داد و فریاد ترامپ به خاطر اعلام پیروزی بایدن در ایالت آریزونا

رئیس جمهوری آمریکا در مکالمه تلفنی با روپرت مرداک، هوادار ۸۹ ساله خود، داد و فریاد به راه انداخت زیرا کانال تلویزیونی فاکس نیوز، متعلق به وی، از پیروزی جو بایدن دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری در آریزونا خبر داده بود.

داد و فریاد ترامپ به خاطر اعلام پیروزی بایدن در ایالت آریزونا

ترامپ پس از انتشار نتایج آریزونا در فاکس نیوز با مرداک تماس گرفت. رئیس جمهوری به خود اجازه داد فریاد بزند و خواستار تکذیب پیروزی بایدن در این ایالت شود. مرداک حاضر به اطاعت نشد و داده‌ها در سایت باقی ماند.

در ماه اکتبر گزارش شد که مرداک شکست رئیس جمهوری فعلی را در انتخابات پیش‌بینی کرده است. ادعا می‌شود که او به اطرافیان خود گفته است که به پیروزی بی‌قید و شرط نامزد دموکرات جو بایدن اعتقاد دارد.

ادعا می شود این غول رسانه‌ای از اقدامات ترامپ طی دوره شیوع ویروس کرونا بیزار و ناراضی بوده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ایران
    0

    من یه سوال دارم ؟ چرا در آمریکا نامزدهای انتخابات هرچی خواستن به هم گفتن هرفش وبدوبیرا یاهراتهام بهم زدن واتفاق چندانی رخ نداد ؟؟ این سوال منواز اونهای که بی بی سی ..........نگاه می کنند یامنتظرامریکا هستند بگن ؟؟ چرا هیچ کشوری حتی ما هم درانتخابات آنها دخالت نکردیم ولی همه کشورهای جهان علل خصوص اروپاوامریکا همیشه در انتخابات مادخالت می کنند تا دونامزد انتخاباتی ما یه چندتا متلک به هم می گن اروپا و آمریکا سریع می گن در ایران انتخابات آزاد برگزارنمیشه سازمانهای بین‌المللی هم قطع نامه منتشر می کنند بعد مردمو می کشونندتوی خیابان یه عده‌ای راهم مسلح می کنند وکلی ماجرای دیگه ..............ولی درقبال آمریکا دنیا درسکوت است؟؟!!!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • ...
      0

      احسنت

    • نازی
      0

      از بس ملت ایرن دهن بینو بیگانه پرستن

  • کاربر ناشناس
    0

    ازبس مردم ایران دهن بین وبیگانه پرستن

  • سام
    0

    برای اینکه برای مردم ما همیشه مرغ همسایه غازه و بقول دوستمون بیگانه پرست و خودی کش هستیم، تو دنیا هر کشوری هر غلطی بکند هیچکس دخالت نمیکند و اعتراض نمیکند و سرزنش هم نمیشود اما کوچکترین اتفاقات در کشور ما در رأس خبرها و واکنش کشورهای زورگو مخصوصا آمریکا قرار گرفته و یک مشت وطن فروش خائن که دارای شبکه های تلویزیونی هستند که توسط اون کشورها ساپورت میشن هم کاسه داغ تر از آش شده و کوس رسوایی ما را سر می‌دهند ولی الان خفه خون گرفتن و زبانشون رفته فلان جاشون دوباره اگر بعد از این جریانات اتفاقی در ایران بیفتد دوباره زبانشون از اونجا درمیاد و شروع میکنن به حرافی کردن و و و... لعنت به هر کسی که به این آب و خاک خیانت میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها