علی مطهری: برجام را حل کنید وضعیت، طبیعی می شود!

نماینده سابق مجلس در توییتی نوشت: نظام باید زودتر اقتصاد کشور را با توافق برجام به وضع طبیعی برگرداند.

علی مطهری: برجام را حل کنید وضعیت، طبیعی می شود!

علی مطهری با انتشار توئیتی نوشت: ریشه حوادث اخیر بیشتر اقتصادی است. اگر وضع اقتصادی مردم خوب بود یا حداقل امید به آینده وجود داشت اعتراضات به خاطر فوت جانسوز مهسا امینی این مقدار گسترش پیدا نمی‌کرد. نظام باید زودتر اقتصاد کشور را با توافق برجام به وضع طبیعی برگرداند.

1350028_244

 

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • رابی
    0

    خانه از بن و خراب و خواجه در فکر نقش ایوان است.
    کار از برجام گذشته است.سری قبل هم که برجام امضا شد روز بعدش روحانی اعلام کرد که مردم منتظر بهتر شدن اوضاع اقتصادیشان به خاطر امضای این توافق نباشند.چون قرار نیست درآمد حاصل از برجام خرج ملت ایران شود.همچنانکه شاهد بودیم درآمد حاصل از برجام هزینه جنگ در سوریه و یمن و حمایت مالی میلیارد دلاری از حشد الشعبی و حزب الله لبنان شد و هیچ تاثیری در رفاه مردم ایران نداشت.
    مردم ایران دیگر برايشان فرق نمی کند برجام سر بگیرد یا نه.فقط یک مطالبه دارند تغییر رژیم.

  • ناشناس
    4

    یه حرف حساب تو عمرت زده باشی همینه

    نظرات شما -
    • 7

      داداش کجایش حرف حسابی زده است. رابرت مالی علنا می گوید مانمی توانیم تضمین کنیم دولت بعدی از برجام خارج نشود اگر تو مسئولیت داشتی زیر چنین قراردادی را امضا می زدی که رهبری بیاید امضا بزند. روحانی وقتی گفت برجام ۲،۳،۴ یعنی چی؟ اینها به یک برجام راضی نخواهند شد تمامی تحریمهای برجام را ذیل عنوان فروش پهپاد و حقوق بشر و هزارضان بهانه دیگر اعمال خواهند کرد. الان خودشان عربستان و اکراین را تسلیح می کنند اما فروش تسلیحات به یمن و روسیه بد است. واقعا خارج از حب و بغض سیاسی فکر کنیم ما که در برجام بودیم چرا آنها خارج شدند.

  • ناشناس
    5

    کاملا درسته

  • ناشناس
    4

    ای کیو اینها همه برای اینه که برام نشه .
    آنها به ایران اجازه نمی دهند جان بگیرد . هر روز بدتر از دیروز

  • ناشناس
    6

    برجام هیچ در پوچ بود با برجام روحانی نه تنها تحریمی برداشته نشد بلکه تحریم ها چند برابر شد ایکاش قیمت اجناس دلار،مسکن خودرو به قبل برجام برگرده وضعیت معیشتی قبل برجام آرزوی تمام مردم است.

  • محمد گلکار خوزانی
    1

    یعنی خون های ریخته شده پاک میشود؟؟؟؟؟
    از شما اصلاح طلب ها کثیقتر نداریم.ما کل شمارو نمیخواهیم

  • ناشناس
    0

    فقط برجام نیست ، fatf هم باید پذیرفته شود که مبادلات بانکی امکانپذیر باشد از طرفی حذف اختلاسها و رانتها و بکار گیری مدیران متخصص و کاردان و پاسخگو کردن همه نهادها و سازمانها و حذف هزینه های گزاف منطقه ای و پرداخت مخارج گروههای عرب باید در دستور کار جدی قرار گیرد

  • 0

    مشکل اصلی و اساسی کشور بحث تمرکز قدرت و دو قطبی شدن جامعه هست هیچ معنی ندارد یک نفر برای 80 میلیون نفر تصمیم بگیرد

  • 🐜
    0

    خانه 🏡🏠 از بن ویرانه ۴۳سال ظلم وستم کافی نیست بچه شیخ؟بس دیگه جاه بدیدمنزل عوض کنیدمفتخوری دزدی ودروغگوی تاکی؟جان ماملت فرودست ب لب رسیده برجام بخوره توسرتون

  • نا شناس
    0

    دقت کنید ببینید بیشترین سودرا از حالت برزخی در ایران را چه کشورهایی میبرند؟
    1- اسراییل که با تمام کشورهای عرب تحت سیاست ایران هراسی پیمان مودت و ابراهیم را امضاء کرد و قبل از آن اغلب کشورهای عرب با اسراییل ارتباط نداشتند و مخالفت داشتند.
    2-روسیه که انحصار صادرات گاز را به اروپا سالها در دست گرفته و اجازه حفاری و برداشت گاز از دریای خزر را بصورت نانوشته نمیدهد و مسولین هم اقدامی نمیکنند.
    3-ترکیه و کشورهای آسیای میانه که جایگزین مسیر حمل ونقل هوایی و زمینی و تجارت اروپا و شرق آسیا شدند و عواید بسیار زیادی از این راه عایدشان شد.
    4-قطر که از منابع مشترک گازی سالهاست برداشت بیش از حد میکند و ما بدلیل تحریم حداقل برداشت از منابع گازی را داریم.
    5- آریکا که بواسطه سیاست ایران هراسی در منطقه تجارت فروش اسلحه را راه انداخت .
    6- چین هم که مرده خور معروف و خون آشام کشورهای ورشکسته است.
    دیگه چی باید بشه ؟
    مسولین دارند زحمتشان را میکشند.

  • ناشناس
    0

    سیاست دولت مخالفت با هرنوع تعاملات بین المللی است تا در پشت این تحریم سود های کلان وباداورده به جیب بزنند

  • حاج سعید طوسی
    0

    مطهری فقط جنبه اقتصادی آنرا در نظر دارد.اما اعتراضات عوامل دیگری هم داشت که شامل شرکت ندادن مردم در امور سیاسی و اجتماعی...کشور، از همه مهمتر دو زیست بودن مسئولین کشوری و لشکری ، اشتباه بودن سیاست خارجی و هزینه کردن دلارهای نفتی ایران برای گروهای نیابتی در خارج از کشور.بسته بودن دایره قدرت و حکمرانی یک طیف تمامیت خواه در کشور،نظارت استصوابی جنتی، دخالت های مکرر مسئولین در عرصه زندگی مردم و نیروهای نظامی در امور سیاسی ، عدم برخورد قاطع با اختلاس گران و...

  • ناشناس
    0

    یعنی اگه بعد از این همه خودسری وآسیبی که به مردم وکشور زدند سر عقل بیایند ومثل ادم بشن .دیگه نه خانی امده ونه خانی رفته .هر چه خسارتم وارد کردند بی خیال از سر نو دوباره شروع شود با همین حمقا !

  • ناشناس
    2

    واقعاکه آقای مطهری ازتوبعیداست اگرآمریکابه تعهداتش عمل میکردآیاتوافق نمیشدآمریکا که میخواهدهم تحریمهاباشدوهم فشاروتوافقی ازمابگیردکهواقعایکطرفه وتمامابنفع آنهاباشد اگرشماچنین فکری داریدبایدبگویم که خیلی متاسفم که شماهم ساده لوح وازسیاست چیزی درچنته نداری وای برماوای برما.!!!!!!!!

  • مبین
    0

    متنفرم از این ببو گلابی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها