روحانی: مردم حق دارند بدانند که چه تکانه هایی موجب بروز چه مشکلاتی برای کشور شده است

رئیس جمهور گفت: دولت در کنار تعهد به مردم، با اتکا به نگاه ملی به انتقال مسئولیت تلاش کرده است با واقع بینی نقشه کلان اقتصادی کشور را برای دولت آینده ترسیم و تشریح کند.

روحانی: مردم حق دارند بدانند که چه تکانه هایی موجب بروز چه مشکلاتی برای کشور شده است

دویست و چهل و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه گزارش مقدماتی دستگاه های مختلف بویژه بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه از وضعیت اقتصادی کشور در سه ماهه اول سال جاری و پیش بینی آینده ارائه شد.

در گزارش مقدماتی دستگاههای اقتصادی کشور متغیرهای تاثیر گذار مانند تحریم و کرونا بر شاخص های گوناگون اقتصادی و تدابیر اتخاذ شده برای مقابله و مدیریت این عوامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس جمهور با تاکید بر حساسیت و جدیت دولت تدبیر و امید بر ارائه گزارش های شفاف و دقیق از وضعیت اقتصادی کشور به مردم گفت: دولت خود را موظف می داند به مردم با شفافیت و صراحت از فعالیت خود گزارش دهد و در 8 سال گذشته این اقدام را به طور جدی پیگیری کرده است.

روحانی با تاکید بر اجرای دقیق این ماموریت افزود: دولت در کنار تعهد به مردم، با اتکا به نگاه ملی به انتقال مسئولیت تلاش کرده است با واقع بینی نقشه کلان اقتصادی کشور را برای دولت آینده ترسیم و تشریح کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش و تدابیر دولت برای گذر از مشکلات و ساماندهی اقتصاد کشور باید با دقت ارائه و ثبت شود، اظهار داشت: مردم حق دارند بدانند که چه گردنه ها و چه تکانه هایی موجب بروز چه نوع مشکلاتی شده است و دولت چه راه هایی برای خنثی سازی تحریم و گذر از محدودیت های کرونایی در نظر گرفته است و همچنین لازم است مردم بدانند اگر تحریم و جنگ اقتصادی به کشورمان تحمیل نشده بود و کرونا نیز پدید نمی آمد امروز اقتصاد کشور در چه موقعیتی قرار داشت و حاصل این تجارب در اختیار مردم و مسوولان دولت آینده قرار خواهد گرفت.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عادل
    0

    اقای روحانی مردم همه چیز را میدانند بزرگترین مصیبت برای ملت دولت رانتی و اشرافی و شخص عافیت طلب و متکبر شماست شما مردم و زندگی میلیونها انسان را به سخره گرفتید بطوریکه در پایان دوره تان حتی باید نان خالی و اب خوردن و برق و سرپناه را گدایی کنند ایا میدانید چند خانواده در دوره شما متلاشی شد و چند نفر بر اثر سیاستهای غلط اقتصادی شما خود کشی و چند نفر به دامن اعتیاد و فحشا افتادند؟ سخن کوتاه که از نوشتن همین چند سطر هم متاسف و روحم به درد امده فقط یک جمله دیگر اگر راست میگویید که نمیگویید انتظار میرفت مردانه موارد را با ملت در میان میگذاشتید و کنار میکشیدید گاهی اعتراف به عجز عین شجاعت است در پناهگاه عافیت طلببتان برایتان ارزوی عاقبت به خیری در دنیا و اخرت را دارم هر چند امیدی به ان ندارم....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها