلا اجازه برگزرای آزمون و نمرات نمیداد، این طور فله ای افراد نالایق و کمسواد بدن داشتن مهارت، مدارک مهارتی هنری نمیگرفتند و چنین ارزش فرهنگ و هنر پایین نمی اوردند. اداره وزرات ارشاد مشهد یکی از بزرگرتین متخلفات و سهل گاران و ترک فعل نظارت قانونی است و هیچ رسانه چی و مرد آزاده ای حاضر نیست گزارش این فساد آموزشی به سمع و نظر مسئولان رده بلای کشور برساند و همه این فسادها /اخر سر به حساب نظام نوشته میشود!

  • ناشناس
    1

    مرگ و ننگ بر بدعت گزاران( گذاران) در فقه و فقاهت و تحریف کنتدگان دین و شرع‌ و که به زعم خویش با" فقه من داری شان. مد عی اند: با ولی نعمت و احیاگر شخصیت شا ن و شوکت دهنده لباس و عمامه شان یعنی حضرت روح ا..(ر.ه) و سیدعلی(س) عهد اخو ت‌ نبسته اند و نمی بندند!؟و در همین راستا حتی مدعی اند.طبق فتوا و فقه خودشان با نامحرم دست می دهند! وظاهرا گل می گو یند و گل می شنوند!؟آقای محترم و ملبس به لباس رسول ا... و... یک کمی به خودتان بیایید.و لحظه ای به وضعیت و شرایط ۴۵ سال قبل خودتان فکر کنید.تا یادتان بیاید که اگر حضرت روح ا... و ما مردم ایثارگر و خون شهدا و جانباران...نبود.شماها اگر زنده مانده بودید. چه وضع و حالی داشتید؟! و چه بر سرتان می آمد؟ یادتان رفته که برخی از شماها را حتی به ماشین عمومی‌... سوار نمی کردند! تا برسد به صدها نوع توهین و فحاشی و تحقیر و بی احترامی ها../حالا کار تان به جایی رسیده که ادعا دارید.با امام‌ ر.ه عهد اخوت نبسته اید!!!بر این اساس به نظر می رسد.شما تا زمانی که زنده اید.باید نوکر تمام عیار حضرت سید روح ا... و مقام معظم رهبری و ما مردم انقلابی باشید.و حق ندار ید از دهها سال از تمام امکانات مادی و معنوی حکومت ولایی نهایت بهره را ببرید ووبعد دبه در بیاورید‌ و هر چه که دلتان خواست به اسم دبن و اسلام و مذهب شیعه و سنت رسول ا...و فقه و فقاهت اسلام ناب... را در رسانه های عمومی و...به نوجوانان و جوانان این مملکت تحمیل و تبلیغ کنید.آیا به آثار و نتایج منفی و‌مخرب این نوع رویکرد و اقدام‌ خودتان فکر کرده اید؟ ممطئمن باشید.دود این گونه گفتار و رفتارها اول به چشم‌ خود و همنوعان تان خواهد رفت. الخ..." دلسوز شما.ً"ع ا.ق.م"

    نظرات شما -
    • 0

      آفرین بجای دست دادن به نامحرم برو تو استان های محروم با دستان خدمت کن آقای فقه من اجازه میده

  • دکتر محمدعلی محمدی م.ریحان
    0

    با نقویان همسفر حج بوده ام و برداشت مثبتی از شخصیت وی ندارم. با این حال گفتن این حرف ها حتی اگر از ته دل نباشد خوب است و شاید زبان های دیگری هم که لالمانی گرفته اند باز بشوند

  • م.ج
    3

    حرفای نقویان از اول تا آخر بوی انگلیس میده ولاغیر!!!
    اینم آخرش مثل محسن کدیور و امثالهم، وقتی فشنگ هاش تموم شد، لباس رو از تن بر میکنه و به دامن اربابش در غرب پناه میبره. این آقا هم مامور این دوره ست.

  • چ
    0

    جانباختگان خمینی مطهری اند بهشتی اند باهنرند

  • یه شهروند
    1

    خودتی حاج اقا.دقیقا خود خودتی.

  • علی
    0

    این هم فکر می کند راه درست را او می رود و به همه خورده می گیرد
    این دنیا برای قضاوت کارهایمان زود است

  • 2

    گفته ایشان که چرا شورای نگهبان روحانی و احمدی نژاد را شورای نگهبان به مردم تحمیل کرده انید عین این است که بگوییم چرا خدا شیطان را خلق کرده است اگر روحانی را تایید صلاحیت نمی‌کردند ۲۴ میلیون نفری که به ایشان رای دادند اعتراض می کردند که چرا به سلیقه ما نظام احترام نگذاشت

  • بنده خدا
    1

    آقاجون برای اینکه سرت بالا باشه عضو گروههای جهادی بشو به مردم خدمت کن

  • ناشناس
    2

    امام خمینی رحمت الله علیه کارش حرکتش الهی بودونگذاشت فرزندباتقوایش پست ومقام بگیردمیگفت بعدمیگن بخاطرپست ومقام قیام کرد

  • ایرانی
    0

    کاملا صحیح می دانم

  • ......
    0

    جناب نقویان از من به تو نصیحت یک جمله بگو غلط کردم و توبه کن بلکه خدا تو را ببخشد و از اینکه می گویی ابایی نداری بگویی با نامحرم دست دادی بدان این شجاعت و جسارت نیست عین حماقت است باید درون خودت را جستجو کنی و کثافت های درونیت را دور بریزی

  • یه ایرانی
    1

    بایدگفت حاج آقای محترم قطعا جنابنان راه را ار چاه گم کرده اید خداوند هدایتان کند

  • ناشناس
    0

    و ایضا برخی افراد تک تابعیتی هستند که خائن می باشند.

  • احمد
    1

    این آقا فردی متکبر خود بزرگ پندار با روحیه مادی و دنیا طلب می باشد ...در ماجرای خانه عالم مر بوط به شهرک دانشگاه علوم پزشکی واقع در جاده کرج که ایشان قصد تصرف آن را داشت او به بی تقوایی شناخنم

  • ناشناس
    0

    مردیکه زمان احمدی نژاد پراید 5میلیون بود حالا چنده .اجار ه خونه و قیمت مواد غذایی نکنه خرید نمی ری جیره خوار

  • حسین
    1

    اقای نقویان خودت رو خیلی بزرگ می بینی که میگی حتی با امام خمینی هم عقد اخوت نبستی.تو عددی نیستی

  • د.ح
    2

    یه چکش به میخ یکی به تخته ، یکی میخ ، یکی تخته، ای بابا ، خمینی کجا و شما کجا ،خمینی ، هفتاد سال بندگی خدا را کرد تا از طرف خدا برگزیده شد، و جهانی را متحول کرد ، شما چه کرده اید ، با این فوتا هیچ اتیشی روشن نمیشه عزیز من، برو برو تقوی پیشه کن،،،،،،،،

  • ناشناس
    0

    آره انقلاب شد تا افراد بیشتری اوین را ببینند.وای از روز دار

  • نذیر
    1

    اگر هیچ ایرادی از تو نبود همین مصاحبه نشان می داد چه خائنی هستی دست دادن که عیب نداره ،دو تابعيتی هم که عیب نیست، دانش هم که مشکلی ندارد ،امنیت هم که هنر نیست با امام خمینی هم که عقد اخوت نبسته ای ،امام هم که انقلاب نکرد ،منتقد هم که اوین می رود ......بقیه پیش کش پدرت که چنین بچه ای دارد .کاسه لیس تو هنوز دست خط زیبای خاتمی مدیونت کرده ..البته حق داری اگر دادگاه ویژه یا دادستان همین مصاحبه را منظور کند وگرای رودهای جاری را از تو سوال کنند ونیروهای اطلاعاتی وامنیتی اطلاعات تو را رو کنند اینگونه گستاخانه حرف نمی زدی آقایان مسئول آن دنیا یقه تان را می گیریم که چرامماشات کردید واز این مرد کوچک مطالبه حق این انقلاب را نکردید

  • سونامی
    0

    فقط یکی برای تلنگور به آقای آشنا بگم که اگه حافظه تاریخی میداشتی و کمی اهل مطالعه و تحقیق می بودی حتما به دانش و توان و مهارتها و دوام و قوام آقای قرائتی در چندین سال قبل که توسط آقای ؟؟/ در یکی از هفته نامه های کشور بابت 1000 رکعت نماز حضرت علی ع در شبانه روز به نقد کشیده شده و در مقابل با داشتن روحیه نقد پذیری خیلی بالا و پاسخ منطقی از طرف ایشان و نظام اقای فلانی رو بازداشت و بیش از دو سال در بند نگهش داشتن تا بگه ببخشید اشتباه کردم و شما هر چی گفتید درسته ، حالا به نیاز بیشتر تلویزیون به ایشان برات بیشتر تداعی خواهد شد. و این گفته شما بزرگوار جز آب به آسیاب بیسوادی و بی منطقی و دین سواری کردن چیزی برنخواهد تابید .

  • محمد
    0

    الان نزدیک یک ماه است که که کامنت هست ولی دار دسته اصلاح طلبان که در سایت پست الکتونیک منتشر میشود وقتی تعداد انتقادات مرود زیاد شود فوری آنرا بر میدارید واقعا خوش با حال اصلاح طلبان بی گانه پرست وحامیانشان

  • علوش
    0

    توهیچ تقصیری نداری؟ شماهاذات کثیفی داریدتازمانیکه نونتون توروغنه فبهاازروزیکع یذره ازسهمتون چپاولتون کم میشه واونیکی بیشترمیخوره میشین هپوزوسیون البته که ازخمس ومال اماموزکات و...گردن کلفت کردین؟ توعمرتون یروزهم کارنکردین همش مفتخوری مال مردمخوری ومزخرفگویی وفریب مردم... خداودین وکشوروهمه وهمه فقط بهونه مفتخوریته حاجی فقط شکم وزیرشکم میشناسی

  • ناشناس
    0

    دست دادن به زن نامحرم جایز نیست آیت الله العظمی بهجت

  • ناشناس
    0

    ملت شماها را خوب شناخته حرف وعملتان یکی نیست

  • محمد
    1

    آخه مورچه چیه که کله پاچش چه باشه ...چرا ای آقای تقویان را بیش از یک ماهه تو سایت دور دور میدید ایشون چکاره هستن غیر از چند تا شعر حفظ کرده وبه همه توهین میکنه نکنید ایشان را بیچاره میکنید فکر میکنه خیلی کار بلده

  • ناشناس
    0

    جناب نقویان اگر میخواهی حرفهایت را مردم باور کنند از این لباس بیا بیرون و لباس مردم را بپوش. وقتی از این لباس جدا شدی بیا بین مردم و بر اساس فقه مردم فکر کن و بیان کن و زندگی کن نه فقه خودت. فقه خودت اگر کارگشا بود که کار به اینجا نمی رسید. تا این لباس را در نیاوری مردم تو و حرفهایت را نمی پذیرند برادر.

  • ناشناس
    1

    آقای نقویان!
    مهم نیست که فقه شما اجازه دست دادن به زن نامحرم رو داده یا نه! آیا فقه اسلام هم اجازه‌ی این کار رو داده؟
    ای کاش هر برداشتی که دلمان میخواست از اسلام نمیکردیم و ای کاش غیر روحانیون هم بدانند اگر آخوند فاسدی برداشتی از دین کرد، این به این معنا نیست که واقعا دین یه همچین چیزیه!

  • ناشناس
    0

    اقای نقویان هم لباس اخوندی پوشیده اخوند نیست همان مثل معروف که می گن یک دزدی اومد در لباس اخوندی
    کسی که به نامحرم دست می دهد نامحرم هم به محرمش دست می دهد واقعا بی غیرتند که به نامحرما دست می دهند

  • ناشناس
    0

    آیا اگر منم اینجوری مصاحبه ونقد کنم کسی بام کاری نخواهد داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • مجید
    1

    خارج از هرگونه جبهه گیری باید قبول کنیم که
    واقعیتهای جامه را بیان میکند

  • قاسم
    0

    آقای نقوی
    شما که مدعی هستید به شاخه و برگ فکر نمی‌کنید و ریشه‌ای فکر می‌کنید ، از احمدی‌نژاد انتقاد کردید و از دولت فعلی هم که دل خوشی ندارید و به شورای نگهبان هم که معترض هستید ، حال به صورت روشن نفرمودید که نظرتان در خصوص دولت حسن روحانی چه است نکند که با ایشان عقد اخوت بسته اید.
    شما باید سرتان در حضور مردم پایین باشد چرا که بدبختی این مملکت ، از امثال شما ، چه اصولگرا و چه اصلاح طلب است که به خاطر جاه طلبی و قدرت طلبی خود از هیچ خیانتی فروگذار نیستید.

  • دلسوز
    0

    یک سوال آقای نقویان در دین اسلام شرب خمر حلال است یا حرام؟ آری یا نه لطفاً جواب بدهید یک کلمه چون فکر کنم تا به حال به ما دروغ گفته اید

  • شکوه
    0

    مورچه خودش چیه که کله پاچه داشته باشه
    مردک تو چی هستی که میخوای ژست مخالفم بگیری خودت جمع کن .مرتیکه توهم زده

  • ناشناس
    1

    این‌ازاون‌‌آدمهای‌دزدوکثیفی‌است‌که‌هرکاری‌بکندبرایش‌دلیل‌وتوجیه‌می‌آوردهردزدی‌وکثافت‌کاری‌کرده‌وزمانی‌رئیس‌گزینس‌کل‌کشوربودوچه‌آدمهایی‌رابدبخت‌نکرده‌وحالا‌بی‌وجدان‌خانم‌بازدزدباوقاحت‌وپررویی‌‌صحبت‌هم‌میکند‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟