نشست مشترک شورای معاونین وزارت کشور با ۴ استاندار کشور/ دستور وزیر کشور برای بازنگری اختیارات استانداران با رویکرد تمرکز زدایی

شورای معاونین وزارت کشور، با حضور استانداران تهران، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان به ریاست وزیر کشور برگزار شد.

 نشست مشترک شورای معاونین وزارت کشور با ۴ استاندار کشور/ دستور وزیر کشور برای بازنگری اختیارات استانداران با رویکرد تمرکز زدایی

 نشست مشترک شورای معاونین وزارت کشور با استانداران ۴ استان تهران، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان،  ۱۶ آبان با حضور وزیر کشور برگزار شد.

استانداران حاضر در این نشست، گزارش‌های جداگانه‌ای از اقدامات دوره جدید مدیریت استان در ۳ محور شناخت مشکلات و اصلاحات مدیریتی، اقدامات راهبردی برای ریل گذاری توسعه استان و مدیریت شرایط جاری، ارایه کردند.

احمد وحیدی وزیر کشور در این نشست پس از بررسی گزارش های مطرح شده از سوی استانداران، به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور دستور داد به منظور افزایش ابتکار عمل استان‌ها، بازنگری اختیارات استانداران با رویکرد تمرکز زدایی هرچه بیشتر و با جلب آخرین نقطه نظرات استانداران، به طور ویژه پیگیری و برای ارائه به هیات وزیران جمع‌بندی شود.

وزیر کشور با اشاره به گزارش‌های استانداران درخصوص روند تحقق برنامه دولت در امر مسکن، خواستار پیگیری جدی موضوع از سوی استانداران و معاونت عمرانی وزارت کشور، علاوه بر دستگاه‌های اجرایی مسئول شد.

در پایان این نشست، از زحمات محمدابراهیم شوشتری، رئیس سابق مرکز حراست وزارت کشور تقدیر و برای هادی گودرزی، رئیس جدید این مرکز، آرزوی توفیق شد.

گفتنی است، استاندار تهران به نمایندگی از استانداران سراسر کشور، عضو ثابت شورای معاونین وزارت کشور است و از این پس، علاوه بر استاندار تهران، استانداران چند استان دیگر، در هریک از نشست های این شورا که با حضور وزیر کشور تشکیل می شود، به صورت ویدئویی، شرکت می کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها