روح الامینی: افراط و تفریط در ارتباط دولت و مجلس شایسته نیست

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تأکید به حفظ «تعادل بین رابطه دولت و مجلس» و مسئله «شایسته سالاری» گفت: بهتر است بیشتر خودمان را امر به معروف و نهی از منکر کنیم تا مردم را.

روح الامینی: افراط و تفریط در ارتباط دولت و مجلس شایسته نیست

 عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به مسئولان اجرایی کشور اظهار داشت: بهتر است ما مسئولان در شرایط کنونی کشور در رفتار و گفتار، دقت دوچندانی داشته باشیم و بهتر است بیشتر خودمان را امر به معروف و نهی از منکر کنیم تا مردم را.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بهتر است به جای نمک به زخم مردم پاشیدن از طریق حرف‌ها، با آنها همدردی کنیم و بهتر است تریبون‌های مهمی مثل نماز جمعه و رسانه ملی، پناهگاه مردم و محل وحدت مردم و مسئولان باشد. ما وکیل ملت هستیم و همه مسئولان قوا در یک کشتی نشسته‌ایم و بی شک افراط و تفریط در ارتباط دولت و مجلس شایسته نیست.

وی افزود: نه رأی همگانی به همه کابینه و نه رد دوفوریت لایحه درخواستی امروز دولت، هیچکدام طبیعی نیست. دولت باید شرایط حمایتی آحاد نظام از دولت را ارج بنهد و از آن استفاده کند.

روح الامینی در پایان با بیان اینکه شایسته سالاری از نسبت های نسبی و سببی متفاوت است، گفت: بی شک توجه به شایستگی افراد با نسبت‌های سببی، نسبی، باندی و گروهی تفاوت دارد و باید جوانان انقلابی را امیدوار کرد و به انقلابیون در جای جای کشور بیشتر باید ارج و قرب نهاد و نگذاریم آنها به گوشه‌ بی تفاوتی بروند. به مردم بازگشت کنیم و شرایط بهتری برای مردم رقم بزنیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها