عراق نشست با مسئولان ایران درباره مساله آب را مثبت خواند

سخنگوی وزارت منابع آبی عراق با اشاره به نشست اخیر مسئولان ذیربط ایرانی و عراقی در حاشیه سفر الکاظمی به تهران، این نشست را مثبت ارزیابی کرد.

عراق نشست با مسئولان ایران درباره مساله آب را مثبت خواند

به گزارش روزنامه الصباح، مهدی رشید الحمدانی، وزیر منابع آبی عراق در حاشیه سفر اخیر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به تهران با محمد تقی خامسی، معاون وزیر نیرو ایران دیدار و رایزنی کرد.

علی راضی، سخنگوی وزارت منابع آبی عراق در خصوص این دیدار گفت: در رایزنی های وزیر منابع آبی عراق با مسئولان ذیربط ایرانی به مسائل مختلفی پرداخته شد از جمله مسائل فنی مربوط به پروتکل های اضافی توافق ۱۹۷۵، تقسیم آسیب ها در دوره کاهش آب، لایروبی شط العرب و تداوم نشست های کمیته های فنی و انجام سفرهای متقابل و یا برگزاری نشست های مجازی.

سخنگوی وزارت منابع آبی عراق نشست میان مسئولان ایرانی و عراق به عنوان اولین نشست را مثبت توصیف کرد و گفت که این نشست ها نیازمند توافقاتی است تا نتایج خوب محقق شود.

وی همچنین تاکید کرد که صحبت کردن در خصوص جزئیات این دیدار هنوز زود است و نباید اکنون نتیجه گیری کرد زیرا باید منتظر نتایج نشست های بعدی کمیته های فنی باشیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علی طهرانی
    0

    ما برای اینکه عراقیا هر سال به ما اجازه ورود و زیارت کربلا رو بدن برق مجانی و گاز مجانی و خیلی باجها به عراق میدیم اگر رودخانه و اب مرزی با عراقرا هم بدهند تعجب نمیکنیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها