علم الهدی: کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، کافرند/ هر دولتی که با رهبری زاویه داشت، به مردم خسارت وارد کرد

امام جمعه مشهد با بیان این‌که کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، کافرند، گفت: ۴۲ سال مردم ما پای انقلاب ایستادگی کردند و امروز این دنیای استکبار است که در برابر ما مستاصل شده است.

علم الهدی: کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، کافرند/ هر دولتی که با رهبری زاویه داشت، به مردم خسارت وارد کرد

حجت الاسلام سید احمد عدم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) اظهار کرد: دیروز مقارن با هشتم شوال، سالروز فاجعه تخریب قبور ائمه بقیع که شاهدی بر مظلومیت آنان است، بود و سه روز دیگر نیز با سالروز فتح خرمشهر مصادف است.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر عملیاتی بود که اصلا با محاسبات نظامی جور در نمی‌آمد، ادامه داد: وقتی که رزمندگان ما وارد خرمشهر شدند، سربازان دشمن فکر نمی‌کردند چنین فتحی نصیب رزمندگان ما شود. به همین دلیل بود که امام(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

امام‌ جمعه مشهد بیان کرد: رزمندگان ما ایثارگرانه قیام کردند و برای فتح خرمشهر عملیات انجام دادند و خدا خرمشهر را آزاد کرد. نکته‌ای که باید روشن شود، این است که خدایی که خرمشهر را آزاد کرد، آیا آن روزی که یه عده وهابی به جان مردم مدینه افتادند و آنان را قتل عام کردند و قبور ائمه را تخریب کردند، نمی‌توانست کاری بکند و از این فاجعه جلوگیری کند؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: باید توجه داشت بنای کار خداوند همواره این بوده است که هر وقت خود بندگان خدا به سمت او رفتند و تصمیم‌ گرفتند با تکیه بر قدرت خدا، دین و مردم را یاری کنند، امداد غیبی خداوند به یاری آنان می‌آید.

وی افزود: آن روزی که وهابی‌های دست‌نشانده انگلیس به جان مردم حرمین افتادند، این مردم تصمیم نگرفتند مقابل آنان بایستند و فداکاری کنند و حتی حرمین را به این‌ها فروختند. خدا بنا ندارد جایی که مردم به سراغش نیایند، با معجزه مشکل را حل کند. اگر این طور بود که در طول تاریخ انبیاء و اولیاء خدا به شهادت نمی‌رسیدند.

علم‌الهدی ادامه داد: لذا در روز تخریب قبور اهل بیت در بقیع، امداد غیبی خدا به کمک مردم نیامد، اما در جریان فتح خرمشهر، خدا رزمندگانی که به عشق شهادت پا در میدان گذاشته بودند را یاری کرد.

امام جمعه مشهد با اشاره به وجود مشکلات معیشتی در کشور، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور بعدی باید بتواند کشور را با وجود چنین مشکلاتی اداره کند. اگر شما مردم واقعا می‌خواهید در حل این مشکلات اقتصادی موفق باشید، باید کاری کنید که در فتح خرمشهر صورت گرفت.

علم‌الهدی با بیان اینکه کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، کافرند، گفت: ۴۲ سال مردم ما پای انقلاب ایستادگی کردند و عزتشان بر دنیا تثبیت شد و امروز این دنیای استکبار است که در برابر ما مستاصل شده است. چرا ما باید ناامید باشیم؟ ما امیدواریم اما این امیدواری باید با حرکت در راه خدا همراه باشد.

وی با بیان اینکه امروز تمام مشکلات کشور و جامعه ما قابل حل است، افزود: اما ما نیازمند یک مدیر کارامد، خداباور، معادباور و جهادگر هستیم. اگر مردم به صورت حداکثری در انتخابات شرکت کنند و مدیری را پیدا کنند که این ویژگی‌ها را داشته باشد و تنها هدفش مجاهدت و خدمت به مردم باشد، مشکلات حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: حدود ۶۰۰ نفر داوطلب حضور در انتخابات ریاست جمهوری امسال شده‌اند، از بین این افراد بگردید فرد مناسب را پیدا کنید و امور کشور را به دست او بسپارید، مشکلات کشور حل خواهد شد.

علم‌الهدی سه عامل فساد، ناکارامدی و نگاه به بیرون را مسبب بروز مشکلات کنونی کشور دانست و تصریح کرد: افرادی که می‌گفتند صد روزه مشکلات کشور را حل خواهند کرد، دروغگو، خائن یا دشمن مردم نبودند. این‌ها فکر می‌کردند تمام مشکلات کشور از تحریم‌ها ناشی می‌شود، پس اگر ما از فناوری هسته‌ای دست بکشیم، آمریکا تحریم‌ها را برمی‌دارد و با از بین رفتن تحریم‌ها تمام مشکلات حل خواهد شد و گفتند ما صد روزه مشکلات را حل می‌کنیم.

وی ادامه داد: رهبری فرموند به عهد و پیمان دشمن امید نداشته باشید، اما مردم دولت را انتخاب کرده بودند و او چنین برنامه‌ای را داشت و اگر رهبری مانع برنامه دولت می‌شد، بعدا ایشان را مانع حل مشکلات کشور می‌دانستند، لذا رهبری اجازه مذاکرات با غرب را دادند اما گفتند که این مسیری نتیجه‌بخش نیست. دولت نیز بر خلاف توصیه رهبری عمل کرد و مشکلات حل نشد، چون به خارج چشم داشت.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: عده‌ای می‌گویند دولتی را انتخاب کنید که با دنیا تعامل داشته باشد. اما مردم بدانید که دنیا فقط آمریکا و اروپا نیست. آمریکا و اروپا یک جریان استکباری استعمارگر است و همه جهان این واقعیت را فهمیده است. تقابل با آمریکا و اروپا، تقابل با ظالم است و باید با آن‌ جنگید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به جنایات آمریکا در سطح جهان، بیان کرد: ما باید با کشورهای آزاد و دولت‌های عظیمی رابطه داشته باشیم که امروز در اقتصاد بالاتر از آمریکا قرار دارند.

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه زاویه نداشتن با رهبری اصل اولی است که در انتخاب رئیس جمهور باید به آن توجه کرد، افزود: در ادوار گذشته، هر دولتی که با رهبری زاویه داشت، به مردم خسارت وارد کرد. اصل بعدی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ما رئیس جمهور جهادگر می‌خواهیم، فردی که تمام فکر و ذکرش مردم است و برای حل مشکلات مردم از افراد جهادگر کمک بگیرد.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 135
  • کاربر ناشناس
    0

    احسن آلله

  • امیر
    0

    دقیقا یکی از باعث و بانی های رای ندادن ما خودشم هستی رای بی رای فقط رفراندم

    نظرات شما -
    • محمد حسن
      0

      مواظب باش شصت پات تو چشمت نره کور بشی

  • کاربر ناشناس
    0

    کسی مردم دعوت نکرده مردم خودشون طی این سالها متوجه شدن ....

  • محسن
    0

    علم الهدا : هر کس که با مخالفت کند و باعث اجر شدن نان ما شود کافر است . این مملکت فقط حق اخوندها و سهم اخوند ها است که ما سال ۵۷ به ارث برده ایم

  • عباس
    0

    باسلام و احترام.رای ندادن باعث کفرنیست قطعا،چراباگفتن این حرفها مردم رابه سمت دین گریزی وادارمیکنید؟

    نظرات شما -
    • محمد حسن
      0

      هرگاه افراد مثل شما مفسر دین شدید این دین شد دین و مذهب انگلیسی

  • فارسی
    0

    آقای کدخدایی فرموده .مردم هم در انتخابات شرکت نکنند .مشکلی ندارد

  • ناشناس
    0

    والا ما تا اونجا که میدونیم کافر یعنی اصول دین رو قبول نداشته باشه مثل توحید (خداوند یگانه هست) مثل عدل (خداوند عادل است) مثل معاد (زندگی پس از مرگ ادامه دارد) مثل نبوت (اعتقاد به پیامبران آسمانی) و امامت (اعتقاد به امامان معصوم که ولایت یک مورد آن است) ... نه مثل مردم ما که همه رو از ته دل قبول دارند و فروع دین رو انجام میدند مثل نماز و روزه و غیره .. برای امام حسین (ع) اشک میریزند و شب قدر قرآن به سر میکنند با هر نوع پوشش و تیپ و قیافه !! (این که کسی رای نمیده یعنی شخص اصلح موجود نیست همه تکراری و آزمون پس داده هستند نه اینکه کافرند !!!!) کاش به جای این همه تندروی مثل خوارج لااقل مثل حاج قاسم همه افراد جامعه رو جذب خودتون میکردید # خداوند همه رو به راه راست هدایت کند

  • ب
    0

    این شیخ کلمه کفر و کافر را چقدر کوچک شمرده اگه چنین فتوایی از یک مرجع صادر شود نصف ملت ایران کافرند و الکی کلمه لا اله الا الله را میگویند و نماز میخوانند .وعاظ ما به کجا میروند و در چه راهی هستند

    نظرات شما -
    • محمد حسن
      0

      وقتی خودتو فروختی به اجانب و تعریف مذهب و دین انگلیسی رو از هویدایی دل فریاد میزنی میشه فهمید بدبختی

  • کاربر ناشناس
    0

    یعنی اگر دریک لحضه تسمیم بگیریم رای بدیم یاندیم هم مسلمانیم هم کافر. عجب روزگاری شده.

    نظرات شما -
    • ث
      0

      کسانی که دیگران را تحریک به رای ندادن بکنن.....

    • کاربر ناشناس
      0

      جناب کلمنت گذار محترم (تصمیم) نه تسمیم

  • کاربر ناشناس
    0

    کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت میکند کافر هستند !!! یعنی شما فکر می‌کنید مردم عقل و شعور ندارند؟ مردم در فشار زندگی هستند، آنهایی که در این 8سال مردم را زیر بار گرانی لح کردند آنها مسلمان هستند؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ۸ سال نه ۴۳ سال

  • شهرام.ر
    0

    هر کسی رو که شما کافر بدونین ، مردم پشت سرش نماز میخونن . اراجیف بسه.

  • ناشناس
    0

    اصلا منظور خاصی نداشتا...اصلا به کاندیدی که میگن رد صلاحیت شده تیکه ننداختا

  • اشک
    0

    اگر جایگاه منم مث شما بود حتما مردم رو دعوت به مشارکت در انتخابات میکردم و جای پای خودم رو سفت میکردم

  • هادی
    0

    واقعا جای تاسف داره که یه عده دین و آیین و مذهب مردم رو به مسائل سیاسی گره میزنن...این افراد بجز گمراه کردن دین و مذهب هدف دیگه ایی نداره، به نظرم یک جایی باید جلوی این افراد گرفته و باهاشون به سختی برخورد بشه، هرچند رای دادن حق مردمه، ولی رای ندادن هم حق این مردمه به نشانه اعتراض از وضعیت فعلی

    نظرات شما -
    • زخمی
      0

      مرسی کاملا منطقی

  • علی
    0

    باز هم جمعه شد ای خدااا خستم ممنون از خبر فوری که پای گوشی نشستم

  • ناشناس
    0

    اب که سر بالا بره غورباغه ابو اتا میخونه .... بدان احتمالا ۶۰ میلیون جمعیت این مملکت کافرند و البته از قدیم گفتند کافر همگان را به کیش خویش پندارد

  • رد
    0

    مردم با توجه به شرایط تصمیم می گیرن انهایی که زندگی مردم راخراب کردن دزی وفساد داشتن چی ؟ خون مردم را توشیشه کردن حکمش چیه؟

  • فرشیدی
    0

    می شود بفرمایید کدام دولت از دیدگاه شما با رهبری زاویه نداشته است ؟ فقط یک دولت که باب میل شما بوده را نام ببر؟ مگر این دولت ها بر اساس قانون اساسی از فیلتر شورای نگهبان نگذشته اند پس چرا الان همه انها بدون استثنا یا محصور ند ویا ممنوع الهمه چیز .ویا چون روحانی در انتظار محاکمه وحبس وخانه نشینی !؟ به نظر شما عیب این پدیده نادر که همه دولت ها مغضوب شمایند در چیست ؟؟؟ لطفا یکی منطقی واسلامی پاسخ دهد.

  • خشی۹۸
    0

    مردک داره برای دامادش رای جمع میکنه .بعدش شاید کسی میل به چیزی نداشت آیا تمام شد و کافر شد ؟اگه این بابا مسلمانه منهم کافر .عمو برو دیگه بسه .پس اونایی که حسن کلید سازو و محمود پرونده را انتخاب کردن مسلمان هستن ودر بهشت جا دارن ؟ اگه پیامبر مثل تو بود حتما یکنفر مسلمان نمی شد.خدا خودش جای حق نشسته. بسه اینقدر از دین مایه نزار وملت را عذاب نده.

  • محم
    0

    زاویه را امثال شما ها درست می کنید تا زمانی که رییس جمهور بودند در خط رهبرند و بعد از آن زاویه دار شدند به نظر شما کدام دولت در این ۴۲سال زاویه نداشته است البته اختلاف در کارهای اجرایی را شما زاویه تعبیر می کنید هیچ کس کافر نیست اگر کافر بود نمی آمد به مردم خدمت کند و راحت می رفت آن ور آب و درامدش هم بهتر بود خود رهبری حرف شما را تصدیق نمی کند شما چرا از کرونا عبرت نمی گیرید .دور و بری شماها اساس مشکل کشور هستند

  • فرشادی
    0

    حاج اقا لطفا چند سوال شرعی ، اگر مرد خانواده در انتخابات شرکت کند ولی همسرش شرکت نکند ودیگران را هم از شرکت منع کند به تعبیر شما این زن کافر است وبه تبع نجس ، ایا می توان اورا طلاق داد ؟ ایا می شود روی او زن گرفت ؟ ایا اگر درخانه بماندوسائل زندگی در اثر مراوده او نجس نمی شود ؟ ایا می تواند به بچه اش گه مسلمان است شیربدهد؟ راه حل شما به عنوان مبلغ دین برای این معضل جدید التاسیس چیست ؟ ما که مانده ایم چه کنیم ؟

  • رای بی رای
    0

    آره علم الهدی من رای نمیدم، من کافرم، من به سواستفاده تو از دین خدا کافرم، من میخوام تو و همسنهایت بازنشسته بشین و بری پی کارت

  • داریوش ش م ع
    0

    ما رای نمیدیم ودوست داریم کافر باشیم

  • ناشناس
    0

    علم الهدی، تا کی میخوای بری بالا ؟؟؟

    نظرات شما -
    • الن
      0

      تا وقتی که پا منبری داره!

  • زخمی
    0

    چه ربطی داره؟! اصلا معنی کفر رو میدونید؟ ظاهرا تو حوزه خوب درس ندادن. بذارین من آموزش بدم: کفر انکار خداونده و کافر کسیه که منکر خداست.

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      اختیار داری قربان ... یعنی الان عرض میکنم. شرکت مردم در انتخابات باعث استحکام نظام جمهوری اسلامی هست . نظام جمهوری اسلامی عامل و وسیله اجرای احکام و شریعت اسلام در جامعه است. حالا وقتی شما با تحریک مردم مبنی بر عدم شرکت در انتخابات باعث کاهش استحکام نظامی بشوید که احکام اسلام که همان احکام خدا را در جامعه را به طور همه گیر اجرا میکند ،، در واقع در مقابل وسیله اجرای شریعت خداوند ایستاده اید و هر کس در برابر اجرای عمومی شریعت خداوند بایستد محارب است و هر کس که محارب است قطعا کافر است. میبینی عزیز جان؟؟ ایشون که بیخودی صحبت نمیکنند.. همه صحبت های ایشون قابل تجزیه و تحلیله.. فقط یکی از مشکلات اینجاست که حضرت آقا قبلا گفتند که ممکن است کسی از من خوشش نیاید ولی اگر ایران را دوست دارد در انتخابات شرکت کند. بنابراین کسی نمیتواند بگوید رای دادن در انتخابات همان رای دادن به نظام است. و بنابراین تبلیغ برای عدم حضور مردم در انتخابات تبلیغ علیه جمهوری اسلامی و در نتیجه کفر نیست. البته بنده خودم با دعوت از مردم برای شرکت نکردن در انتخابات مخالفم .هر کس در این باب مختار است. فقط خواستم از نظر تئوری تا اونجا که عقلم میرسه سخنان گهر بار و پیچیده این عالم ربانی رو تحلیل کنم تا ببینیم که ایشون از چه منظری به جهان و نظام نگاه میکنند که حکم کافر صادر میکنند برای اون کسانی که میگویند رای ندهید..

    • ما،،
      0

      محسن!!!کاش این مطالب را ،در پاسخ نمی نوشتی!!،تا مامانت های مثبت و منفی ،با نظرت را می دیدی،،،

  • علی
    0

    به قول شما کدوم وولت زاویه نداشت بنی صدر.میرحسین.رجایی عمرش کوتاه.رفسنجانی.خاتمی.احمدی نژاد لابد می خواهید بگید روحانی زاویه نداشت پس این بدبختی که در این هشت سال بر سر مردم اومده کار کی بوده .کار ما به جایی رسیده که یک جزیره از ایران جدا شده برامون شاخ و شونه می کشه این بدبختی نیست؟؟؟ آخوند تا زمانی که توصیه های حضرت امام را کنار گذاشت و وارد کارهای اجرایی شد بیش از این انتظار نیست؟

  • فاطمه
    0

    کسانی هم که باعث شدند دیگه نتونیم هیچی بخریم ، کافرترند و خیلی چیزهای دیگر هم هستند که زبان از بیان آن قاصر است .

  • ناشناس
    0

    آقای علم الهدی کسانی مردم روز به روز فقیرتر کرده اند در این ۸ سال به خاطر فقر اقتصادی زندگی ها پاشید مردم بدبخت تر کردن باعث شدن مردم دین و ایمان خودش از دست بدهند و کسانی از دین و مذهب سواستفاده کردند اهرم قدرت خودساختند به نام و به کام حود خوردند و اختلاس کردند از همه کافرترند

    نظرات شما -
    • الن
      0

      جا برای جبران هست ، لطفا دین و ایمان رو وسط نکش ، کسی که به خاطر دین و ایمان رای داده است نادان است ، الان با درایت و هوشیاری در انتخابات شرکت نکن

    • در جواب الن
      0

      همین کسانی که الان در قدرت هستند به نام دین و به کام خودشان از دین سواستفاده کرده اند چرا کسانی ‌که باعث فقر خانواده ها شدند توقع دارند مردم رای بدهند و اگه رای ندهند کافر می شوند‌هرکسی به اختلاسگران رای بدهند کافر هستند حضرت علی خودش فرمودند حکومت اسلامی اول شکم مردم خودش سیر کنه بعد راجع به دین و اسلام حرف بزند شکم گرسنه دین و ایمان نمی شناسد

    • الن
      0

      در جواب جواب الن: شما قطعا منظور بنده رو متوجه نشدید ، تنها راه نجات ایران حاکمیات لیبرال است نه ایدئولوژی.

  • مصطفی
    0

    بنظرم کسیکه بشینه پای منبر این آقا یا وقت بزاره و خطبه اش را بخونه عمرشو طلف کرده . هر روز بخاطر منافع خودشون حدیث های تازه اختراع میکنن

  • ایران
    0

    بابا بیخیال حالا یه چیزی گفت..!!!!

  • قاسم
    0

    واقعا جای تاسف داره که منافقی دست از سر این مردم بر میدارن..مردم سالها قبل منافقین نه گفتن....بزارید مردم بدور از تنش انتخابات را برگزرا کنن..در ضمن اصلا به کامنتهای منفی که منافین در این صفحات میزارن اصلا توئجه نکنید...

  • مردم
    0

    هرکس مردم را دعوت بعدم شرکت درانتخابات کند ؛کافر؛ است . خدایا بحق چیزهای ندیده ونشنیده ، خدایا توبه، منکه رای نمیدهم کافر بودن به از بودن باشماهاست . خدایا توبه ، خدایا توبه، خدایا توبه

  • فرهاد
    0

    اتفاقا کافر همونهایی هستن دوزدی فسادها اختلاس رانتخواری انجام دادن لیاقت مردان را یکی بعداز دیگری رد صلاحیت میکنن

  • ساسان
    0

    آقای علم الهدی .. تا وقتیکه پولهای به سرقت رفته مردم بدبخت و رنج کشیده و عرق ریخته توسط دزدها و سارقان در بورس ایران به صاحبانشان برنگردد . مشارکت مردم رنج کشیده در انتخابات به ده درصد نخواهد رسید

  • مسعود
    0

    خداروشکر که یکی از مظاهر کفر هم شناختیم اگر کسی رای ندهد و جای شما محکمتر نشود که ملت بدبخت تر بکنید حتما کافر است.عجب عجب

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      گفته کسی که مزدم رو به رای ندادن دعوت کند نه کسی که رای ندهد بین ایدو فرق هست لطفا تحریف نکنید

  • سعدی
    0

    تا کی تحریف واقعیت ها ؟ دولت برجام را به سرانجام رساند قطعنامه های شورای امنیت لغو شد ، اکثر شرکت های خارجی وخودروسازها ونفتی ها و...به ایران برگشتند طلا و ارز و مسکن ارزان شد(قیمت ها قبل وبعد برجام درگوگل قابل سرچ است ) و... ولی چون این موفقیت ها وتوافق برجام برخلاف پیش بینی شما بود شما ازداخل شروع کردید به کارشکنی ، فرمودید همه دولت ها برای عقد قرار داد تجاری می توانند به ایران بیایند بجز امریکا ، ۴۰۰۰ شورلت امریکایی واردشده توسط یک شرکت به کیش را دستور برگشت دادید و... وامریکا هم وقتی این رفتارها را دید شروع به لگد زدن به برجام کرد وبعد هم ترامپ امد وداستانش مفصل . پس بی جهت دولت را متهم نکن ، مقصر اصلی و اول شکست برجام اول شما تمامیت خواهان بودید وبعد ترامپ ونتانیاهو وبن سلمان و مریم قجر عضدانلو البانی نشین واین را مردم خوب می دانند وبا توجیه شما هیچ چیز عوض نمی شود بینی بین الله همین بود و بس . ودر اخر این که اتحاد ننوشته تان مبارک .

    نظرات شما -
    • سامان
      0

      محمدآقااینهایی که جواب میدن همون هایی هستن که نظراون کسی که گفته رای ندهیدراظاهراپذیرفتن پسط طبق فرموده آقای علم الهدی جفتشون احتمالاکافر هستن مثل این می مونه که مثلابگوییم اگرکسی مردم رابه روزه نگرفتن تشویق کندکافرهست خوب حالاکسی که به حرف اون آقاگوش کردوروزه نگرفت هم کافرهست لابد.من قاطی کردم خودم زنگ می زنم دفترامام جمعه می پرسم دیونه شدم یه سری کافردوروبرم راگرفتن .

  • کاربر ناشناس
    0

    نمی توان به کسانی عملکرد درستی نداشتند رای داد وهمینطور دروغکویان ریاست طلب راحت طلب چه سودی دارد کو ان وعده های پوچ روحانی فقر بدبختی تورم نابسامانی و افزایش سرقت و جرم جنایت وووو

  • زمان
    0

    در دوره هاي بيش از چهل درصد مردم راي ندادن پس نعوذ باالله انها كافرند خدا به دادت برسه

  • ناشناس
    0

    تورو خدا این فتواهای شیطانی رو به ماها نگین ما گوش مون ازاین چرندها پره برین يه فکری به حال گرانی و معیشت مردم کنین که به نون شب محتاجیم

  • کاربر ناشناس
    0

    من قاطی کردم نمیدونم دیگه

  • صراطی
    0

    اواخر خرداد با میلیون ها کافر مواجه خواهید شد. خیلی خیلی آماده باشین.

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      90% مردم رای نمیدن . خودشون هم میدونن . ما مردم ایران از دست هیچ کدام از مسولین راضی نیستیم و مشکل ممکلت روحانی و روحانیها نیستن

    • محمد حسن
      0

      آهی کافر شنیدی که می‌گویند کافر همه را به کیش خود پندارد

  • محسن
    0

    پس تنها دولت موفق که خاتمی بوده چرا انگ ضد انقلاب بهش زدید

  • Sina
    0

    تو چرا واسه یه کار انجام شده مردمو مثل خودت کافر خطاب میکنی کافر شمایین که مملکتو به این روز انداختین یا مایی که حالا دیگه شما را انتخاب نمیکنیم؟؟

  • قاسم
    0

    شما کلا باعث کفر این ملت هستید .اگر بارای ندادن کافر میشیم .ما همه کافر .....اصلامعنی کفر را یاد نگرفته ای .کفر یعنی خدا را درمیان گذارید و هر غلطی میخواهید بکنید ..

  • محمود
    0

    تنها کسی که زوایه داشت شما بودید هر دفعه که بالای منبر رفتید و بدون حسا و کتاب علیه دولت و مردم حرف زدید نارضایتی مردم نسبت به شماها کاهش یافت. زمانی مردم را سوسک خطاب کردید و هرچه دلت تنگت خواست گفتی در صورتیکه در چند قدمی امام مهربان و رئوف هستید.

  • امیر
    0

    من رای نمیدم و تمام

  • سلمان
    0

    پ، اون مسلمانی که نون شب نداره و گرسنه میخوابه ،به دلیل بی لیاقتی مسولین مملکت !این مسولین چی هستند !!؟یه بار دیگه برو مکتب درس بخون چون فراموشی گرفتی !!؟

  • محمد
    0

    خدایا معنی جدید کافر من که در قرآن ندیدم

  • محمید
    0

    باید بخدا پناه برد در هیچ دوره ای از حکومتها یجز خوارج مخالفین را کافر ندانستند

  • علی
    0

    ݕس در دیار کفر چکار میکنی

  • جواد
    0

    طبق نظرسنجی خودمونی رسانه های داخلی درانتصابات مجلس 25درصد مردم شرکت کردند حالا گیریم اصلا برفرص محال دراین انتصابات هم 30درصد شرکت کنند تکلیف 70درصدکافری که داریم چیست میگم خوبه بفرستیمشون اسراییل حالا که کافرند

  • سید محسن موسوی
    0

    بسمه تعالی با سلام ایشان نگفته هرکس در انتخابات شرکت نکنه کافره گفته اونایی که به عدم شرکت دعوت می کنند منظورش بی بی سی و امثال او هستند که با اصل اسلام و کشور عزیزمان مشکل دارند ما الان امپراتور ایران هستیم چون دماغ آمریکا را چندین بار به خاک مالیدیم خصوصا در عین الاسد پس کامنت گذاران عزیز دقت بکنند ولی با این گندی که روحانی کاشته شرکت نکردن طبیعیه و دولت بعدی اگر انقلابی باشه و درست عمل کنه مشارکت بالای 80 درصد میشه

  • مرتضی
    0

    حاج آقا حرف بدی نگفتند که بدتان میاد و بهش حمله میکنید ، حتما اوضاع جامعه و بدحجابی، اقتصادی و... حاج آقا مقصر بودند !؟مگه بده یه نفر بیاد سر کار که هم انقلابی باشه هم اخلاص داشته باشه هم جهاد گر و مردمی باشه هم پیرو خط ولایت باشه, مگه بده؟اگه فکر میکنید این فرد رو نداریم ، در اشتباهی,جناب حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی

    نظرات شما -
    • نادریان
      0

      مرتضی عزیزجناب رئیسی ازاسفند1358سرکارهستن واونهم قوه قضاییه یعنی اصلی ترین قوه ونیروبرای مبارزه بااختلاس دزدی پولشویی وحمایت ازضعیفان وگرفتن حق مظلوم ازظالمحالابه عقلت رجوع کن ببین ایشان دراون شغل موفق بوده یانه؟

  • حسین
    0

    من هیچی نمیگم، چون ممکنه رد صلاحیت شوم و آنوقت شما مجبور به پادرمیانی و‌وساطت شوید!!!! ما به زحمت شما راضی نیستیم.

  • محمد
    0

    امثال شما ومسولین با اعمالتون وناکارامدیتون بزرگترین دعوت کنندگان عملی به رای ندادن مردم هستین پس شما ...آقای علم الهدی به اندازه کافی در دنیا کافر داریم لطفا همین اندک مسلمونایی که موندن رو به جمع اونا اضافه نکنین به جای این حرفها کمی مسوولیت قبول کنین

  • عبداله
    0

    آقای به ظاهر مومن ، تو را خدا هر از چند گاهی نظرات صدمن یه غاز ندین ،مردم را نسبت به دین و کشور بد بین نکنید. شما ماشاالله حالتون خوبه دغدغه هیچی را ندارین، مردم عذاب می کشند.....

  • کاوه آهنگر
    0

    《مخور صائب فریب فضل از عمامه زاهد▪︎که در گنبد ز بی مغزی صدا بسیار می پیچد》صائب تبریزی

  • يه بنده خدا دربند در ايران
    0

    جناب صاحب منصب دار ببخشيد منبردار: نظرتون راجع به فقر وفلاكت و نداري و فسادچيه آيا اونا هم باشند انسانو به كفر ميندازن . با اين نظراتتون گمون كنم نه تنها مذهب بلكه وجود خدارا هم در بين مردم بشك انداختيد پس لازمه حدودا 1 ميلياردو 240 ميليون پيامبر نازل شوند تا مردم ايران را به مذهب دعوت كنن . لطفا هنگام منبر رفتن تعقل و تفكر نماييد تا به ضرر دين و اسلام و ايران و منافع ملي آسيبي نرسانيد . اصلا در اين وقت بايد بگيم كه دين را بايد از سياست جدا كرد

  • خودت بپرس
    0

    کسی دیگری را دعوت نمیکند ، با مشکلات و معضلاتی که سرمایه دار بر سر مردم آورده و شما بزرگان فقط نظاره گر آن هستید ، اکثریت ضعیف و بی پناه جامعه خودشان به این نتیجه رسیده اند

  • د
    0

    آقای علم الهدی اگه دامادت کاندید نشده بود این حرف را نمیزدی .همش به خاطر دامادت ریسی است .

  • رضا
    0

    حاجی یامعنی ومفهوم کافررانمی دانی یامعنی کفرعوض شده ماخبرنداریم ولی تااونجاکه سوادمن می رسه تکفیریی هایی مثل داعش امروزه باپیروی ازعلمایی مثل ابن تیمیه ومحمد ابن عبدالوهاب پایگذارفرقه ذاله وهابیت مثل جنابتان کسانی که باهاشون هم فکرنیست کافرمی دانن وحکم به تکفیرآنها می دهند.بنابراین درکافردونستن دیگران همینجوری کشکی حکم نده نظرمراجع بانظرشماخیلی توفیق داره بهتربجای غرق شدن درسیاست وتمرکز برای بقدرت رساندن بستگان عزیز کمی هم به دروس حوزه توجه بفرمایید.امروزرای ندان راکفرمی دانید چندهفته دیگه رای ندان به فلان کس راکه مدنظرشماهست مساوی باکفربحساب خواهیدآورد.

  • ایران زمین
    0

    باز هم اسلام و پله کردی؟؟ بسه دیگه حداقل دست از سر اسلام بردار تو را خدا.

  • قاسم
    0

    من ازمدیرمحترم سایت خبرفوری درخواست می کنم یک بارهم شده این کامنت هارابه رویت آقای علم لهدی برسونن تاازشدت وحجم ارادت مخاطبین نسبت به خودشان اطلاع پیداکنن تابلکه دیگه کمترحرف های یه من غازبزنن.

  • احمد
    0

    من تا حالا کافر به انتخابات را نشنیده بودم با این حرفا اسلام واقعی به هچل می افتد به عقیده من کسانی که تریبون داشتن از این گرانی انتقاد نکردن مهر سکوت به دهن زدن باعث ریخته شدن آبروی یک عده از مسلمانان شدن آنها از کافر هم بد ترند

  • ناشناس
    0

    رای بی رای علم خان.

  • مورچه
    0

    رای بی رای ب کافران دزدودروغگو

  • ابراهیم حامدی
    0

    اصل زاویه تو و امثال توست 42 ساله همه زاویه دارند که به این روز افتادیم ؟!حتما مرکز زاویه مشکل دارد ویا گونیا که همان شورای نگهبان است مشکل دارد.خدای چرت پرت گویی هستی ا

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      زاویه نقاله میخواد ولی حرفت اوکیه

  • حیدری
    0

    اگر امام رضا (ع) مرا بطلبد و به مشهد مقدس بروم و روز جمعه برای نماز جمعه بروم و پشت سر این آقا نماز نماز نمی خونم حتی اگر دستو پای مرا ببندند و یه کارد یا شمشیر بزارن روی گردنم و بمن بگویند یا باید به علم الهدی اقتدا کنی پشت سرش نماز بخونی یا گردنتو با این شمشیر و کارد همین الان قطع میکنیم من علیرغم اینکه تقریبا جوانم و پدر دوتا بچه هم هستم ولی به هیچ وجه به ایشون اقتدا نمیکنم و پشت سرش نماز نمیخونم و میگم گردنمو قطع کنید بره و بچه‌های مرا صغیر کنید ولی پشت سرش نماز بی نماز ایشون ملت شریف ایران را کافر میخونه؟....... دامادش رای نمیآره

    نظرات شما -
    • خالی بند
      0

      اشتباه میکنی عزیز!!اونوقت این همه کامنت رو چکارکنیم؟؟برای کی بنویسیم،؟چطوری سر گرم بشیم،؟؟

  • من وما=ایران
    0

    خو بلد نیستی حرف نزن مگه مجبوری..چطور زمان .بقول شما طاغوت .تقی به توقی میخورد فتوا صادر میکردید .الان که اینهمه فساد اقتصادی و مسعول فاسد نظام رو احاطه کرده .چرا.حرفی از کسی در نمیاد . ؟،،؟؟؟؟؟؟ عالمی که از خوف جان ویا بخاطر صندلی ریاست و..... چشم به حقیقت بپوشاند و نظاره گر ظلم به مظلوم باشد .مرتدد است.

    نظرات شما -
    • علی رضایی
      0

      عالم؟؟ جاهل تر از این جماعت نداریم. دلیل جهالت شان همین طور نادان و بی سلیقه فتوا دادن شان است. چهارتا آدم نمای پاچه خوار می افتند دور این افراد و آیت ا.. آیت ا.. می کنند، اینها هم توهم می زنند و باورشان می شود.

  • کیان
    0

    وای به روز ایران که رئیسی بشه رئیس جمهورش تو هم بشی مغز متفکر همون بریم با داعش زندگی کنیم بهتره

  • کوروش کبیر
    0

    مردم رای نمیدن از وضع مملکت خسته شدن مملکت دست بی عقل بیسواد افتاده کجای قران گفته انتخابات شرکت نکنن کافرن خوبه نگفتی حروم ست

  • متفاوت
    0

    بلههههه بالای گود نشستن و گفتن لنگش کن خیلی راحته.این مملکت مدیر جهادگر ولایق میخواد بسم الله خیلی عجیبه شما خود چراکاندید نشدید؟شماکه میدانید چنین مدیری پیدانمیشود چرا برای عدم حضوردیگران انگ کافری میچسبانید.؟نمیترسید ملت ازتعجب شاخ دربیاورندوهمدیگر راشاخ بزنند؟

  • ساسان
    0

    تو هم که همه رو کافر میدونی...

  • آلن
    0

    همین اقایون که همیشه پای دین رو وسط میکشن تا حال به این فکر کردند اگر تو اسرائیل به دنیا می اومدند الان یه یهودی متعصب صهیونیسم بودن . روی چیزی به جغرافیا ربط داره تعصب نداشته باشید.

  • منقلب
    0

    این چه حرفایی هست که میزنید و چهره اسلام را تخریب میکنید این احکام رادیکالی که خود پیامبر هم بخودش حق صدور این احکام رو نمیداد متاسفانه برخی آقایان مثل آب خوردن صادر میکنن

  • ناشناس
    0

    بگذار به ما هم بگویندمثلا کافر....این انتخابات یک حق شخصی است ومشارکت وعدم مشارکت هیچ ارتباطی به دین واعتقادات مردم ندارد حالا شاید برخی رنگ مذهبی به آن بدهند شایدبه منافع ومناصب آنها ارتباط دارد.....حقیقت جدایی دین ازسیاست به همین دلیل است که دین همان اخلاق وفطرت پاک انسانهاست وسیاست با نیرنگ وکیاست....همراه است.‌

    نظرات شما -
    • کمانگیر
      0

      به خداپرستان یکتاپرست می گفتند پارسا(مانند پارس)؛ حالا این عصاره ی وجودی هزاران ساله ی ما رو کردند نقطه ضعفمون واسه ی چند صباح حکومت و برده داری. درد از این بالاتر؟

  • Mm
    0

    با تو جه به حرفهای آقای علم الهدی نتیجه می گیریم انتخاب مردم می تواند اشتباه باشد پس بهتر است مردم انتخاب نکنند چون در این صورت کسی هم پاسخگو ی اشتباه آنهانخواهد بود.

  • جهان
    0

    لطفا یکی نتایج نظرات را به سمع و نظر آیت الله برسونه که بفهمد چقدر مرید دارد

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      اگه به این حضرات باشه وقتی رای اکثریت به نفعشون هست میگویند 98.2 درصد به نظام رای دادند. وقتی به نفعشون نیست آیه قرآن میآورند که اکثرهم لایشعرون و اکثرهم لایومنون.. بنابراین خیلی خودتون رو برای مطلع کردن ایشون از نظرات مردمی اذیت نکنید.

  • ناشناس
    0

    یکی اینه یکی دیگه احمدخاتمی این دونفر دارن بال بال میزنن برای انتخابات اگه مردم نیان چی میشه درضمن امریکاتا انتخابات وبعدش تا نتایج هیچ کاری نمیکنه اینها تو وین ول معطلن

  • م
    0

    خوب عالی جناب،بگو اصلح کیست،چرا طرفداران را حیران و سرگردان می کنی،بگو فلانی اصلح است.نکنه می ترسی که مردم به آن رای ندهند؟

  • میرزا
    0

    دوستان زیادهم اشکال نداره درنبود بزرگانی مثل مصباح یزدی،یوسف صانعی، محمدیزدی،هاشمی رفسنجانی،شهید قاسم سلیمانی ،مهدوی کنی،محمودشاهرودی،ابراهیم امینی عرضه برای اظهارنظراشخاصی مثل علی رضاپناهیان،علم الهدی،محمودکریمی،کریمی قدوسی فراهم میشه بالاخره این وعده خداونده اگرقدرداشته هاموناندانیم دچارهمین بلاهامیشیم .

  • ناشناس
    0

    من کافرهستم!!!!

  • ممد
    0

    حاجي حالت خوبه

  • علی
    0

    لطفا نتایج این نظرسنجی را به مسوول ایمه جمعه کشور و دفتر رهبری ارسال نمایید تا بدانند چه کسی را برای چه جایی انتخاب کنند حرم رضوی نماینده ای می خواهد که تقوی از سر و پایش سرازیر شود و گفته هایش سنجیده باشد

  • اسی
    0

    اقای علم الهدا چند می گیری مردم را از کفر در بیاری با این گرونی

  • ملول
    0

    من یک کافرم

  • ایرانی
    0

    نیازی به دعوت نیست،مردم خودشون شرکت نمیکنن،اگر بیست درصد واجدین شرایط شرکت کنن کلاهتون رو بندازین هوا

  • الکی
    0

    علم الهدی برادر دوقلوی ترامپ

  • الکی
    0

    حیف کلمه از « سید » که این اقا به یدک می کشه

  • دن کیشوت
    0

    قتل الخراصون، به نام دین سر دین را بریدند، اینها نماد بارز همان دو عده ای هستند که کمر امام صادق علیه السلام را شکستند، یعنی جاهلین مقدس مآب و عالمان بی عمل، همین الان، با همین اوضاع و شرایط، اگر حکومت دیگری، غیر از حکومت خودشان، بر کشور مستولی بود، فریاد واویلا و وامصییتا و وا اسلامای آنها بلند بود و فتوای تحریم انتخابات را صادر می کردند، اما حالا که پای منافع خودشان در میان است، اگر کسی بگوید رای ندهید، کافر است، بنده با تمام وجود معتقدم به وحدانیت پروردگار و رسالت پیامبران و جهان پس از مرگ و ولایت امامان معصوم و از جان و دل، عاشق چهارده معصوم بزرگوار و پیرو ایشان هستم و اما خودم که رای نمیدهم هیچ، دیگران را هم تشویق می کنم که رای ندهند، ببینم کدام شیر پاک نخورده ای جرات می کند، نسبت کفر به من بدهد، زود باشد که امام زمان بیاید و منبرهایتان را به آتش بکشد !ای پیامبر! به آنها بگو منتظر باشند که ما هم منتظریم!

  • رامان
    0

    به رئیسی بگو: رئیسی در قضاوت اصلح است نه در مدیریت ما رئیس جمهوری می‌خواهیم جوان(به معنای واقعی) نخبه و اینکه استعداد مدیریتی چه در سطح داخلی چه در سطح خارجی داشته‌باشه حتس مسلط به زبان باشه و کارنامه اش اینو ثابت کنن اگه رهبری رئیسی رو رئیس دستگاه قضا نمی‌کرد ایشون هیچ سابقه ای نداشتن و ازهمه مهمتر اینه که اصول گرایان برای حفظ صندلی های خود ایشون رو به زور مث کوفیا فریب دادن چون می‌ترسید با اومدن فرد جوان و نخبه و دارای کارنامه درخشان ریشه این دو حزب را خواهد خشکاند. سلام بر **محمد**

  • آشنا
    0

    عزیز من لطفا به مردم مظلوم و نجیب ایران بی احترامی نکنید مگر مردم ایران تحت تاثیر سخن کفار تصمیم میگیرند هر شخصی بسته به صلاحدید خود مختار به شرکت یا عدم شرکت در رای گیری میباشد .

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای علم الهدا آخه برادر من . یه بلا نسبتی . چیزی. شما که میدونی تموم کسانی که تلاش می کنند من کمتر پای صندوق بیایند همه یا اصولگرا هستند یا پایداری. این چه حرفی است که میزند. لااقل داماد خودتان را از لیست کفار جدا می کردی. نسنجیده حرف زدن اصلا کار خوبی نیست.

  • ناشناس
    0

    آقای سیستانی خیلی پیر شدن ---- خوب شد که تو هستی فتوا بدی

  • امیر
    0

    اگه نگم دلم میسوزد اگه بگم پل میمون ان ور آب

  • حسن کریمی
    0

    عالم اهل سنت حکمی گفت که از قضا تلویزیون جمهوری پخشش کرد . اصل فتوا : اگر بین دو نفر یکی دیگری را تکفیر کند قطعا یکی از آن دو نفر کافر هست . آخه چرا اسلام رو در حد منافع گروهی پائین میاری . چرا به تتمه اعتقادی که باقی مونده رحم نمی کنی ؟ اسلام مثله شده . متاسفانه این اتفاق در ایران از دهه شصت به بعد افتاده . آقای نماینده اسلام چرا به جای کارگاه مسلمان سازی کارخانه تولیو2کفر راه انداختی ؟ امشب کمی به حرفات و اون حفره نیم متر در دو متری که میخوایی توش بخوابی فکر کن

  • عبدالمجیدسجادیان
    0

    خوب شما بفرمایید تکلیف این ملت چیست ۴۲سال رای دادیم کونتیجه کار الان میخواهیم بقول شما کافرباشیم شاید به حقمان رسیدیم دلیران تنگستان بوشهر

  • فاطمه
    0

    اگه مردم در انتخابات شرکت کنن ..دیگه دامادت رای نمیاره ..که رییس بشه ..

  • حسین
    0

    مگر جامعه کلاس هندسه و مثلثات شده که هی از زاویه صحبت میکنن، زاویه یعنی چی؟ قاعده کجاست؟ ارتفاع چنده؟ نیمساز و وتر کو؟ سینوس و کسینوس و تانژانت و کتانژانت رو کی میخواد محاسبه کنه؟ این تفکرات چرند و پرند چیه؟ اگر قراره در جامعه همه با یک نفر زاویه نداشته باشن که افراد اون جامعه یا همه بر هم منطبق هستند و یا با هم موازی!!!!پس تضارب افکار کجاست؟ پس رشد کجاست؟ نمونه همچین جامعه ای در دنیا ، اگر بجز کره شمالی، جای دیگری سراغ دارید، بفرمائید. آقا شما چندتا کشور رو دیدی یا مطالعه کردی که بهت تریبون دادن که خط و ربط تعیین کنی و جامعه و دیگر کشورها رو تحلیل کنی؟ یک نفر معرفی کردید، شد احمدی نژاد. هر وقت تونستید اون رو پاکش کنید بعد حرف بزنید. تا حالا هر هفته از دولت انتقاد کردی و از برجام. خودتون بهتر از هر کسی میدونید که دروغ می گفتید. حالا شرایط رئیس جمهور رو تعیین می کنید؟ در حالی که شوهر دخترت کاندیداست. آیا با این وضعیت شما در خطبه ها براساس عدالت و قسط صحبت خواهی کرد؟ همین جا یک سوال شرعی مطرح میکنم. وضعیت قبولی نماز نمازگزاران جمعه چطور میشود وقتی امام جماعت دروغ میگوید. نمازی که به اندک چیزی باطل میشود، با دروغ گویی امام جماعت در خطبه، که جزیی از نماز است، باطل نمی شود؟

  • نام آشنا
    0

    اگر میخواستند رای بدهند ،بااین حرف شما رای نخواهند داد.

  • فرياد
    0

    يكي به اصول دين اضافه شد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    تنها امام جمعه پر حاشیه که این همه مردم بهش واکنش نشان می دهند .پای منب نشستن مردم تاریخ مصرف دارد .وشما باید فکر کنین چطور جوانان رو پای منبر بیارین .نه اینکه بااین حرفها برانید

  • بهمن امامیان
    0

    42سال پای انقلاب موندیم گردن شما کلفتتر شد.من 17سال داشتم بسیجی شدم جنگیدم جانبازشدم یه بچه تحصیلکرده دارم زورم نمیرسه حتی خودموبازنشسته کنم بجای خودم بیارمش سرکار.چندرغاز پس انداز داشتیم که با مکر وحیله برای کنترل نقدینگی توی کوره بورس سوزوندین.چی برای از دست دادن داریم جناب علم الهدی.تو اصلا فقرونداری میدونی چیه؟بچه هایی که تاکمر توی سطل زباله ان چی؟

  • مهدی
    0

    منظور از کافر هم فهمیدین .کسانی که حق را طلب کنن کافر گفته میشوند .چشماتا باز کن ببین چه به سر این ملت اوردین بعد از کف بگو ...

  • محمد طاها
    0

    جناب آقای علم الهدی اینجانب حدالمقدور در راهپیمایی ها نماز جمعه ها و تمام انتخابات کشور پای صندوق رای حاضر رای داده ام ،و خودم عاشق رهبرم سیدعلی وایرانی سربلند و پیشرفته هستم،،ولی با کمال تاسف این بار می خواهم پای صندوق رای حاضر نشوم،استناد به فرمایشات حضرت عالی من کافر هستم یا طبق قانون اساسی بنده در رای دادن و ندادن آزاد هستم

  • هستی
    0

    حاج آقا مسئلةٌ: تکلیف کسی که کرونا داره، چی میشه این وسط؟ اگه بره پای صندوق،، بدلیل به خطر انداختن جان انسان ها، گناهکار کبیره است! اگه نره پای صندوق کافره... خداکنه تا دم انتخابات کرونا نگیریم، چون در این صورت قطعاً جزو یکی از دوگروه کافران خواهیم بود!

  • حسین
    0

    اشهد ان لا اله الا الله سلام، من مسلمانم ولی رای نمیدهم. راستی این کافر که میگن و مثل نقل و نبات به همه تعارف میکنن، همون کفری است که در اسلام با شرایط خیلی خاص اطلاق میشود.

  • بسیجی
    0

    دشمنان شما را باید در اسید انداخت.پدر ومادرم‌فدایت

    نظرات شما -
    • محمد طاها
      0

      به بسیجی،،، مگه شما بن‌سلمان شدید میخواهی مخالفانت را بیاندازی اسید،،،،یادت بن سلمان خاشقچی انداخت اسید چه غوغایی به پا شد،از این کارا نکن

    • م
      0

      خاک تو سرت ، چقدر تفکرت به اربابت شبیه

  • خخخ
    0

    اونایی که یه زمون نظرشون به این کفار نزدیک بود چطور آیا آنان نیز کافرند؟

  • کورو‌ش کبیر
    0

    حاج آقا نترس. کسی هم نیست که بخواهد رای بدهد که ما بخواهیم منصرفش کنیم یک وقت. همه میگن رای بی رای. البته فکر کنم این رای ندادن به نفع شما هم باشد. احتمالا داماد گرامی تان بدون رای دادن راحت تر رئیس جمهور شود. خلاصه که خوب اسلام رو به گند کشیدید . اون دنیا میبینم شما رو. بای بای.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها