دبیرکل حزب‌الله لبنان:

کشتی‌های حامل سوخت ایران از زمان ارسال خاک لبنان قلمداد می‌شوند

دبیرکل حزب‌الله لبنان از حرکت کشتی های حامل سوخت از ایران به سمت لبنان تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: کشتی‌های حامل سوخت ایران از زمان ارسال خاک لبنان قلمداد می‌شوند.

کشتی‌های حامل سوخت ایران از زمان ارسال خاک لبنان قلمداد می‌شوند

سید حسن نصرالله با اشاره به حرکت کشتی های حامل سوخت از ایران به لبنان اظهار داشت: کشتی‌های حامل سوخت خریداری شده از ایران تا ساعاتی دیگر به سوی لبنان حرکت می‌کنند. چالش‌های زیادی پیش روست اما اینجا اعلام می‌کنم، از زمانی که این کشتی‌ها حرکت کنند، خاک لبنان قلمداد می‌شوند.

وی افزود: کشتی اول حامل گازوئیل است چون اولویت بیشتری دارد، ان شاء الله این کشتی‌ها به سلامت به لبنان می‌رسند.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: کسی وارد چالش نشود چون این امر با عزت ملت ما گره خورده؛ دیگر نمی‌پذیریم مردم را در صف‌های طولانی سوخت خوار کنید.

نصرالله گفت: کسانی این کار را بر ما تحمیل کردند که جنگ اقتصادی را علیه ما راه انداختند.

وی از رهبر انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای و آیت‌الله رئیسی تشکر کرد و گفت: آشکارا اعلام می‌کنم که جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت متحدانش را رها نکرده و دست قطع شده حاج قاسم دلیلی بر این مدعای من است.

25

حجم ویدیو: 3.96M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مش جمعه
    0

    اگر پولشان را به ایران عودت دادی نوش جان و گر نه من قبول نمیکنم که گازوئیل و بنزین به دیگر کشورها مجانی صادر بشه و ما بنزین سهمیه ای و کشتار آبان ۹۸ دریافت کنیم

  • ۶۸
    0

    مفتخور فربه

  • یک ایرانی
    0

    حرامتان باد اموال مردم ایران از 43 سال پیش تاکنون و الی الابد

  • قاسم جباری
    1

    خوشحالیم که بتوانیم بابرادران شیعه لبنانی داد وستدکنیم چطور میشود دشمنان خداوند مثل اسرائیل وامریکا وانگلیس همه جوره پشتیبان یکدیگرباشند ولی ما نباشیم هرگز ؛ما شیعیان درهرکجای دنیاباشیم پشتیبان همدیگر هستیم این درس قران واهل بیت علیهم السلام به ماست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها