وزیر کشور: تغییر استانداران بنا به نیاز هر استان انجام می‌شود

وزیر کشور گفت: به تدریج و بنا به نیاز در استان هایی که احساس شود تغییرات مورد نیاز است، نسبت به تغییر استانداران اقدام خواهد شد.

وزیر کشور: تغییر استانداران بنا به نیاز هر استان انجام می‌شود

احمد وحیدی امروز ۱۸ شهریور در سفر به خوزستان و در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهدا در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از ورود به خوزستان توفیق داشتیم تا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کنیم. در ایام ۱۷ شهریورماه هستیم و این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی به نام شهدا مزین شده است.

وی افزود: امیدواریم هیچ گاه از مسیر شهدا دور نشویم و همواره با هدایت الهی، شهدا و دعای خیر آن ها بتوانیم در خدمت مردم عزیز خوزستان که مهد جهاد و شهادت است، باشیم.

وحیدی در خصوص تغییر استانداران در کشور گفت: طبیعی است در انتهای هر دوره ممکن است تغییراتی در استانداران هر استان ایجاد شود.

وی افزود: به تدریج و بنا به نیاز در استان‌هایی که احساس شود تغییرات مورد نیاز است، نسبت به تغییر استانداران اقدام خواهد شد.

وزیر کشور در بدو ورود به خوزستان در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مردم
    0

    ن خواهش می کنیم، هیچ نیازی، و هیچ ملالی نیست،اینا دارن کار خودشون را انجام میدن به شما هم احتیاجی ندارند...

  • موسی رحیمی
    0

    باسلام واحترام :به استحضار وزیر محترم کشور میرساند که هرچه زودتر این استاندار ان و فرماندار دولت روحانی که همه انها فاسد هستند .جابجا نموده وافراد بالیاقت وانقلابی را به جای انها بگذارد تا اینکه خون شهیدان این ملمکت پایمال نشود.باتشکر برادر شهید

  • مهرداد سربندی
    0

    چرا نظر مرا نمایش ندادی؟ جون واقعیت را گفتم ؟ولی من بازهم می نویسم و شما هم در کمال نامردی و باز هم نمایش ندهید. ما که پیش خدا و خون شهدا روسفیدیم شما را نمیدانم. جریان یکدست انحصار طلب اصولگرای طالبان خلق و خو از الان برای انتخابات مجلس دوازدهم در 1402برنامه دارد. بعدش هم که آن مجلس قرار است نظام پارلمانی را تصویب کند و کلمه جمهوری را هم حذف کند و فقط حکومت اسلامی بماند. لذا استاندار و امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی و فرمانداران را باید فله ای تغییر دهند. شاید تا اون موقع حتی مردم را هم تغییر بدهند. ببخشید که این یکی شدنی نیست. خب حالا که نمی شه مردم را حذف می کنند. خلاص

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها