آمریکا: پس از بازگشت به برجام دنبال مذاکره بر سر سایر موضوعات با ایران خواهیم بود

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته دولت این کشور به دنبال آن است از بازگشت به برجام به عنوان مبنایی برای ورود به سایر موضوعات با ایران استفاده کند.

آمریکا: پس از بازگشت به برجام دنبال مذاکره بر سر سایر موضوعات با ایران خواهیم بود

ند پرایس در نشست خبری روزانه تصریح کرد دولت جو بایدن بازگشت به برجام را نخستین اولویت خود می‌داند، اما قصد دارد از این بازگشت به عنوان سکویی برای مذاکره بر سر سایر موضوعات با ایران استفاده کند.

پرایس گفت: «ما همچنان معتقدیم بازگشت دوجانبه به برجام موثرترین روشی است که از طریق آن می‌توان برنامه هسته‌ای ایران را مهار کرد... بنابراین، این نخستین گام ما است.»

وی اضافه کرد: «اگر بتوانیم به این پایبندی دوجانبه دست پیدا کنیم بعداً از آن برجام به عنوان مبنایی برای نه فقط طولانی‌تر و قوی‌تر کردن توافق، بلکه برای مذاکره بر سر سایر مسائل محل نگرانی که علاوه بر آمریکا برای کشورهای متحدان و شریکانمان در منطقه هم نگران‌کننده هستند، استفاده خواهیم کرد.»

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ص _ ن
    0

    قابل توجه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا . مذاکره با آمریکا سر کاری می باشد . آمریکا اهل مذاکره دروغین با ایران اسلامی است . آمریکا برای فریب افکار عمومی جهان مذاکره می کنند . مرگ بر آمریکا تروریست و سارق نفت

  • .
    0

    به همین خیال باش

  • خاک
    0

    اخرش هیچی همه سرکارن مردم فهمیدن اینها نفهمیدن

  • دادا
    0

    پس اقای ند پرایس انقدر منتظر بمانید علف زیر پایتان سبز بشود ما هم به مذاکره بیا نیستیم مذاکره که با قلدری و دزدی بشه این مذاکره نیست این ننگ است پس بچرخ تا بچرخیم مذاکره را دیدی پپشت گوشت را دیدیدی الاغ

  • ناشناس
    0

    سفرهای بی حاصل را که زجر و رنج ملت را ادامه می دهند متوقف کنید --- این موضع همیشگی ای امریکا هشدار به کوته نظران سیاست خارجی ما است که باور دارند دیو دشمن بشریت ؛ آمریکای همیشه عهد شکن جنایت پیشه را با دیپلماسی قایم موشک بازی و ادامه ی رنج جان کاه مردمی که قوام بقا و سلامتی ی نظام و دولت و کشور اند و با سرکوب پول ملی بنفع دلار ؛ هنوز می توان این دیو درنده را بنفع ایران رام کرد و سر عقل آورد. زنهار که این کوته نظران با چنین سیاست بی حاصل بخواهند با خیال پوچ رام کردن دیو آمریکا از صبوری ملت بهره بجویند و بجای بازگشت به کشور و تلاش جدی صادقانه برای پیاده کردن اقتصاد مقاومتی ، به سفرهای زیان بار خود با بقای محرومیت ملت ادامه بدهند. تا زمانی که ما در هر جای این جهان پیوسته در دفاع از حقوق ملی مسلم خود پهلوهای نرم این دیو سرکش قانون ستیز ضد بشر را با فشار مرگ بار نشانه نرویم هرگز نخواهیم توانست پشیز بهره ای با عزتمندی از او برای ملت خویش به دست بیاوریم. ملت انقلابی صبور با جهاد نستوه در راه پیاده کردن اقتصاد مقاومتی آماده ی مقاومت است ولی نه از راه های دیپلماسی سازش با طرفهای همیشه جنایت کار عهد شکنی که بجز برای منافع استعماری خود ؛ برای هیچ اصل ارزشی بشر دوستانه هرگز احترام و حرمت نمی شناسند.

  • رحیمی مقدم
    0

    مرگ بر آمریکا زیربار ظلم نمی رویم حتی اگر بمیریم دزد کزاب

  • قلندر واقعی
    0

    والله قسم اگر اهل فن پای کار بیان از هر دو طرف و بدخواهان چون اسرائیل و چین و ترکیه و روسیه و غیره دخالت نکنند راحت میشه توافق کرد خیلی‌ها از این وضعیت سود میبرند و ایران فقط زیان و این میشه که هستیم که روزانه میلیونها دلار ضرر می کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها