ترامپ از طراحی جدید کلاه معروفش با حروف اختصار "MEGA" خبر داد

رئیس جمهور سابق آمریکا در ایمیلی جدید خطاب به طرفدارانش گفت که شخصا نسخه ویژه‌ای از کلاه معروفش با حروف اختصار

ترامپ از طراحی جدید کلاه معروفش با حروف اختصار "MEGA" خبر داد

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، براساس این ایمیل، وفادارترین طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا فرصت به دست آوردن این کلاه جدید را که شخصا توسط خود ترامپ طراحی شده، خواهند داشت.

در این ایمیل آمده است: من به تازگی نسخه جدید و ویژه کلاه معروفمان را طراحی کردم و می‌خواهم شما آن را داشته باشید. شما همیشه یکی از وفادارترین طرفداران من بوده‌اید و به همین خاطر نمی‌خواهم شما هر کلاهی داشته باشید. من می‌خواهم شما کلاه "MEGA" را که خودم شخصا آن را برای شما طراحی کرده‌ام، داشته باشید.

ترامپ به طرفدارانش اطمینان داد که جنبش "آمریکا را مجددا با عظمت سازیم" تقلیل نیافته است بلکه سرعت نیز گرفته است. به همین خاطر است که وی تاکید دارد که یک کلاه جدید لازم و ضروری است.

ترامپ فورا اشاره کرد که طرفدارنش می‌توانند شانس خود برای به دست آوردن این کلاه را با کمک فوری به هر میزان که می‌توانند به ترامپ و کمپین شخصی‌اش امتحان کنند.

این کلاه جدید یک کلاه نقاب‌دار قرمز رنگ با حرف اختصار "MEGA" با حروف سفید رنگ و حاشیه زرد رنگ به دور این حروف است که در وب‌سایت شخصی ترامپ به ارزش هر عدد 40 دلار به فروش می‌رسد اما خریداران این امکان را دارند که برای خرید این کلاه مبلغ بیشتری پرداخت کنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها